maandag 9 maart 2015

Lief meisje..

Wat een heerlijk weer was het gisteren zeg..
De vogels zijn druk bezig om elkaar het hof te maken en ook lijkt het of je opeens overal zwangere vrouwen ziet.

In onze familie en kennissenkring wordt er ook nieuw leven verwacht. Dus ben ik tussen de opdrachten door een aantal geboortekaarten aan het maken...





Voor deze kaart heb ik o.a. de Marianne Design producten gebruikt die in de maand februari uit zijn gekomen.

* DP Sweet Roses PK 9123
* Vintage afbeelding VK 9541
* Collectables 1380
* Anja's border LR 0343
* Anja's vintage swirl LR 0271
* Heart pins JU 0945
* Voetjes LR 0305


Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

MDD :  Pearls and/or Ribbons 

MD Challengeblog :  Babykaart



Afgelopen nacht moest ik werken en heb maar mijn laptop meegenomen om in de vrije momenten een aantal blogberichten in te plannen...

Helaas zijn de internet problemen nog niet verholpen..
En we zijn niet de enige in de wijk die er last van hebben.
Ik hoop echt dat het snel verholpen is, zodat ik ook weer bij jullie een bezoekje kan komen brengen..

Ik kruip straks heerlijk mijn bedje in ... en wens jullie een fijne maandag toe!

Groetjes Janneke


Ps. eind van de middag kwam het verlossende telefoontje van Tele2... We hebben weer internet!!


28 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, mooie rechterkant, mooie bloementoef!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Janneke. Balen hoor dat het internet nog steeds niet goed is bij jullie. Hopelijk is het snel verholpen.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Terwijl jij lekker in je bedje lig, kom ik natuurlijk een reactie geven op je prachtige kaartje! En iedere keer als ik die vintage stempels zie, denk ik wat zijn ze prachtig! wordt ik weer hebberig van, hihi Alles klopt weer op je kaartje en heel leuk de geschulpte zijkanten! Prachtige swirl en bloementoef! heel mooi gedaan Janneke!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer super lief geworden Janneke. Wat een schattig kaartje. Heel erg mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bjoetie heb je ervan gemaakt Janneke....slaap lekker.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beeldschoon kaartje Janneke en ja het is heerlijk buiten....echt genieten!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooohh wat een prachtig lief babykaartje. Een schatje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke babykaart. Leuk zijn de schulpranden.
    Vervelend dat je nog steeds problemen met je internet hebt.
    Hopelijk is het snel verholpen.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje! Erg mooi gemaakt.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief babykaartje mooi met het geschulpte randje en de babyvoetjes. Heerlijk dat het voorjaar weer begint is echt weer genieten.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kom je nog even bedanken voor het meedoen met onze MD challenge, was ik helemaal vergeten.
      Groetjes Ellie

      Verwijderen
  11. Schitterende vintage baby kaart Janneke! Prachtige details :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig lief babykaartje.
    Geweldig!!!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. weer zo,n schiterende mooie kaart groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een schitterende creatie gemaakt! Mooie de combi van het papier en de bloemen.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterend babykaartje Janneke. Leuk modelletje met de geschulpte randjes en het strikje aan de voetjes is ook heel erg lief !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Inmiddels ben je nu al uit bed en moet je misschien straks ook wel gaan werken....
    Wat superlief is je kaartje Janneke! Een schattig babietje te midden van het roosjespapier, bloemetjes en de mooie randen. Prachtig gemaakt!
    Gezellig dat je het mee laat doen bij MD Divas.
    Hopelijk zijn de problemen met internet snel verholpen. Wat zijn we toch van internet een hoop afhankelijk hè?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje, mooi die laagjes/randjes en lieve kleurtjes! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. supermooi kaartje, mooie kleurtjes, lekker romantisch!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend!! Wat een schattige kaart!
    Bedankt voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een pláátje Janneke, heel lief kaartje. Hou enorm van deze vintage-stijl, mooi papier trouwens ook!
    Ga je volgen via Bloglovin' ;-) Geniet van je avond, groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik had hem maandag al gezien maar de puf nog niet om te reageren. Bij deze, ik vind het prachtig. Ik ben niet zo wild van deze letters maar zoals jij ze hebt gebruikt......Mooi!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh Janneke wat een prachtig baby kaartje heb je gemaakt zeg!
    Prachtige mallen heb je erop verwerkt en ik ben helemaal dol op de bloementoef!

    Lieve groetjes, Mandy
    ps. wat fijn dat jullie weer internet hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind je kaart echt prachtig Janneke!!!
    Helemaal of tot in het kleinste detail... knap gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wauw echt geweldig
    ook jouw site ziet er goed uit
    ben volger geworden van jouw blog
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super mooi kaartje !!!
    Gezellig dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een supergaaf kaartje Janneke
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een romantisch babykaartje. Heel mooi om naar te kijken. Leuk dat je mee doet met de challenge van Marianne's Design Divas

    BeantwoordenVerwijderen