vrijdag 13 maart 2015

In liefdevolle herinnering

Een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers, gezellig hoor dat jullie hier af en toe een kijkje komen nemen.
Ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren met wat we maken, en ik kom zeker ook bij jullie langs hoor!


Deze week was het een jaar geleden dat het dochtertje van onze overburen levenloos werd geboren.
Wat een intens verdriet, als je na maanden van verwachten je kindje moet begraven en er een leeg wiegje achterblijft...

Ik heb een kaartje gemaakt om hun te laten weten dat we aan hen denken op deze verdrietige dag...






Aan de binnenzijde de datum en de eerste twee regels van een lied..
Dit lied gaat over het uitzien naar een Hemels leven waar alles nieuw en goed zal zijn!


Ondanks het verdriet en gemis om de kleine Eva, is er ook weer hoop en blijdschap over nieuw leven wat in mei verwacht wordt.
Eind vorig jaar kwamen Marescha en Channa aan de deur vertellen dat mama een baby in haar buik heb zitten... Wat een blijdschap!


Ik wens jullie een heel fijn en zonnig weekend toe!!

Groetjes Janneke

32 opmerkingen:

  1. Prachtig !!!
    Hoe treurig !
    Mooi gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Janneke,
    wat heel lief van jou
    en wat een treurig verhaal
    prachtig kaartje
    fijn weekend liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend groot verdriet voor die ouders.... Vreselijk om het mee te moeten maken.... En wat fijn dat er nu nieuw leven verwacht wordt. Het zal een spannende tijd voor ze zijn of het nu goed mag gaan.
    Je hebt een superlief kaartje voor ze gemaakt Janneke! Heel mooi met deze 1e regels van dit kinderversje. Stil maar, wacht maar, alles wordt nieuw. De hemel en de aarde...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Janneke wat een een prachtig lief kaartje heb je gemaakt. Dat is heel fijn voor je overburen want dit is vreselijk ......... fijn dat je zo'n schitterende kaart voor ze hebt gemaakt. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje, heel verdrietig!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi en lief gebaar van jou.
    Ik kreeg kippenvel van jouw verhaal........het is zo dubbel......verdriet en blijdschap.
    Maar jouw kaartje is prachtig, zo mooi gemaakt.
    Jouw vorige creaties spreken mij ook erg aan en ben daarom volger bij jou geworden.
    Groetjes,Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend lief gebaar om hieraan te gedenken en daarvoor zo'n mooi kaartje door de deur te doen. Mooi om daar deze regeltjes van dit christelijke kinderliedje in te zetten waarin hoop door klinkt voor de toekomst. Heel mooi gedaan,
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel attent van jou, dit mooie kaartje! Dit zal je buren vast plezier doen, hoe blij ze ook zijn met wat binnenkort komen gaat, het verdriet om kleine Eva wordt er niet minder om, en dan doet het wel deugd dat andere mensen het ook nog niet vergeten zijn.
    Lang geleden dat ik het liedje stil maar... nog hoorde, maar zal nu vast heel de avond in mijn hoofd blijven spoken.
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kippenvel Janneke,
    aan de ene kant verdriet om het verlies van Eva en dan ook weer vreugde, omdat er nieuw broertje of zusje zal komen..en die tekst van dit liedje, ken ik ook nog..
    Wat heb je een prachtige kaart gemaakt en natuurlijk heel lief van je,
    groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig, liefdevol en stijlvol kaartje heb je gemaakt. En zo lief van je dat je aan hen denkt. Ik vind de tekstregels ook zo mooi.
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat lief dat je daar aan denkt en wat een mooi kaartje super gedaan groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat lief dat je daar aan denkt en wat een mooi kaartje super gedaan groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat bijzonder mooi en een super lief gebaar!
    Liefs Anneke.
    Ps de rammelaar is van papier (elke zijde drie lagen) , Ik zal het er even bijzetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart Janneke met een heel mooi gedicht!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat verdrietig voor jullie overburen. Je hebt een prachtig kaartje voor hen gemaakt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik herkende meteen het lied aan de eerste regels, dat zongen we vroeger altijd in de kerk. Wat lief en mooi dat je een kaartje voor hen gemaakt hebt. Een prachtig kaartje trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel ontroerend en bijzonder mooi Janneke! Wat zal dit gewaardeerd worden
    en wat zal het een spannende tijd voor ze zijn. Hopelijk in Mei een wolk van een baby!
    Fijn weekend en liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi kaartje heb je gemaakt.
    Fijn dat je met hun mee hebt geleefd.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief gebaar van Janneke!!
    Je kaartje is prachtig!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat lief dat je hier een jaar later nog aan denkt en wat heb je er iets heel moois van gemaakt. Ik denk dat het enorm gewaardeerd is. Prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lief kaartje en een heel lief gebaar ... ik denk dat dit kaartje wel erg veel plezier gaat gedaan hebben.
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Janneke,

    Wat een naar verhaal. Maar je kaartje doet zeker veel deugd. Heel mooie kaartje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaart en een heel lief gebaar Janneke.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Janneke

    Een prachtige mooie herinnering heb je gemaakt voor je overbuurvrouw.Dat zal ze zeker fijn waarderen en triest als je zo iets overkomt.
    Nog bedankt voor je berichtje en dat je mijn volgster bent geworden.Ik ben 2 dagen in Veenendaal geweest op de Mariannedag en was superleuk.
    Groetjes van Janny en een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Janneke,

    Wat mooi en wat een lief gebaar van je, eigenlijk heb ik hier geen woorden voor.

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi en wat lief voor die mensen dat je er bij stil staat, een opsteker voor jou.
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Janneke, allereerst bedankt voor het compliment en wat leuk dat je mij bent gaan volgen. Wat een mooie dingen maak jij ook. Ik hou wel van die stijl. Natuurlijk heb je een volger erbij want er gaat natuurlijk nog veel meer moois op jouw blog komen wat ik niet wil missen.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een bijzonder lief kaartje wat zullen ze dit waarderen altijd fijn dat mensen met je meeleven en op deze dag ook aan je denken. Heel erg lief van jou!
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtig en stijlvolle kaart. Met een hele mooi tekst. Ik denk dat jullie buren er heel blij me zal zijn. Dat jullie nog zo met hun mee leven en laten blijken met deze kaart.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat attent van je om een kaartje te geven. Het is een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat lief van je!
    en wat heb je het mooi gemaakt!
    groetjes ineke

    ps leuk dat je bij mijn kwam kijken , ik kom ff terug hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik krijg hier helemaal kippenvel van Janneke... wat enorm verdrietig voor je buurtjes en wat ontzettend lief van je om hen zo'n warm hart onder de riem te steken, een heel liefdevol gebaar dat zeer zeker heel erg gewaardeerd wordt! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen