maandag 16 februari 2015

Scrappen en beppen

Daar zit ik dan... moe maar voldaan na een hele gezellige dag met het ( bijna ) voltallige designteam van het We Love Vintage Challengeblog

Voor dag en dauw zaten wij ( Jacqueline en ik ) al in de auto opweg naar Scrap & Co in Klarenbeek.
Daar stond de koffie klaar..
Wat was het leuk om ook mijn andere designmaatjes nu eens in het echie te ontmoeten...
Een aantal had ik in het najaar op de KreaDoe al ontmoet.
Sommige hadden een kleine attentie voor de teamleden gemaakt, zo ontzettend leuk!!

Na de koffie/thee mét appeltaart, gingen we heel hard aan het werk onder leiding van Miranda !!

Een kleine sfeer impressie....







We gingen aan de slag met een MDF tasje en hebben deze gescrapt met DP , bloemetjes, kantjes en embellisch.
Ook hebben we 3 bijpassende kaarten & 4 tags gemaakt die weer precies in het tasje passen.
Het was een heel gaaf project om te maken, alleen ben ik nog lang niet klaar....

Om jullie toch een idee te geven, laat ik hieronder een foto van Miranda zien.



Zodra mijn tasje helemaal af is, zal ik het aan jullie showen!


Ik wens jullie een hele fijne avond toe,

Groetjes Janneke

15 opmerkingen:

  1. Wat gezellig zo'n teamdag! Een superleuk project hebben jullie gemaakt. Wanneer de jouwe af is, zien we vanzelf wel.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Janneke dat zal zeker een heel gezellig dagje geweest zijn ... Wat een super mooi project !
    Ik ben benieuwd wat voor moois er hier binnenkort weer te zien zal zijn ... Nu nog lekker nagenieten ...
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohw! Als ik dat geweten had was ik even langs gekomen, was vanmiddag vrij en jullie zaten op een steenworp afstand!
    Wat ziet het er gezellig uit!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk! Had de foto's ook al voorbij zien komen op Facebook, dat is namelijk ook mijn hobbywinkel, 10 minuutjes van mij vandaan! Wat ontzettend grappig. Fijn dat jullie zo'n leuke dag gehad hebben. En wat zijn de creaties leuk geworden.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Janneke,
    Wat leuk een gezellige teamdag samen met je teammaatjes en dan heelijk samen aan de freubel. Super leuk project heeft Miranda voor jullie bedacht ik ben benieuwd naar de jouwe.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig is het daar in Klarenbeek hè Janneke, het dt team van de Besties zijn daar ook geweest en het was er net zo gezellig als bij jullie.
    Ik ben erg benieuwd naar je creatie die je hebt gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouw Janneke....wat ziet het er gezellig uit en wat hebben jullie hard gewerkt!!! Ik ben echt super nieuwsgierig naar je gemaakte tasje met inhoud! Dit is toch fantastisch zo'n team dag!!! Hartstikke leuk dat je er zo van genoten hebt! Ennuh....ik hou je blog in de gaten hoor!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er gezellig uit Janneke!!
    Zo te zien hebben jullie je prima vermaak en heel veel moois geknutseld.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Janneke wat ziet het er gezellig uit! Mooie dingen gemaakt ook :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig projectjes zijn er gemaakt en gezellige foto's Janneke
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo te zien hebben jullie ook een hele gezellige dag gehad.
    Het tasje van Miranda ziet er prachtig uit.
    Ben erg benieuwd naar jouw uitwerking!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk zeg zo'n dagje bij elkaar. Ben benieuwd naar je tasje.
    Leuk foto's en project.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het was een super gezellige dag Janneke en zo leuk dat ik je nu heb ontmoet.
    liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een gezellige boel!! Ben benieuwd naar je eindresultaat Janneke! ;-0)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo gezellig die verhaaltjes te lezen na die prachtige dag! Wat hebben we allemaal genoten!
    En je appeltaart was echt verrukkelijk!!!!! Precies goed! We zijn allemaal super benieuwd naar elkaars eindresultaat!
    Super je weer gezien en gesproken te hebben!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen