woensdag 4 maart 2015

Vintage babykaart

Vandaag een blogbericht met vertraging...

De laatste dagen vloog het internet er steeds uit, maar na resetten konden we gewoon weer online tot gisterenmiddag...
Nada, noppes, geen teken van leven meer te vinden terwijl ik net bezig was om een blogbericht in te plannen. Gelukkig dacht manlief het wel te kunnen fixen, en dus had ik alle hoop op hem gevestigd..
Maar ook hij kreeg het niet voor elkaar, en Tele2 was helaas niet meer bereikbaar.

Vandaag heeft Arnold nog maar eens een telefoontje gewaagd naar de provider.. Nu blijkt dat er een interne storing zit tussen de centrale en onze modum ( of zo iets...)
Deze storing moet worden opgelost door een speciaal technicus en dit kan wel 5 tot 10 dagen duren :-(
Dus voorlopig geen internet, geen radio en tv... Dat wordt weer ouderwets spelletjes of heerlijk freubelen. Gelukkig heb ik een abonnement op mijn telefoon, dus kan ik wel af en toe bij jullie langskomen...

Ik probeer nu op het werk tijdens mijn pauze een bericht te plaatsen en moet de foto kopiëren vanaf het WLVC blog..
Zoals het er nu uitziet, gaat het lukken!!!

Vandaag is er weer een nieuwe challenge  gestart en deze keer willen we graag een baby/geboorte kaart of creatie zien.









De basis van deze kaart is de DDBD Shape Art Romantic , daarop het DP pretty paperbloc PB7038, mooie tekst BABY LR 0217, Clear stamps Eline's babies , het plaatje is van Syta van Gelderen, Mal van NoorDesign .

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden??


Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

Marianne Design Divas: Pearls/ Ribbons  ( At least 3 MD products)

Creative Cuting Challenge : Baby

Hobby journaal : Baby

Card and Scrap: Anything goes

Craft-Dee Bowz : Handmade bow


Oei... het is door alle drukte op het werk een latertje geworden en zit nu nog in mijn eigentijd ( middernacht) het bericht verder te schrijven....

Groetjes Janneke

30 opmerkingen:

  1. het is een super leuke kaart Janneke in mooie kleurtjes.
    liefs van Speedy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ellende met het internet Janneke.
    Een gelukje dat je op je werk nog aan de slag kunt.
    Je kaartje is prachtig! Ik ga een poging doen om een vintage babykaartje te maken.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi janneke
    Wat een juweeltje van een kaart met al die mooie dingen erop en in supermooie kleur!! En wens je veel sterkte want weet wat het is want bij mij klopt ook niet alles en mijn monteur komt pas volgende week langs dus ook balen
    Groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. IK ben volger geworden.
    wat een prachtkaart ik heb altijd moeite met babykaarten maar hier toch wel inspiratie ik ga het nog eens proberen veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. IK ben volger geworden.
    wat een prachtkaart ik heb altijd moeite met babykaarten maar hier toch wel inspiratie ik ga het nog eens proberen veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super mooi.
    Een plaatje van een kaart.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje is dit, Janneke.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige, vintage baby kaart Janneke! Mooie materialen heb je gebruikt en de kleuren zijn heel leuk :) Hopelijk is je internetstoring snel verholpen en kan je weer lekker thuis internetten :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een geweldig mooi kaartje Janneke. Wat een prachtige details op je kaartje o.a. de strik ... Super mooi hoor !
    Hopelijk is het snel opgelost met de internetverbinding ... heel vervelend ...
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart zeg in deze kleurtjes!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Niet alleen creatief met je kaartje zijn, maar ook met internet! Wat zijn we onthand als dat kreng het niet doet hè! Je kaartje is schitterend....maar dat zijn we gewend bij jou hè! Prachtig de bruin tinten met het zachte geel!!! super schattig Janneke! Ennuh...je ga toch niet Mens Erger je Nieten hè! dat heb je al genoeg gedaan de laatste dagen! succes met de kabel problemen!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief kaartje !!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is me wat met die internet en providers tegenwoordig....vind het eigenlijk niet kunnen dat dit soort storingen anno 2015 zo lang moeten duren maar ja, als we het zelf niet kunnen maken dan ben je zo ontzettend afhankelijk van hun, geen stijl!! Je kaartje heeft wel stijl hoor Janneke! Prachtig, wat een beauty weer....mooie kleuren combinatie, leuk model, prima afgewerkt, een bijzonder mooi geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Janneke,
    Echt heel erg vervelend dat gedoe met internet!!, en dan 5 tot 10 dagen, jeetje!
    Maar je kaartje is echt helemaal geweldig. Mooi model en kleuren en een pracht van spulletjes erop.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige mooie vintage babykaart...Mijn complimenten heb je hoor!

    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige vintage baby kaart !!
    Wauw ben er helemaal weg van super mooi .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Janneke,

    Wat vervelend dat je net op dit moment niet op het World wide web kan komen thuis.......afkicken zeker;) Gelukkig is het je via de werkgever gelukt en kan je zo nu en dan toch nog even her en der "gluren"

    Wat ontzettend leuk dat je volger bent geworden bij me:)

    Je kaartje is heel erg mooi, een juweeltje!! Zal eens even kijken wat ik van deze challenge kan "brouwen" hahahaha

    Leave groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Jannele wat een schatje . Geel is pok erg mooi voor een babykaart. Leuk gemaakt on de vintage stijl. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Janneke,
    gelukkig is het je toch gelukt om je kaartje te plaatsen en wat voor een!! zo lief en romantisch en mooi in de gele tinten..knap gemaakt..Succes met het internet,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat balen dat je thuis geen internet hebt. Dit is echt afkicken...Zonder kunnen we eigenlijk niet meer. Hopelijk werkt alles weer snel. Gelukkig kon je op je werk dit bericht maken.
    Oohh...wat vind ik je babykaart schattig! Zo lief in het zachte geel met bruintinten. Heerlijk romantisch en vintage.
    Ook gezellig dat je meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful! Thanks for joining us for the "Baby" theme at Creative Cutting Challenge.
    Cindy
    DT Leader

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat vervelend dat je geen internet hebt.
    gelukkig dat het op je werk wel lukte.
    Je kaart is erg mooi.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig Janneke, een ware bjoetie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Janneke, wauw, dat is een prachtige kaarte geworden! Heel mooi! Fijn dat je ook al eens bij mij op mijn blogje een kijkje genomen hebt. Als je wil, kan je ook eens im mijn online webshopje komen. Tot de zondag 08 Maart geven we op bijna alles 10% korting! Veel plezier bij het kijken en misschien ook eens shoppen? Vele groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ohh wat een vreselijk mooi Baby kaartje, prachtige kleuren en details, fijn dat je meedoet bij Marianne Design Divas, succes en tot snel, LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful project :) Thanks for playing along over at Creative Cutting Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een plaatje is dit. Echt prachtig gedaan. Ik vind die vlindertjes zo'n leuk detail. Ik hoop dat je inmiddels weer een beetje kunt internetten, want we kunnen tegenwoordig echt niet meet zonder.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. What a sweet and vintage baby carrots this is! Thank you for sharing your art on the Craft-Dee BowZ challenge this month.

    BeantwoordenVerwijderen