donderdag 2 juli 2015

Zomer workshop

Goedemorgen allemaal,

Ik hoop dat jullie een beetje hebben kunnen slapen vannacht, wat bleef het toch lang warm hè..
En vandaag krijgen we wederom een tropische dag.

Ik was al vroeg op en ben maar snel aan de slag gegaan in huis.
De was afgehaald en gestreken, een stofzuiger en dweil door het huis en ook nog rijst & babiketjap gemaakt voor het avondeten.. Als ik avonddienst heb, zorg ik meestal dat er iets makkelijks klaarstaat wat opgewarmd kan worden en dan kan ik zelf ook een portie meenemen. ( lekker met een frisse salade)
En nu zit ik met een kan heerlijk koud water naast me uit te puffen....

Gisteren heb ik een zomerworkshop bij mij thuis gegeven.
We hebben een krans opgemaakt met Tilantia en schelpen en een waxinelichtje gepimpt.  


De krans werd bevestigd op een whitewash wandbord...


S'morgens en s'avonds had ik een gezellige groep dames, die ondanks de warmte enorm enthousiast aan het freubelen waren!!

Hieronder zien jullie een kleine impressie...





En ook s'avonds werd er hard gewerkt.....








Voor de verkoop had ik naast mijn kaarten & kadootjes ook nog een aantal waxinelichten gemaakt..




Het was een ontzettende leuke en geslaagde dag, en er is weer een heel mooi bedrag opgehaald voor het project van Dorcas. (zorg voor jonge mensen met een handicap)

Groetjes Janneke


23 opmerkingen:

  1. Gezellige boel!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende krans had je als workshop Janneke en zo te zien konden de Dames er aardig weg mee, gezellig!
    Ook je waxinelichtjes zien er super uit.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige zomerse creaties!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat mooi Janneke. Je kunt maar beter een beetje bezig zijn hoor. Als je gaat stil zitten en puffen word je alleen maar warmer. Leuk idee met die waxine lichtjes. Ik ga straks nog even aan de slag.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohw... Maar dit ziet er wel reuze gezellig uit zeg.
    Kei leuk wat jullie hebben gefreubeld.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke workshop en een prachtig wandbord.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat ziet het er mooi uit en dat ondanks de warmte jullie hebben goed je best gedaan groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waanzinnig Janneke! Wat zag het er gezellig uit en wat heb je een prachtige dingen gemaakt met de dames! Je hebt trouwens een heeeeeel lange tafel!! En ik zag ook heel veel lekkers op tafel staan :) Ik denk dat de dames zeker weer eens terug komen voor een workshop van jou ;) Je bent lekker druk bezig geweest in huis en het eten is lekker klaar en kan mee naar je werk :) Werkse vanavond en eet smakelijk!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Wat heb je een leuke workshop gegeven zeg,
    ziet er allemaal heel erg gaaf uit, en ook gezellig,
    geslaagde dag dus ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezelligheid was het bij jou Janneke, je hebt een prachtige creatie gemaakt, heel zomers.
    Mooie kleuren, echt prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh nou geslapen heb ik niet veel vannacht en ik had helaas ook nog een vroege dienst dus mijn wekkertje ging weer op tijd af! Maar wat ziet het er bij jou ontzettend reuze leuk uit zeg. Ook erg mooi dat je je inzet voor het goede doel.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die workshop was zo te zien een erg leuke bedoening, en zo'n prachtige krans en windlichtjes!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige krans met bord.Het ziet er allemaal gezellig uit.Leuk zo'n workshop.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke workshop heb je gegeven en wat ziet het er gezellig uit bij je op de foto's

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Janneke,
    wat heb je een ontzettend gezellige workshop gegeven! Met prachtig resultaat! Supermooi die krans op dat bord. Fijn dat je zo'n kamer hebt waar je met zoveel dames kunt zitten fröbelen.
    Nog meer avonddiensten? Of ben je het weekend vrij?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben helaas niet vrij GerJanne. Morgen een vroege dienst en zondag een bereikbaarheidsdienst ivm de Tour die dwars door Gouda komt.
      Omdat de wegen afgesloten zijn kunnen de mensen die onderin de regio wonen niet bij de HAP komen. (Behalve als het levensbedreigend is)
      Daarom is er een huisartsenpraktijk open aan die kant van de regio waar ons personeel via een sateliet verbinding werkt.
      De Tour komt ook door ons dorp, maar daar zal ik weinig van meekrijgen denk ik ;-)
      Fijn weekend toegewenst!

      Verwijderen
  16. Mooie krans heb je gemaakt. Leuk dat je een workshop hebt gegeven.
    Groetjes ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Janneke,
    Een hele leuke goede gast vrouw ben je! Met een top activiteit! Super mooi! Leuke foto's en een gezellige boel.
    Groetjes Anita vanuit Tilburg, ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Janneke wat ziet dit er gezellig uit en wat een mooie spullen heb je gemaakt! Ik ben zelfo ok niet zo bloggerig. Veel andere dingen te doen. Als het mooi weer is trekken wij er vaak met de fiets op uit. geniet lekker van de vakantie. Kaarten maken en bloggen is geen must...... Hobby. Het ga je goedGroeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gezellige club en wat zijn er prachtige creaties gemaakt. De waxinelichtjes zijn móóóói.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat ziet er wel heel erg leuk en zomers uit.
    groetjes Elvira

    BeantwoordenVerwijderen