woensdag 12 augustus 2015

Scr@p-Cards Challenge # 76

Vandaag gaat de nieuwe challenge bij het Scr@p-Cards Challengeblog weer van start.
Als DT hebben we genoten van de zomerstop en hebben weer volop energie en inspiratie opgedaan om voor jullie aan de slag te gaan...

Het thema voor deze challenge is VROUWELIJK & KANT !


Ik ben heerlijk op de vintage-tour gegaan en heb deze tag gemaakt...


Voor de basis heb ik de DDBD shape art frames label gebruikt. Deze werd uit zwart cardstock gesneden. Een kleinere maat heb ik uit DP gesneden en rondom voorzien van een stiksel.
Ook het plaatje met de vintage lady kreeg rondom een stiksel, nadat ik het op zwart cardstock heb gemat.
De cirkel stencil 6002/0379 Noor Design werd rondom aangezet met witte gesso DDBD.
Aan de onderzijde van de tag heb ik eerst een stukje plooi-lint bevestigd, daarop een stukje kant met roosjes en op het rand stencil 6002/0260 Noor Design een stukje parelkoord.
Rechts onder steken er een paar veertjes onder de heart pins JU0945 vandaan.



Onder de bloementoef de mooie Bluebell stans van Wild Rose Studio , deze werd aangezet met distressink Vintage Photo. Daarop twee takjes met besjes en div. bloemen.
Natuurlijk mogen de vlinders Studio Light niet ontbreken op deze romantische tag.



Aan de bovenzijde een driedelige strik gemaakt met tule/kant/seambinding, en een chique flesje Eau de Toilette.
Als finishing touch nog een houtentekst "Love"  Craft Emotions bewerkt met zwarte gesso DDBD.




Volgens mij is dit inspiratie genoeg voor een vrouwelijke kaart... Doen jullie gezellig mee??

Er is een gewéldige prijs beschikbaar gesteld door De Hobbykaart






Ik wil mijn vintage-tag graag mee laten doen met de volgende challenge:

* WLVC - Alles mag 
* AnMa - Bloemen
* Card and Scrap - Anything goes
* Vintage Utfordring - Vlinders
* The Ribbon Girl - Image
* Petal Lu - Anything goes 


Als laatste wil ik jullie hartelijk bedanken voor de lieve berichtjes n.a.v. mijn vorige blogpost...

Ik wens jullie een hele fijne en mooie dag toe!!

Groetjes Janneke






35 opmerkingen:

  1. Hoi Janneke ik kan echt niets anders uitbrengen dan wauw, wauw en nog eens wauw! Elk hoekje, elk gaatje, elk detail wauw! Ik weet zeker dat iedereen heel veel inspiratie uit jouw tag kan halen! Heb ik al wauw gezegd :p
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrouwelijk en kant, ik zeg missie geslaagd, super mooi.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ik eens weer even bij jou en heb je weer wat superleuks gepost.
    Mooi geworden Janneke!!! 'k Vind vooral die veertjes erbij errug leuk!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow dat is prachtig zeg. Heel erg mooi gemaakt Janneke een echte beauty vind ik en op en top vrouwelijk.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Janneke. Wat prachtig deze tag. Superleuk gemaakt. Leuke details en echt vrouwelijk. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Janneke,
    Wauw een gewelidge mooie tag!!!
    Alles past zo mooi bij elkaar. Je geeft een hele duidelijke beschrijving hoe je hem gemaakt heb, vind ik altijd zo leuk om te lezen! En daardoor zie ik nog meer details bij je. Super!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat je dit heeeeeel goed kunt dat weten we hè Janneke....daarvoor ging je niet weg bij WLVC....Leuk om je nu als deelneemster terug te zien met deze schitterende creatie en ik kan je een dikke 10 geven...met een griffel ook nog denk ik. TOP!
    Dankjewel voor je deelname...xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige creatie is dit Janneke en super leuk om je terug te zien als deelneemster.
    heel mooi hoe je alles opgebouwd hebt en de kleuren zijn zo mooi.
    ook de stempel er tussen, maakt het een prachtig geheel.
    gezellig dat je meedoet en liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Janneke, wat een schitterende tag heb je gemaakt! Echt prachtig aan alle kanten! Er is veel moois op te zien en alles past perfect bij elkaar. Top!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Janneke,

    Wat een prachtige tag.Ook de bloementoef is supermooi.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zit te smullen van al dit moois Janneke! Heerlijk op de vintage toer gegaan en
    ook al vind ik andere dingen ook heel leuk om te maken, dit is het hè! Bedankt voor het prachtige voorbeeld op het Scr@p-Cards blog en we hopen dat de dames geïnspireerd worden door de prachtige voorbeelden! Ik heb je duidelijke omschrijving met veel plezier gelezen en o, ja prachtige tekst en afbeelding!
    Zonnige groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi vintage !
    Ik blijf het moeilijk vinden, maar jij maakt er iets fantastisch van !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Janneke,
    Wat een mooie tag heb je gemaakt, echt super. En dat kraam cadeau vind ik ook geweldig.
    Leuk om zo'n persoonlijk cadeau te maken. Bedankt voor je reacties op mijn creaties, het is wel heel leuk om van andere te horen dat je leuke dingen maakt. Ik hoop dat het met je man weer goed gaat?Het was wel even schikken, denk ik.
    Groetjes Eida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Janneke
    Ik ben er helemaal weg van, en heel leuk dat je alles zo goed beschrijft want er is zoveel mooi's op je tag te zien en die tekst vind ik helemaal geweldig.
    Ook je vorige creatie is zo leuk en lief.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende tag Janneke - wat heb je dit supermooi gedaan - hij is helemaal geweldig.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi,

    Supertoffe kaart. Heel mooi en toffe kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Janneke!! Wat is dit mooi!
    Wat een prachtig plaatje heb je ook gebruikt zeg en alles daarom heen past perfect bij elkaar! Je blijft er naar kijken!
    Super dat je hem in komt zetten bij WLVC ;-)
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige tag heb je hier gemaakt. De kleuren, tekst, bloemen alles past bij elkaar, super.
    groetjes,Hennie
    www.kreatrends.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart en hij is zeker vrouwelijk ik hou daar wel van. Alles past weer mooi bij elkaar. Gezellig om je weer te zien met je creatie bij WLVC en dank je wel voor het meedoen.

    Groetjesssssssss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. This is stunning - I love all the details you manage to bring into it, without making a mess. I simply love it!

    Thank you so much for joining our Vintage Challenge!

    ♥ DT-Hanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dag Janneke,
    ohhh wat is je label mooi echt een streling voor het oog , je zou er blijven naar kijken, ook bedankt voor de fijne reacties op mijn blog
    fijne dag veel liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een supermooie kaart Janneke. Op het ogenblik i het te warm voor de hobby. Maar volgende week zal ik het ook weer eens proberen. Ben zo bezig geweest met andere dingen en telkens een kerstkaart, dan is het soms genoeg.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterende kaart heb je ervan gemaakt Janneke. Fantastisch mooi!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig tag Janneke. Leuk dat je meedoet met de augustuschallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige vintage tag heb je gemaakt. Zoveel mooie details erop verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige vintage tag heb je gemaakt. Zoveel mooie details erop verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

  28. Jeeetje dat is ook echt een schitterende kaart zeg,
    mooie kleuren, en de details zijn super ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een plaatje Janneke, leuk dat je nu mee kunt doen bij WLVC. groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat schitterend mooi Janneke!
    Mooie tekst staat er ook op.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Beautiful card....beautiful sentiment......beautiful embellishments.... Love it! Thanks for sharing with us at Petal Lu.
    Barbara x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige tag wouw supermooie vintage leuke accentjes echt een toppertje !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen