woensdag 11 februari 2015

Afscheid ... en Scr@p-Cards challenge 71

Lieve blogdinnen,

Dit blogbericht schrijf ik met een dubbel gevoel..
Gisteren ontving ik de rouwkaart van mijn DT-maatje Marja, zij is op 4 februari j.l. overleden...
Het was haar wens om dit na haar crematie aan familie, vrienden en nabestaanden bekend te maken.
 
Ook was het de wens van Marja dat wij als DT "gewoon" doorzouden gaan met de nieuwe challenge..
Jullie begrijpen dat dit een hele zware opgave was en is voor ons Scr@p-Cards team.


Challenge 71

We willen dit keer een KAART  zien met een GESTANSTE TEKST ....







 
We mogen een hele mooie prijs weggeven van onze sponsor Noor Design !


 
 
Groetjes Janneke

16 opmerkingen:

  1. Oh Janneke wat een heftig verhaal... echt verschrikkelijk...ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... Maar ondanks dit grote verdriet heb je toch nog een prachtig kaartje gemaakt. Erg mooi in deze zachte tinten en prachtige details! Ik wens jullie allemaal als dt lid veel sterkte toe.

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Janneke.
    Ik begrijp je dubbele gevoel, wat is het dan snel gegaan allemaal. Sterkte er mee hoor.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heftig verhaal en ik snap het helemaal je dubbele gevoel. Veel sterkte voor jullie als team.
    Je kaart is prachtig geworden, helemaal "mijn kleurtjes".
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jee wat een verdrietig bericht dus jullie eerst gecondoleerd en wens allen veel kracht en sterkte doe om door te gaan wat marja graag wilde
    warme groet van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Verdrietig allemaal. Begrijpelijk dat je een dubbel gevoel hebt.
    Mooie kaart heb je gemaakt en leuke challenge.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal te begrijpen Janneke, dat dubbele gevoel....dat doet pijn en het geeft verdriet ook al weet je dat zij het zo gewild heeft dan moet je toch nog de tijd nemen om er mee om te gaan, liefs en sterkte! Wat betreft de challenge en de kaart zou Marja trots op jullie geweest zijn! Jouw kaart is ook prachtig gemaakt!

    Lieve groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verdrietig bericht Janneke Heel veel sterkte
    Mooie kaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janneke Je hebt een heel lief kaartje gemaakt. IK kan me voorstellen dat dit jullie als team behoorlijk aangrijpt en vooral omdat het laatste zo snel is gegaan. Veel sterkte.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Janneke,
    wat een triest nieuws is dit toch, ik moet er ook steeds aan denken, neemt ze zelf afscheid op haar blog en 2 dagen later is ze er niet meer..
    Maar goed dat jullie de challenge -gewoon- door laten gaan, je hebt een prachtig kaartje gemaakt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Janneke,
    desondanks alle verdriet...een hele mooie kaart!!! Vind het prachtig bij elkaar gezocht.
    Mooi plaatje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ondanks de zware opgave, is het een lieve en hele mooie kaart geworden Janneke!
    met een prachtig plaatje!!! Spreek je snel weer!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Janneke heel veel sterkte met dit zware verlies .... Marja was ook zo'n super lieve vrouw !
    Ondanks alles heb je een super mooi voorbeeldkaartje gemaakt ... Echt al een lente tafereeltje ...
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Janneke, ik weet uit ervaring dat dit heel zwaar is. Maar ondanks dat hebben jullie als team prachtige voorbeelden afgeleverd. Ook jou kaart vind ik prachtig.
    Sterkte! Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Janneke,
    wat heb je een heel mooi kaartje gemaakt in zachte kleurtjes
    veel sterkte
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo erg hè dat Marja er niet meer is. Heel veel sterkte meis!
    Je kaartje vind ik zo prachtig Janneke!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, doorgaan is soms moeilijk .....en het is zeker een dubbel gevoel.
    Sterkte....
    Je kaartje is prachtig!!

    Lieve groet Giny
    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen