maandag 30 maart 2015

Extra sponsor prijzen bij Scr@p-Cards Challengeblog

Goedemorgen allemaal,

Vandaag een extra bericht voor het Scr@p-cards challengeblog ..

Zoals jullie wellicht weten willen wij bij de lopende challenge een voorjaars/paascreatie zien waar een Dutch Doobadoo mal bij gebruikt is.

Tot mijn grote verbazing lag er zaterdag een grote envelop op de voordeurmat, met hele mooie spulletjes van DDBD!
In de brief stond dat dit extra prijsjes waren voor onze lopende challenge.
Hoe gaaf is dat zeg....






Er zijn al hele mooie creaties ingezonden, maar er kunnen er nog véél méér bij !!

Kom snel even een kijkje nemen bij het  Scr@p-Cards challengeblog en lees wat Gerie jullie te vertellen heeft....


Groetjes Janneke

6 opmerkingen:

  1. Wat gaaf Janneke! Ik heb mijn kaartje al geplaatst ;-)
    lief van ze het zijn inderdaad prachtige prijzen!
    Fijne dag!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk. Geniet ervan. Groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker heel gaaf! Wat ontzettend lief :) Heel veel plezier ermee!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Janneke,
    wat een leuke verrassing, fijn om extra prijzen beschikbaar te stellen, de mallen zijn niet mijn favoriet, maar de laser art spulletjes, vind ik dan wel weer leuk,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke verrassing en nu maar duimen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke verrassing Janneke en de spulletjes van Dutch Doobadoo zijn allemaal super plezant om mee te werken !
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen