zondag 1 februari 2015

Designer of the month

Donderdagmiddag kreeg ik een mailtje van Marianne Perlot waarin ze vroeg of ik het leuk zou vinden om deze maand designer of the month te willen zijn....

Jullie begrijpen wel dat ik daar helemaal niet zo lang over na hoefde te denken :-)
Ik vind het fantastisch om met de producten van Marianne Design te werken, dus voor mij is het deze maand dubbel feest!!

Hebben jullie de vernieuwde site al gezien?? 
Klik dan HIER en ga eens gezellig op bezoek, ook deze maand zijn er weer prachtige producten uitgekomen.





Gisteren bracht de postbode mij een envelop met materialen waar ik mee aan de slag mag gaan.
En daar zaten echt hele mooie spulletjes in die vanaf vandaag in de winkel liggen..

En dit is mijn eerste kaartje die ik jullie met enige trots laat zien!!


 
 
 
 
 
 
 
 
De volgende producten heb ik gebruikt:


Pk9123 Paperbloc Sweet Roses   Vk9541 Vintage Flower Children 2    Lr0343 Creatable Anja's border Chic

 Col1380 Vintage Alphabet    


  


Ik wens jullie een hele fijne zondag toe!

Groetjes Janneke

19 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je Design vd maand bent, gefeliciteerd!! Je kaart is prachtig en gemaakt met leuke MD producten. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je Design vd maand bent, gefeliciteerd!! Je kaart is prachtig en gemaakt met leuke MD producten. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Janneke,
    Gefeliciteerd, wat heb je een mooie kaart gemaakt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Janneke, gefeliciteerd!
    Wat een prachtige kaart.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Janneke!! Wat ontzettend leuk dat je Designer van de maand mag zijn bij Marianne! Het is je zo gegund. Je maakt altijd van die prachtige kaarten! Ook dit kaartje weer...WAUW! Wat een schitterende kleuren en een oh zo schattig nostalgisch plaatje. Ik ben heel erg benieuwd wat je nog meer in petto hebt voor ons deze maand!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dat je gevrragd bent als designer van de maand. Prachtige bijdrage heb je geleverd hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dat leuk Janneke, dikke proficiat maar ook wel helemaal verdiend hoor want je maakt zulke beeldige dingen!! Je kaart met de nieuwe spulletjes is een plaatje, ben heel benieuwd naar de rest!! Wat is blogheader eeeenig...zo maar plaatjes of is dat bij jou thuis???

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Irene,
      Stiekem droom ik wel van zo'n huiskamer hoor.... Maar de foto's van mijn blogheader komen gewoon van het www!
      Omdat mijn visitekaartje en Facebookpagina ook een "Tilda-look" hebben, heb ik mijn blog ook maar hierop aangepast ;-)

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  9. Wauw , Janneke,.
    Wat leuk dat je designer of the month bent.
    En wat is je kaartje prachtig!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd je hebt er een heel mooi kaartje voor gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je gastdesigner mag zijn. Een hele eer!
    Mooi kaartje heb je weer gemaakt.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super leuk om designer van de maand te zijn! Gefeliciteerd.
    Mooie creatie laat je ons zien.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Janneke gefeliciteerd ! Leuk gast designer van de maand te mogen zijn ... Het zijn ook weer prachtige spulletjes die er nieuw uitgekomen zijn ... Je kaartje is er eentje om door een ringetje te halen ... Prachtig hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Janneke,
    Wat super leuk dat je deze maand gastdesigner bij MD bent je eerste kaartje is erg leuk en helemaal vintage. Er zijn idd erg leuke spulletjes uitgekomen je boft maar dat je ze kado krijgt. Ik ben benieuwd naar je volgende kaartjes veel plezier met het maken ervan.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat superleuk dat je designer van de maand bij MD bent. Van harte gefeliciteerd Janneke!
    Leuk hè om met de nieuwe spulletjes aan de slag te kunnen?
    Je 1e kaartje is superleuk. 'k Ben benieuwd wat je nog meer voor moois maakt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat geweldig leuk dat je Designer van de maand bent!!
    Super dat je er ook gelijk al zo'n schitterende kaart mee hebt gemaakt Janneke.
    Veel plezier deze maand... ik ben ontzettend benieuwd wat je nog meer gaat maken.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart Janneke . Gefeliciteerd met je designerschap van de maand . Heel leuk. Ik ben benieuwd wat je ons nog meer laat zien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen