maandag 6 april 2015

Wie o wie....

Ter ere van het 2 jarig bestaan van het WeLoveVintageChallengeblog, konden jullie meedoen met een prijsvraag...

Ben je het vergeten??  Klik dan nog even HIER

We moesten een kaart maken, maar dan net even iets anders dan we gewend zijn.
Nou meiden, wat hebben wij het jullie moeilijk gemaakt zeg...
Terwijl ik dit bericht schrijf ( 3 april ) , is mijn kaart 3x goed geraden :-( 

Maar vandaag mag ik eindelijk laten zien welke kaart van mij is!!




Ik heb geprobeerd om de stijl van een aantal DT-leden te verwerken op mijn kaart.
Stiekem hebben wij wel lol gehad over de uitslagen hoor....



En ook de achterzijde kan ik nu laten zien!

Deze mooie vintagehanger heb ik gemaakt voor de verjaardag van Mandy (de Hobbydroom) en ze liet me weten dat ze er heel blij mee was.

Zijn jullie nieuwsgierig geworden naar de uitslag wie de meeste kaarten goed geraden had??
Ga dan snel een kijkje nemen bij WLVC!


Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

- Vintage utfordring : pearls


Ik wens jullie een fijne 2e paasdag toe!

Groetjes Janneke

18 opmerkingen:

  1. Je kaart is supergaaf geworden Janneke, ik vond het ook heel erg leuk om te doen.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Janneke,

    Kei mooi je kartje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een leuke aktie waar we met elkaar best plezier aan hebben beleefd en het is leuk om nu de kaarten te zien op de blogs waar ze horen. Jouw kaart is superrrrgaaf en ook mooi hoe je de achterkant hebt gedaan....die hadden we nog niet gezien. Heel geslaagd .....Fijne 2e paasdag, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor... ik ben verliefd ....... wat een plaatje Janneke.....
    Wie wordt hier nou niet blij van, ik hou ervan.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja we hebben er lol om gehad Janneke en sommige hadden ons door en werden we er zo uit gepikt, maar het was een hele leuke prijsvraag met hele mooie verschillende uitwerkingen. Hoe leuk die achterkant die had ik nog niet gezien van je ( ik bedoel van je kaart hoor whahaha) een pracht van een kaart.

    liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Janneke! Ik heb de prijsvraag gemist merk ik nu, maar wat is dit schitterend zeg! Zulke mooie kleuren, prachtige details en een super leuke vorm! Echt top weer!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb zitten gieren van het lachen Janneke!!! Ik had het goed mis zeg, haha. Jij bent zo van de lekkere inkt randjes dus dacht echt dat het Paasei van jou was, hihi Goed gedaan om ons zo van het padje af te helpen, maar het is absoluut weer een prachtig kaartje!!!! Jullie zullen lol gehad hebben zeg, hihi.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige creatie Janneke !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw ... this is just stunning! Lovely colors!

    Thank you for joining us at Vintageutfordring.

    Jytte, DT :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Janneke,

    Wat een prachtige kaart, dacht eerst even dat hij van Jolanda zou zijn. Maar toen bedacht ik dat jullie echt iets anders hadden gedaan. Had jou niet echt bij deze kaart geplaatst in me gedachten maar hij is gaaf!! Vind ook je achterkant super de super (achterkant kaart he☺☺☺)

    Groetjessssssssssssss Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een pracht is het Janneke.
    Er is ook zoveel moois op te zien.....

    Liefs,Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig hoor Janneke, ik weet echt niet meer of ik hem goed had, hihi!!
    xx wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mij heb je ook om de tuin geleid hoor Janneke .... Het is een geweldig mooi kaartje dat je gemaakt hebt ... ook de achterkant van het kaartje is super mooi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook al is het een mix van stijlen ik vind het een supermooie kaart en ook je achterkant is erg mooi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hihi...mij leid je niet zo snel om ;-) Dat heb je gezien. Ik heb toch je stijl wel een beetje herkend. Maar sommigen hadden echt de stijl meer van anderen overgenomen en anderen juist helemaal niet.
    Het is een schitterende hanger. Ook de achterkant is prachtig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Janneke
    Ik ben weg van je kaartje in deze mooie zachte kleurtjes. Ik snap wel dat jullie zoveel voorpret hadden met deze prijsvraag, superleuk om iedereen een beetje om de tuin te leiden.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely vintage card! Thanks for joining us at the Vintage Challenge this time. Have a nice day! DT Heidi

    BeantwoordenVerwijderen