woensdag 20 mei 2015

chocolate to share...

Dat klinkt wel heel erg lekker en gezellig toch, om je chocolade met iemand te delen??
Dus ga maar snel een potje koffie of thee zetten, dan laat ik alvast mijn creatie zien die ik als reminder voor het Scr@p-Cards Challengeblog maakte...

Er zijn al hele mooie inzendingen binnengekomen, maar er kunnen er nog véél meer bij!!




Omdat ik nog een toffifeedoosje in de kast had liggen wilde ik daar mee aan de slag gaan.
Om een beetje inspiratie op te doen ben ik gaan googlen en zodoende kwam ik op het blog van Eida terecht..
Zij maakt écht zulke prachtige dingen, dus als je nog meer inspiratie wilt hebben voor de lopende challenge... neem dan eens een kijkje op haar blog en klik HIER




De basis van het wikkel heb ik gesneden uit wit cardstock en gerild op de maten van het doosje. Een extra strook wit cardstock heb ik gebruikt om een klep van te maken.
Het dp is van Maja Design - Coffee in the Arbour , de randjes heb ik bewerkt met distress ink Vintage photo van TH.
Een mooie bloementoef met daarop vlinders van Studio Light en groene Swirl Leaves LR 0120
Aan de bovenzijde van het plaatje zien jullie de vlinderrand van Noor!Design 6002/0251 .




Aan de binnenzijde heb ik een extra pocket gemaakt waar theezakjes en een label ingestoken kunnen worden.
De tekststempel is van MD EC0138, net zoals de bonbons Col. 1365,1366,1367

Is de koffie/thee al ingeschonken???
Dan gaan we gezellig saampjes snoepen van deze chocolaatjes....


Dit doosje laat ik meedoen met de volgende challenge:

* AnMa Creatief : Alles Mag (2)
* NoorDesign UK : F ..lowers
* Kreativscrapping: Spring
* Craftycalender : Things with wings


Een hele gezellige dag toegewenst!

Groetjes Janneke

32 opmerkingen:

  1. Wat heb je een geweldig mooi cadeautje gemaakt Janneke!!
    Alles klopt en past weer perfect bij elkaar tot in het kleinste detail, heel knap.
    Super dat je er ook nog twee theezakjes in hebt gestopt... ik moet dit eens onthouden, zo'n leuk cadeautje!
    Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog en gezellig als je 30 mei nog even komt kijken bij Doe@Ding.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Janneke,
    Hier wordt je echt vrolijk van, een heel gezellig blogbericht heb je ervan gemaakt.
    Wauw wat een prachtig doosje heb je ervan gemaakt!!! Nu zien we ook de binnen kant die ook al zo geweldig is! Ik ben er helemaal weg van , het gehele geheel!!! Toppie hoor!!!
    Lang leve google hihi. Dankje voor de link zal ik binnenkort eens gaan bezoeken! Trouwens nu even snel. Je hebt me erg nieuwsgierig gemaakt. Hihi.
    Lieve groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je mooi opgepimpt zeg!! Leuk zo alles bij elkaar, super de bonbons erbij!
    Errug leuk kadootje zo.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woww wat een leuke Toffifee doos, prachtig gedaan met schitterend mooi papier, en dan die theezakjes in een pocket erbij. Geweldig mooi bedacht en gedaan. Een supertopper!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Janneke heel mooi hoe je het toffifeedoosje gepimpt hebt. Erg leuk dat er onder het klepje nog een verrassing wacht. Super gedaan.
    Groetjes ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig doosje Janneke! Een boffers die dit kado krijgt hoor. Hier staat de thee klaar maar eh.....kan nergens de chocolaatjes vinden........

    Groetjes Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo, ben jij ook weer uit de nachtdienst? Ik heb je doosje ook al bewonderd bij het challengeblog. Het is schitterend! Ik ben fan! En niet alleen van de chocola, hoor! ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janneke schitterend wat een geweldige mooie materialen en wat leuk gemaakt zo leuk dat je in de binnenkant nog een paar zakjes thee hebt gedaan en dan nog even de bonbons erop. Prachtig gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit een prachtig geheel. Alles past zo mooi en dat je ook aan de binnenkant een versiering gemaakt hebt met ook nog eens theezakjes is echt super. Het papier van Maja heb ik ook met die mooie plaatjes en dat geeft het wel een mooie, romantische uitstraling vind ik. Ik ga dit idee opslaan want dit is een echt super leuk idee.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi geheel, Janneke. Alles past zo goed bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De koffie is ingeschonken hihi ;) Wat een prachtig voorbeeld heb je gemaakt Janneke! Heerlijke toffeetjes, prachtig model, mooie kleuren, mooie vlinders, geweldig leuke binnenkant ... hihi ik raak niet uitgepraat haha. Echt top weer Janneke!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Janneke,
    wat een mooi toffifee doosje en wat heb je dit leuk bedacht om er nog een extra pocket bij te doen voor een lekker kopje thee prachtig
    ook bedankt dat je langs kwam op mijn handwerkblogje en dat je volger bent geworden
    en bedankt voor de tip

    veel liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend Janneke!! Bij de voorkant kom ik al ogen te kort maar dan gaat het aan de binnenkant gewoon even prachtig door. Al zit er nog zoiets lekkers is, dat valt helemaal in het niet bij deze onwijs mooie verpakking!!

    xx Irene

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik dacht al dat er iets moois verborgen zat onder het klepje Janneke, hihi
    Het is echt een schitterende verpakking met het prachtige Maja papier!!
    Wat een gaaf kadootje om weg te geven!
    En konden we maar even een koppie bij elkaar doen hè!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk gedaan Janneke. Deze ga ik ook eens namaken als je het goedvindt. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een beautie! Daar ben je overal welkom mee!
    Prachtig gemaakt!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Janneke,
    wat een prachtige verpakking heb je gemaakt, was ook even bij Eida gaan kijken, ze maakt ook hele mooie dingen.. Wat heb je ook een leuke binnenkant gemaakt, zelfs met thee er in..super gedaan
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Janneke,
    Ik vind je verpakking ook beeldschoon, je hebt er prachtige accentjes aan gegeven.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige verpakking heb je gemaakt en zelfs de binnenkant heb je gedaan.
    Ik vind het echt super!!!

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauwie!!!
    Wat heb je dit onwijs leuk gemaakt. Echt aan elk detail is gedacht.
    GE-WEL-DIG!!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig doosje gemaakt,Janneke.Heel mooi afgewerkt.De chocolaatjes zien er lekker uit:).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een pracht van een toffee doosje Janneke ... Schitterende kleurtjes en ... heel lekker !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, wat een schitterend doosje heb je gemaakt. Echt zo mooi, de kleurtjes, de afwerking, echt super.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een schiterend mooi doosje ik vind de plaatjes heel erg leuk groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi,

    Wauw, prachtige doosje. Echt super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Janneke,
    Zoals beloofd, kom ik ook eens kijken op jouw blog.
    Jij maakt ook super gave dingen!
    Bedankt voor de link, zoals je al zei heeft het inderdaad nieuwe volgers opgeleverd en vele bezoekers extra.

    Groetjes Eida

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Janneke
    Ik dacht dat ik hier ook al een reactie had gegeven op je prachtige doosje......bloos bloos........komt door al die verjaardagskaarten waar ik mee bezig ben denk ik hihihi.
    Het doosje is echt zo mooi, zowel van buiten als van binnen.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow, this is fabulous. Thanks for joining us at Noor! Design

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtig romantisch tafereel. Leuk dat je nog eens meedoet met de meichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen