woensdag 11 maart 2015

DDBD box/handbag


Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij het scr@pcards-challengeblog .

We zouden het leuk vinden als jullie een paascreatie of kaart gaan maken met een DDBD-mal als basis.
Ik ben zelf groot fan van Dutch Doobadoo, en heb laatst mijn collectie uitgebreidt met de box/handbag.











Ik heb de DDBD Box Art A4 Handbag als basis gebruikt en overgetrokken op lila cardstock. Het DP is van Maja Design. De randjes zijn bewerkt met Distress inkt Vintage Photo van TH. Achter het open ovaal heb ik een stukje mica bevestigd.
Van geel sisal maakte ik een nestje, met daarin het haasje Col 1354 en drie eitjes.
Achter de eitjes zie je de mooie mal van Anja van Laar LR 0271.
De buxustakjes komen uit de voortuin vandaan, en zijn inmiddels ingedroogd.
Op het handvat een vrolijke gele strik met een margriet (Hema).

Dit ziet er toch gezellig uit??

Ik roep altijd dat ik niets met de paashaas heb, maar wel met zijn paaseieren, koekjes en schuimpjes... mjammie!
.

Wij zijn opzoek naar nieuwe designers die samen met ons aan de slag willen gaan!
Lijkt het jou leuk om maandelijks een bijdrage te leveren, klik dan snel HIER en dan zien we jou reactie heel graag tegemoet!!


Deze creatie doet mee met de volgende challenge:

AnMa Creatief : Voorjaar

De Egel :  Dieren 

Duymelot Design : Voorjaar


Groetjes Janneke


25 opmerkingen:

  1. Zóóó schattig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie paas creatie Janneke.
    Met deze box kom je goed voor de dag bij de paas brunch.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie creatie!
    Leuk die box!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh.... geweldig Janneke!!!
    Schitterend gemaakt, echt onwijs leuk!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwww Janneke, wat een prachtig paaskadootje heb je er van gemaakt. Elk kind zal met zo'n mooi en lekker kadootje wel erg blij zijn!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige Paascreatie Janneke! Helemaal Pasen en super leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk nu ben ik niet zo van Pasen ja om dit te krijgen ja om te maken .........????? veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janneke,
    Je hebt een gave paascreatie gemaakt, leuke,kleurtjes en ja al dat lekkers, dat lusten wij wel, mmmm
    Leuke challenge, veel succes,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Janneke,
    ik vind hem geweldig mooi!!! Dat konijntje en de opmaak van de eitjes etc, supers mooi en lekker natuurlijk!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig leuk Janneke!! Dat konijntje blijft zo'n schatje. Ik zal ze ook eens tevoorschijn halen:)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Janneke,
    Dit achtergrondje is ook heel mooi, hihi. Ja het is een hele mooie heerlijke snoepdoos geworden!
    Zelfs een buxus takje uit de tuin er bij en helemaal in paas sfeer...toppie!!
    Fijne dag verder en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Whahah ook ik heb niks met de haas maar wel met leuke servetjes, lekker eten en al die jummie eitjes maar niks van dat alles haalt het bij jouw beeld- en beeldschone creatie Janneke, zoo leuk met die eitjes en echte buxus!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Janneke,
    je creatie is echt geweldig!! Wat een leuke paasmand/snoepdoos. Het ziet er heerlijk uit Ik vind dit altijd een lastige uitdaging. Ik heb ook niets met de Paashaas, niet mee opgevoed, denk ik dan maar. Een voorjaarskaart lukt nog wel denk ik, maar Pasen.....
    Dank je wel voor het meedoen bij de Egel!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gemaakt Janneke! Wat leuk met zo'n echt takje buxus erbij... Echt een Paascreatie :D

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een super mooie paascreatie groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat super-super-leuk Janneke! Word hier helemaal blij van, dat grappige haasje met de mooie versiering, heel gaaf gemaakt! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wauw wat een plaatje! Erg mooi gemaakt.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. OOhh wat is ie schattig!!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leukie!!!!! Zo gezellig en fleurig en zo mooi gemaakt....te gek!
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk is je paastasje Janneke!!
    Ik maakte voorheen met pasen niets maar nu maak ik wel elk jaar wat voor Martine. Pas heb ik wat gekocht wat ik wss ook in dit tasje wil doen. Nu nog tijd...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je dit gaaf gemaakt Janneke. Een hele mooie paastraktatie en wat leuk om echte buxustakjes te gebruiken.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij de Egel...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig tafereeltje Janneke!
    Bloemetjes, eitjes, buxus takje enz. Ik ben dol op alle details.
    Heerlijk er is zoveel te zien! En niet te vergeten het oh zo schattige konijntje!
    Deze blijft ook zo ontzettend leuk. Ik ben er van de week ook nog mee aan de
    slag geweest toevallig ;) .

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuk dat je meedoet met onze 'Dieren' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Blog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

  24. Ohhh wat mooi gemaakt zeg, en het ziet
    er ook zo gezellig en vrolijk uit ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze dieren Challenge !
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je creatie ziet er fantastisch uit: krijg helemaal zin in het voorjaar! Leuk dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen