woensdag 3 juni 2015

Ship ahoy little sailor

Nog even en dan schijnt het toch echt zomer te worden...
Ik kan het me bijna niet voorstellen, de regen valt met bakken uit de hemel en de wind waait behoorlijk rond het huis.

In mijn hobbykamer is het al dagen zomer aangezien mijn werktafel bezaaid ligt met schelpen, zand en tilantia..

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij het Scr@p-Cards challenge blog.

Het thema is: Zomerkaart met zon, zee en strand !




Ik heb de Card Art Boot van DDBD als basis voor deze kaart gebruikt en uit kraft cardstock gesneden. Daarna alle delen iets kleiner uit wit cardstock gesneden..en vervolgens uit dessin paper het kleinste deel gesneden.
De randjes werden bewerkt met distress inkt Vintage photo. Tussen het plaatje van Pion design en de ronde mal van NoorDesign heb ik verbandgaas gedaan.
Voor de meerpaal en de vuurtoren zie je een plukje IJslandsmos.
De koppen van de golven werden bewerkt met witte gesso en onderaan heb ik Tilantia, schelpen en parels bevestigd.


Een klein glazen flesje dobberd op de golven totdat het gevonden wordt.....



Ik kan jullie vertellen dat deze boot écht uit m'n tenen is gekomen...
De inspiratie was ver te zoeken omdat er al zoveel mooie kaarten en creaties met dit thema gemaakt zijn..
Toch ben ik blij met het eindresultaat!


Voor de liefhebber nog even alle producten op een rijtje:
- Plaatje is van Pion Design
- Card Art Boot DDBD
- Ronde stencil  Noor!Design 6002/0379
- Golven            Noor!Design 6002/0330
- Meerpaal & meeuw CR 1279
- Zeester & anker       CR 0232
- Vuurtoren                CR 0231
- DP Victorian Vintage PK 9092
- DP Old-Fashioned Christmas PB 7026
- Stamp Eline's buitenhuis EC 0144

Deze vintage boot laat ik deelnemen aan de volgende challenge:
Stempeleinmaleins: Sommer 
Card and scrap : Use dies
Papertake weekly: Anything goes  
Paper creator's crafts: Anything goes 
Duymelot: Anything goes 
Craftyhazelnut's




Komen jullie gezellig een kijkje nemen op het Scr@p-Cards Challenge blog??


Groetjes Janneke

32 opmerkingen:

  1. Nou Janneke, wat een werkstuk !
    Gaaf !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super prachtige creatie Janneke.
    Gr Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Janneke, je hebt een supercreatie uit je tenen getrokken...LOL. Zo leuk dat je het geheel op dat bootje verwerkt hebt en dat flesje met die brief erin....zó leuk. Het valt inderdaad niet mee om steeds met iets origineels te komen maar wel lol erin blijven houden hoor...daar gaat het toch om en dat is meestal ook wel terug te zien. Geniet van de mooie dagen die (schijnen te) gaan komen ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Janneke, ook je tenen zijn zeer vindingrijk en creatief!! hihi.
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoezo, inspiratie ver te zoeken... dat zou je niet denken, als het prachtige werkstuk ziet!
    Groetjes Eida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Janneke. Wat een schitterende kaart met dit mooie plaatje en alle leuke details. Prachtig met de schelpen en flesje met briefje op je kaart! Weer tip top gemaakt. Leuk model.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Natuurlijk al lang gezien, maar je flesje met post...ik dacht zand...nog niet ontdekt! Je kan absoluut niet zien dat het een hele bevalling is geweest, hihi Het is echt weer prachtig en ja er zijn alweer zoveel voorbeelden geweest in de loop der jaren, maar de jouwe niet eerder gezien! Supers gemaakt en het is erg genieten hier Janneke!
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende creatie Janneke.... je raakt niet uitgekeken!!
    Laat de zomer maar komen....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Janneke dit is een schitterende creatie super mooi gedaan
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kan ontzettend trots zijn op het resultaat Janneke! De vorm is zo leuk en je hebt het geheel zo prachtig gedecoreerd en bewerkt! Ik heb de boot stiekem al mogen bewonderen maar hij blijft prachtig! Ik zei net bij Gerie dat zij zo'n oog heeft voor detail, maar dat heb jij ook! Top!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow this is so so beautiful !
    Thanks for playing with us at the Paper Creator challenge ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super mooie kaart! Een heel leuk model en met super veel mooie, leuke details. De schelpjes passen er zo leuk bij! Een kunstwerkje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk is je kaart . Mooie mal van het scheepje
    En leuk met de schelpen er bij.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. EEn echt Janneke- kaart en dat bedoel ik als een groot compliment. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi janneke
    nou dit ziet er geweldig uit met al die mooie dingen erop, iets om naar te blijven kijken
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WOW Janneke wat een geweldige mooie creatie heb je weer weten te toveren voor ons en zo moooooooiiiiiiiii.

    Liefsssss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig is je zomerse creatie...

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoe kan dat nou, jij geen inspiratie? Daar kan ik me niet veel bij voorstellen. Het ziet er in elk geval heel erg mooi uit. Leuk dat scheepje en al de details. Kan me wel indenken dat je tafel nu in zomersfeer is....en als je dan een kerst wil maken is dat wel vreemd zeker...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vind het prachtig Janneke!!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, wat een prachtige creatie. Hij is echt schitterend, zo mooi gedaan en dan al die details. Het flesje met post is zo schattig.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Janneke,
    schitterend wat een mooie creatie met zoveel moois op te zien
    echt top hoor !
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende creatie, Janneke.Mooi plaatje. Prachtig afgewerkt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hallo, jij macht terecht heel trots zijn om dat uit je tenen te halen.
    een prachtig resultaat
    gr
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Thank you so much for joining my Craftyhazelnut's Patterned Paper June challenge with your lovely crafting - hope to see you again soon x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Janneke,
    dat zou je echt niet zeggen dat deze uit je tenen moest komen!!!
    Ik vind hem geweldig mooi!!!! Je leuke mal weer gebruikt met een prachtig plaatje. Nu is het wel schitterend weer voor een paar dagen nog. Geniet ervan.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Helemaal gaaf vind ik je zomerse creatie Janneke! Balen is het als je inspiratie je in de steek laat. Het is niet te zien hoor ;-)
    Ook je vorige kaartjes zijn prachtig die ik gemist heb tijdens mijn afwezigheid. Met mijn schouder gaat het weer prima dus probeer de draad weer op te pakken.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk dat je mijn blog hebt gevonden. Ik ben meteen ook bij jou komen kijken en zie dat je hele mooie dingen maakt. Super die boot!
    Ik heb me ook meteen bij jouw blog aangemeld.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi,

    Schitterende kaart. wauw. Heel mooi. Nog een fijne zondag.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Janneke,
    bij het naar beneden scrollen van mijn leeslijst, kwam ik deze kaart tegen, wel gezien, maar geen bericht achter gelaten zie ik nu..Ja, soms heb je dat, dat je denkt alles is al eens gemaakt en verzonnen,,maar je hebt een fantastische creatie gemaakt, ik vind het mos er heel mooi bij staan,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Geweldig, wat mooi gedaan en alles klopt!!! Fijn dat je meedoet aan de challenge op ons Duymelot blog.

    groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen