donderdag 14 mei 2015

Zomaar een dag

Wat hebben we kunnen genieten van een prachtige Hemelvaartsdag hè..
Hier liet het zonnetje zich van haar beste kant zien... Dat vind ik toch wel symbolisch op deze bijzondere feestdag.





Vanmorgen vroeg heb ik manlief uitgezwaaid..
Wij zouden met vrienden en een groep van de motorverening drie dagen gaan toeren door de Eiffel.
Nu loop ik al een poosje te tobben met een onsteking in mijn been wat maar niet over wil gaan en ik voelde er weinig voor om met een dik en pijnlijk been de hele dag op een motor te zitten ...





Dus moet ik een beetje mijn aktiviteiten afwisselen en af en toe met het pootje omhoog ;-)

Vanmorgen heerlijk gefreubeld en onderwijl 3 trommels gedraaid met winterjassen.
Tussen de middag samen met Arjan pannenkoeken gegeten en daarna nog even naar het tuincentrum geweest waar Janine werkt.
Voor moederdag had ik naast een prachtig boeket ook nog een kadobon gehad en daar heb ik een paar potten met verse kruiden voor gekocht.

Het is zo'n leuk en sfeervol tuincentrum, Janine werkt daar in het weekend en omdat ze de opleiding Interieur en Vormgeving doet, mag ze zich bezig houden met het inrichten van de "sfeerhoeken" .


 

 






Als het aan haar ligt, wordt het interieur in Huize Vink iedere maand veranderd  ;-)

Zo nu blijf ik nog even met de beentjes omhoog zitten zodat ik even bij jullie blogs langs kan komen!

Groetjes Janneke

19 opmerkingen:

  1. Jammer dat je niet kon Janneke, hoop dat je gauw weer wat beter bent! De sfeerhoekjes zien er prachtig uit!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Janneke,
    vervelend dat je een pijnlijk been hebt en erg jammer dat je niet mee kon, maar lekker freubelen is ook wel fijn.Wat zijn het mooie sfeerhoekjes in het tuincentrum, je dochter heeft het echt in de vingers..
    wens je van harte beterschap,
    liefs Ans
    p.s. hier was het vandaag koud..pas na vieren liet de zon zich zien, ik heb mijn winterjas nog aan gehad..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt vervelend dat je niet mee kon. Hopelijk gaat de ontsteking in je been wel snel over, beterschap! Het is altijd gezellig om in een tuincentrum te shoppen. Mooie sfeerhoekjes. Leuk dat Janine zich kan uitleven met de "hoekjes"!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat je niet meekon, maar volgens mij heb je je dag prima besteed. Je dochter weet in ieder geval om de sfeer goed samen te stellen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Janneke,
    prachtige foto....en wat jammer dat je niet meekon!
    Maar je kunt maar beter niets riskeren en samen met je kids thuis is ook wel heel gezellig. Je maakt er tenminste wel wat van, lees ik zo! Je dochter heeft het vast van jou, want als ik me je tuinfoto's herinner ben je ook echt een sfeermaakster!
    Beterschap!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beetje jammer dat je niet meekon. Even uitwaaien. Zo te zien heeft je dochter talent.Het ziet er allemaal prachtig uit.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach Home alone!!! niet helemaal natuurlijk, maar samen met je kids. Je hebt het helemaal niet
    over een pijnlijk been gehad?! Nou maak van de nood een deugd en lekker aan de hobby met je beentje omhoog! En in dat tuincentrum moet je volgens mij ook niet te vaak komen, wouw wat een gave dingen zeg, daar wordt je vast hebberig! En wat een leuke opleiding doet Janine zeg, en dan van die mooie sfeer hoekjes kunnen maken...is wel heel gaaf! Jammer dat je niet mee kon Janneke, maar jij vermaak je ook wel!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vervelend dat je zo'n last van je been hebt en erg verstandig (ook als is het flink balen) dat je niet heel de dag achter op een motor gaat zitten.
    Je dochter kan de sfeerhoekjes prima inrichten zie ik, wat een mooie foto's.

    Groetjes en sterkte.
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een talent heeft je dochter met haar sfeerhoekjes. Geweldig. Onze schoondochter is daar ook zo goed in. Die heeft hetzelfde diploma, en geeft workshops thuis. Ze heeft een goede baan bij de TU Delft en durft die niet op te zeggen om fulltime iets anders te gaan doen. Nog 10 jaar en dan AOW maar daarna .....
    Onze kleinkinderen hadden allemaal een toernooi. Wat hebben wij vaak in de regen gespeeld. hihihi
    Nu kwam de regen pas rond half 9 hier. Perfecte dag.
    Onze zoon gaf complimenten voor het fietsen, maar t laatste stuk was de batterij bijna leeg van de fiets en van mij. Was echt afzien.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je dochter zit zo te zien helemaal op haar plek, want wat maakt ze toch sfeervolle sfeerhoekjes! Wat vervelend dat je been ontstoken is. Hopelijk gaat het snel beter!

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sterkte met je been Janneke...

    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Janneke prachtige foto van de lucht! Heel leuk de foto van jouw man op de motor :) Wat naar dat je niet meekon! Het klinkt heel pijnlijk de ontsteking in jouw been :( Heel veel sterkte en beterschap! Wat maakt jouw dochter prachtige sfeerhoekjes! De creatieve genen heeft zij duidelijk mee gekregen ;)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie sfeerhoekjes heeft Janine gemaakt. Dat helpt vast wel bij de verkoop ;)
    Beterschap met je been Janneke, maar vaak mee omhoog aan de freubel of bloggen....hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat jammer en vervelend Janneke maar wel een verstandige beslissing denk ik. Wat een beeldschone sfeerhoekjes heeft Janine gemaakt, het talent zit in jullie genen zie ik wel en van zo'n klein uitje en daarna het beentje omhoog heb je vast ook genoten!
    Heel veel beterschap, rustig aan hoor!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Janneke
    Zag dat je volger was geworden van mijn blog en kom natuurlijk meteen ook hier even een kijkje nemen. Ziet er gezellig uit. Divers en creatief!
    Mooie foto's van de sfeerhoekjes. Je dochter heeft het al echt in haar vingers.
    En wat balen dat je nu niet mee kon met het motoruitje. Beterschap met je been en een prettig weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Janneke,
    balen is dat!! Wens je veel beterschap.
    Een leuke job heeft je dochter. Dat doet ze erg goed!! Mooi! Super is dat dat je echt iets mag doen waar je voor aan het leren bent.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel veel beterschap Janneke, rustig aan met je been. Ziet er allemaal gezellig uit en wat grappig, mijn dochter zit er ook over na te denken om zo een opleiding te volgen, zo lekker creatief bezig zijn.
    Ik kijk weer uit naar een nieuwe creatie van je.
    Fijn weekend.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zijn die sfeerhoekjes mooi, ik ben daar nooit goed in. Verstandig om niet mee te gaan op te motor, even goed op jezelf letten. En een uitje naar het tuincentrum is ook altijd leuk.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een beeldig kaartje heb je gemaakt, echt een schatje.
    Vervelend hoor dat je zo last van je been hebt, sterkte!!
    De sfeerhoekjes in het tuincentrum zien er erg gezellig uit, daar hou ik wel van :)

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen