dinsdag 9 juni 2015

Happy Birthday Pop-up kaart

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik heb een multomap met allerlei ideeën en werkbeschrijvingen van kaarten en projecten die ik ooit nog eens zou willen maken.
Hahaha, en die map, die wordt steeds voller en voller...

Toch heb ik tussen de opdrachten door eindelijk eens een pop-up kaart gemaakt.
En ik moet zeggen, dat het ontzettend leuk is om te maken.

Bij Marianne Design willen ze graag een kaart zien met twee diertjes van Eline.
Nu zijn er laatst weer van die schattige malletjes uitgekomen....
Helaas, kunnen we niet alles kopen wat uitgebracht wordt, dus ben ik aan de slag gegaan met diertjes die ik wel in mijn kast hebt liggen..



Ik heb gebruikt gemaakt van oudere en nieuwe mallen.




Zodra je kaart open maakt, verschijnen er drie kadootjes...


Het bijtje kreeg een mondje van de kikker en ook heb ik haar een dubbel paar vleugels gegeven...



De volgende producten heb ik gebruikt:

- COL 1352   Kikker
- COL 1356  Bijtje (mondje is van de kikker)
- COL 1378  Ballonnen
- COL 1347 Cijfer
- CR 1272 Madelief
- CR 1248 Cirkel
- CR 1320 Tekst happy birthday
- LR 0220 Tekst van harte gefeliciteerd
- LR 0160 Cupecake
- LR 0329 Vlaggenlijn
- PB 7032 Pretty paperbloc Eline's Flowers
- PB 7045 Pretty paperbloc Eline's Fresh Flowers
- Witte pompons ( Nellie Snellen)


En natuurlijk doet deze kaart mee bij:

MD - Twee diertjes 
Cards2Create - Kinder verjaardagskaart 
DCL - Feest 
Craftycardmakers - Stiching 
Seizethebirthday - Animal birthday 
LadybugCrafts - Use dies 
LittlemissMuffet - Stiching 
MovingAlong - Birthday card 


Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden??
 
De reactie van manlief was; " hè, hè, eindelijk eens een normale leuke kaart in plaats van zo'n stomme vintagekaart" .....
Tja, smaken verschillen hè ;-) 

 
Groetjes Janneke

50 opmerkingen:

  1. Ee prachtige verjaardagskaart Janneke, toppertje weer!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ziet er vrolijk uit Janneke.
    Mooie kleurtjes en spulletjes erop. Ik vind eigenlijk alles wel leuk, ook vintage maar dit is ook schitterend, ik hou zelf ook van vaak felle kleurtjes,
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super vrolijke en feestelijke kaart heb je gemaakt, Janneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker vrolijk kaartje Janneke!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart,Janneke.Vrolijke kleurtjes.Superleuk afgewerkt zelfs de binnenkant.Top!

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very cute. Will have to try something like this for grand kids.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker vrolijk en leuk die pop-up cadeautjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hé wat jammer nou geen vintage kaart!! haha nee hoor grapje...ik moest wel lachen om die opmerking van je! En nee we kunnen niet alles kopen wat uit komt, dan kunnen we zelf een winkel beginnen Janneke! Ik vind dat je een super feestelijke kaart hebt gemaakt, met de kikker en de bij! En ook de binnenkant is zeer verrassend! En van al die goed bij elkaar passende kleuren, wordt ik helemaal vrolijk! Ik heb zo'n kaart ook nog nooit gemaakt! Ziet er wel heel gaaf uit!!! Fijne avond en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé wat jammer nou geen vintage kaart!! haha nee hoor grapje...ik moest wel lachen om die opmerking van je! En nee we kunnen niet alles kopen wat uit komt, dan kunnen we zelf een winkel beginnen Janneke! Ik vind dat je een super feestelijke kaart hebt gemaakt, met de kikker en de bij! En ook de binnenkant is zeer verrassend! En van al die goed bij elkaar passende kleuren, wordt ik helemaal vrolijk! Ik heb zo'n kaart ook nog nooit gemaakt! Ziet er wel heel gaaf uit!!! Fijne avond en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schitterende kaart dat heb je heel leuk gedaan.
    Hier zal de jarige job heel blij mee zijn.
    Fijne avond, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Janneke prachtig deze kaart. Wat een leuke vrolijke kaart met al deze prachtige materialen. Zo leuk samengesteld. Prachtig papier heb je bij elkaar gecombineerd. Een top
    Er en dit model is zo leuk. Ja herkenbaar ik heb ook nog een hoofd vol ideetjes en sommige nog bewaard kn een mal
    Daarom hebben wij ook zo veel spullen...... Omdat we steeds zoveel zien wat we willen maken. MaR de tijd.... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je kaart helemaal super Janneke!!
    Ontzettend mooi gemaakt en een lekker vrolijke boel ;D
    Heel leuk dat je in de binnenkant drie cadeautjes hebt verwerkt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuke kaart Janneke, lekker vrolijk met die diertjes op de voorkant en superleuk dat de kadootjes aan de binnenkant tevoorschijn komen.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi janneke
    nou vrolijkheid ten~top wat ziet dit er gezellig uit zowel buiten als binnenin helemaal geweldig
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg gaaf! Enig die cadeautjes in de binnenkant! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een vrolijkerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lekkere vrolijkerd... ik word er helemaal blij van...

    Liefs van mij xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hahahaha Janneke, ik moet echt even lachen om de reactie van je man, hoor! Ze kunnen zo'n uitgesproken mening hebben over een kaart, tenminste de mijne ook! Dat moest ik even kwijt.
    Ik vind je kaart heel erg vrolijk en leuk! Die diertjes zijn enig!
    Ook de mallen zijn nog steeds erg leuk.
    Je kunt ook nog meedoen bij de Egel...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige kaart. mooi vrolijk in die kleuren.
    en ja...je man....inderdaad zo leuk dat ze toch hun mening kunnen geven. mijn man doet dat niet vaak maar dan één keer krijg ik ook zo'n reactie net als je man. Helemaal goed. ieder zijn smaak.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. haha, ik moest lachen om je man zijn reactie, gelukkig heeft iedereen zijn smaak. Persoonlijk vind ik zo knap dat je allerlei stijlen kan. Deze kaart is zo heerlijk vrolijk en zo leuk met die kadootjes binnenin.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een heerlijke vrolijke popup kaart!! Ik vind 'm super gemaakt, de kleurtjes zijn ook zo leuk.
    Fijne dag,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou, als dit geen feestelijke kaart is weet ik het ook niet meer. Geweldig gedaan, je wordt er vrolijk van!
    Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend kaartje heb je gemaakt Janneke - mooie vrolijke kleurtjes gebruikt en super samengesteld - superleuk met die pop-up geschenkjes in het midden - echt helemaal toppie1
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi vrolijk kaartje, leuk dat je ook de binnenkant hebt gedaan! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Joh je word hier super vrolijk van!
    Wat ontzettend leuk gedaan! En goed van je dat je laat zien dat je ook gerust met wat oudere stansen kunt werken!
    Vind dat zo'n onzin dat er zowat elke maand wat nieuws uit moet komen.....
    En ja dat met die to do list is ook herkenbaar hoor.....zoooooveel ideeen....
    Jij hebt er mooi weer 1 klaar!
    Tof gedaan!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  26. en ik dacht het tegenover gestelde haha, jammer geen vintage, maar wel een mooie en kleurrijke kaart., ook de binnenkant ziet er top uit!
    Ik gebruik de laatste tijd ook weer -oudere-mallen, je kunt het toch niet bijhouden om elke maand, weer van alles nieuw te kopen..
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie vrolijke verjaardagskaart Janneke jij bent van alle markten thuis dit gaat je ook goed af totaal anders dan vintage maar dit is ook super leuk.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MDchallengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Janneke wat een super leuk kaartje! Zo vrolijk en de bij en het kikkertje zijn zo blij :) De drie cadeautjes die verschijnen als je de kaart opent zijn een heel leuke touch en je hebt de oudere en nieuwere MD mallen heel leuk verwerkt :) Mannen hihi ;)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ah this is super, love the pop up inside too. Thanks for playing on MAWTT this week, Hazel (Didos) x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik heb geen map, maar mijn pinterest heeft veel kaartjes die ik graag nog eens zou willen liften! Leuk, al die vrolijke kleurtjes op je kaart! Zoveel te zien erop en die binnenkant is ook heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een super leuk verjaardagskaartje.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. What a beautiful card!

    Thanks for joining us at Crafty Cardmakers and More!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw, wauw, WAUW! Wat een ontzettend leuk kaartje heb je weer gemaakt Janneke! De diertjes zijn oh zo schattig. Je word er ook gelijk zo vrolijk van :) . Maar dat ik helemaal fan ben van deze schatjes dat was natuurlijk geen verrassing voor jou hihi. Erg leuk dat je wat oudere en nieuwere mallen hebt gebruikt. Natuurlijk kan je niet alles hebben! Er is ook zoveel! Maar ook de kadootjes aan de binnenkant zijn ontzettend leuk!! Echt een hele dikke 10 van mij!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whaha ik lees nu pas wat je man zei! Gelukkig smaken verschillen. Anders zouden we altijd de zelfde kaartjes maken. Dan vinden die mannen het ook weer niet goed haha. Maar ik vind jou vintage kaartjes ook super hoor!

      Verwijderen
  34. Een hele mooie vrolijke kaart. Ook een leuk model. Mijn man vindt mijn vintage kaarten ook niets aan haha. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een gezellig kaartje !!!
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oudere dieren of niet, hij is gaaf hoor.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Lovely card, I especially like the bee! Thanks for joining with our Real or Faux Stitching challenge at Crafty Cardmakers and More, good luck and hope to see you again soon

    Hugs, Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een leuke en vrolijke kaart, gaaf uitgevoerd.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Janneke
    Wat een super vrolijke kaart is dit en net zo mooi als een vintage kaart hoor.....die mannen ook hihihi, de ontvangers zijn tenslotte ook verschillend toch.
    Ik heb geen map maar zet alles op mijn pinterest borden zodat ik alles terug kan vinden wat ik nog eens wil maken en om heel veel inspiratie op te doen, ook kan je daar veel leuke patronen van kaarten vinden......het is wel een beetje verslavend LOL.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wat een vrolijk kaartje Janneke, heel mooi gemaakt. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Janneke,
    Wat ziet jouw kaart er lekker vrolijk uit en wat heb je dat leuk gemaakt, binnenin met de kadootjes.
    Echt super leuk gedaan.
    En helemaal goed hoor, 2 diertjes van Eline.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik vind je kaart hartstikke leuk en supervrolijk, erg gaaf gedaan!
    Ook ik heb een map vol ideetjes....en gebruik ze nooit. Kan me zelfs niet heugen wanneer ik voor het laatste in de map heb gekeken, toch maar weer eens doen.

    groetjes ,Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  43. super mooie kaart
    dank je wel voor de bijdrage
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge md

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Loe your pop up card and all of your details! Thanks for sharing your talents with us at Seize the Birthday, and hope to see you again soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Really cute card. Love the inside. Thanks for sharing with us at Seize the Birthday

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wow wat een gave kaart met zoveel mooie details. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hallo Janneke,

    Wat een heerlijke, vrolijke en kleurrijke kaart heb je gemaakt! Super leuk met die cadeautjes aan de binnenkant!

    Bedankt dat je meedoet met onze challenge bij Cards2Create!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen