maandag 1 juni 2015

Feest met een twist & gast designer


Omdat ik de challenge van april gewonnen had bij Hobbywinkel De Egel  mag ik deze maand gastdesigner zijn!!

Het thema van deze nieuwe maand is: Feest met een twist !

Dus pak je feestkleding maar uit de kast en hang de slingers en ballonnen op... het is tijd voor een feestje ;-)

Deze maand krijgen de examenkandidaten te horen of ze geslaagd zijn. Wat een spannende tijd weer voor de kids maar zeker ook voor hun ouders.
Vorig jaar hing bij ons de vlag te wapperen.... wat een opluchting was dat zeg!!




Omdat het thema van deze challenge duidelijk zichtbaar moet zijn, heb ik dus een kaartje gemaakt met het thema "Geslaagd"...



De uiltjes van Eline blijven gewoon super om ze te gebruiken voor deze speciale gelegenheid.
Uit zwart cardstock heb ik een mooie professor muts geknipt....



De volgende Marianne Design producten heb ik gebruikt:

- Col 1350  Letters
- Col 1357  Uilen
- Col 1375  Kroontjes pen & inktpot
- Col 1314  Tabje &  "van harte" stempel
- DF 3407   Design folder
- CR 1254   Tag & vierkant 2x
- PK 9099   DP Country Home
- PK 9118   DP Schooltime 

Doen jullie gezellig mee?? 
Ga snel op het blog kijken van De Egel en klik HIER om de voorbeeldkaarten van het DT te bewonderen!

Nu vergeet ik nog bijna mijn nieuwe volgers welkom te heten....
Gezellig dat jullie hier langs willen komen, ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren met al het moois wat we maken!!

Groetjes Janneke

25 opmerkingen:

  1. Geslaagd...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onwijs leuke kaart Janneke!!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is wel een super gave geslaagd kaart zeg. Die uiltjes blijven daar inderdaad wel heel erg leuk voor. Leuke sketch heb je gemaakt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kaart is geslaagd...... wat een gave kaart Janneke.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geslaagd!!! Wat een prachtkaart met de slimme uiltjes.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooo wat leuk met de uiltjes, het is een prachtige kaart Janneke.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke en feestelijke kaart, Janneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super geslaagde voorbeeldkaart Janneke! Zo leuk gedaan met de uiltjes en het professor hoedje :) De tag vind ik een super leuke touch duidelijker kan niet ;)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super, hoe je alles weer hebt gecombineerd Janneke en zo lekker stoer ook!
    en wat een eigenWIJZE uil, hihi Ik vind hem "keigaaf" en prachtig Gast designer kaartje!
    Nog even dan kunnen we in de vakantie stand, hihi
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige voorbeeldkaart Janneke. Top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jouw kaartje is helemaal GESLAAGD Janneke! Prachtig gewoon... Zoveel leuks te zien: daar inspireer je vast velen onder ons mee, mij in iedergeval wel ;)

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Janneke prachtig met deze uiltjes. Zoals Lisanne schrijft helemaal geslaagd! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Janneke,
    het is nu erg spannend inderdaad.
    Wat is dit mooi gemaakt!!!! Schitterend geslaagd ben jij!
    Leuk die uiltjes.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuke kaart is dit. Slagen daar moeten we hier nog een paar jaar op wachten. Onze oudste is nu op de helft en gaat na de zomer naar 4 VWO.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super gave kaart, ik ben er helemaal weg van.
    Uiltjes doen het altijd prima op dit soort kaarten ;-)
    Wat een leuke stansen heb je ervoor gebruikt.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Janneke,
    wat een gaaf kaartje heb je gemaakt als onze Gast Designer! Heel leuk het geslaagden thema.
    De uiltjes zijn er natuurlijk top op! Hier ook nog afwachten op een uitslag, maar van een deelexamen. Blijft ondanks dat toch wel spannend!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een supermooie kaart,Janneke. Leuke uiltjes.Landkaart is ook leuk erbij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi Janneke
    wat is die leuk,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,en dat landkaartje doet het hem he?
    super leuk gemaakt en bedacht.
    liefs van Anneke ( speedy )

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Janneke,
    keileuke kaart, de uiltjes zijn grappig, mooie achtergrond met de landkaart,leuke details zoals het zigzag lint een geslaagde kaart,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt een superleuke, geslaagd(e) kaart. De uiltjes blijven leuk en zo samen met al die details helemaal goed. Bij ons is het inderdaad wachten op de uitslag op 11 juni.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk, jouw enthousiaste reactie op mijn blog! Natuurlijk gelijk ven bij jou gekeken, ik ben heel eerlijk en vertel maar gelijk dat ik niet heel erg hou van vintage kaartjes, maar wel heel erg van de kaartjes zoals in dit blogje! Die Marianne dieren zijn heel leuk! Zulke leuke kleurtjes heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben op uiltjes , maak graag kaartjes en mij vind je ook regelmatig achter de naaimachine .
    Dit kaartje vind ik kei leuk en natuurlijk ben ik benieuwd wat er nog allemaal op je blog verschijnt ....
    Tot kijk ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen