dinsdag 7 juli 2015

Vakantie






Terwijl het Noorden al geniet van de zomervakantie, tellen wij hier in het Westen de dagen af....
De laatste dagen op school wordt er niet veel meer gedaan, en de kinderen zijn toe aan vakantie!
Nu moet ik heel eerlijk zeggen, dat ook ik enorm verlang naar een aantal weken rust.

Terwijl er nog een aantal kaartjes onafgemaakt op mijn buro liggen, is de inspiratie om te knutselen ver te zoeken.
En ook om te bloggen heb ik eigenlijk geen zin meer....
Ik denk dat ik gewoon toe ben aan vakantie!!

Daarom wil ik jullie allemaal een hele fijne zomervakantie toewensen, of je nu thuis blijft (noodgedwongen) of er heerlijk op uit trekt.
Na de vakantie hoop ik weer energie genoeg te hebben om weer aan de freubel te gaan en dan kom ik zeker weten weer gezellig langs op jullie blogs.

Liefs Janneke

13 opmerkingen:

  1. Jullie ook een fijne vakantie gewenst, Janneke.
    Veel plezier en geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie ook een fijne vakantie!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet ervan Janneke en heel veel plezier! Je zal vast weer bruisen als je terug bent en dan zullen de onafgemaakte kaarten zeker op jouw blog verschijnen ;)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van een hele fijne vakantie! Wij mogen nog even.... maar over goed 3,5 week zijn wij ook weg ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Komt me heeeeeeeeeeeeeel bekend voor Janneke!! Ik laat al tijden verstek gaan en die enorme warmte heeft echt alle puf opgezogen lijkt het. Nu even koeler dus een klein blogrondje maar verder druk ook ik de komende tijd heel vaak op de pauzeknop!!

    Fijne vakantie, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet ervan Janneke! Zo heerlijk om even niets te moeten! Gewoon leuke dingen doen en daar energie uit halen. Dn komt de inspiratie en zin vanzelf weer.
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne zomer hoor Janneke...geniet maar want het is voorbij voor je het weet....en dan zijn we weer massaal aan de kerstkaart hahaha.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kom even op jouw bloggie natuurlijk om je een heerlijke vakantie toe te wensen samen met jegezin! Ga er lekker van genieten en laad je batterijtje maar weer vol! HEEL VEEL PLEZIER!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne vakantie Janneke!
    Geniet er lekker van.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne vakantie,Janneke.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne vakantie Janneke.
    Lekker uitrusten en dan kunnen wij straks weer genieten van al je mooie creaties.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Groot gelijk om even een pauze in te lassen. Helemaal verdiend. Geniet ervan!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen