donderdag 6 augustus 2015

Terug van weggeweest

 
 
Tja, wat moet ik hier nog over zeggen... Het is weer voorbij die mooie zomervakantie!

We hebben genoten van 3 weken Frankrijk. De eerste 10 dagen stonden we op een camping aan de Tarn in de Chevenne. Wat een prachtig gebied is dit zeg..
Daarna zijn we doorgereden naar de Provence.
Ondanks de tropische temperaturen hebben we nog best het e.e.a. ondernomen.
Oude stadjes/kastelen bezocht, gewandeld in de bergen, 19 km gekanoëd op de Tarn en 9 km op de Drôme (deze laatste tocht heb ik verstek laten gaan, aangezien ik nog vreselijke spierpijn had in mijn schouders en bovenarmen..) 
Verder heb ik vooral gezwommen, geluierd en gelezen.. Mijn bomvolle knutseltas, bleef onaangeroerd LOL

De wifi verbinding was op beide campings zeer slecht, en daardoor moest ik ook qua internet afkicken...
Inmiddels heb ik zondag en maandag alweer gewerkt en ook deze nacht was ik weer van de partij, dus ik zit er alweer aardig in.
Stiekem hoopte ik op een rustige nacht, zodat ik even langs jullie bloggies kon komen, maar het werd me niet gegund ;-)
Straks lekker m'n bedje in en vanavond heerlijk aan de freubel...
Mijn batterij is weer opgeladen en ik heb weer zin om te freubelen!!

Groetjes Janneke

9 opmerkingen:

  1. Zo te lezen hebben jullie een fijne vakantie gehad, Janneke. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig is de zomer nog niet voorbij Janneke! Dus geniet tussen de werkzaamheden hier nog maar van! En van je heerlijke vakantie die je hebt gehad kun je ook nagenieten!
    Succes met je Challenge kaartje!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Janneke welkom terug! Wat een leuke foto!! Zo te lezen heb je het ontzettend naar jouw zin gehad en het is denk ik heel goed geweest dat je de tocht verstek hebt laten gaan met zoveel pijn! Leuk te lezen dat jouw batterij weer is opgeladen! Ben benieuwd naar al het moois ;)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Janneke
    Jij kan weer uitgerust aan de freubel, eerst even bij slapen in je eigen bed, lekkerrrrrrrr, ook de foto is prachtig, zo te lezen is het wel een doe vakantie geweest.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Janneke wat een super vakantie hebben jullie mee gemaakt ... Dus probeer toch nog een beetje vakantiegevoel te hebben hoor en echt nog een hele poos nagenieten ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Janneke,
    wat heerlijk die vakantie. Wij waren ook bijna 3 weken in Frankrijk. Zo genieën he?!
    Grappig dat jij ook nachtdienst had. Ik kwam er vanmorgen uit, belde HAP nog voor een cliënt. Ik kwam bij haar omdat ik haar hoorde schreeuwen en wat ik aantrof, het leek wel een crime scène.
    Maar goed, soms is het druk en soms is het rustig. Je kunt er gen pijl op trekken.
    Fijn dat je weer zin hebt om te freubelen.
    We zien wel weer wat je maakt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom terug, fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad. Straks in de donkere maanden zullen we allemaal wel weer wat meer aan de knutsel gaan. Ik heb mn vakantie nog te goed, kijk er naar uit.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janneke
    Super dat jullie zo genoten hebben en nu lekker nagenieten van de zomerse dagen thuis als je vrij bent.
    De zomer workshop zag er heel gezellig uit en jullie hebben iets heel mooi's gemaakt, echt heel gaaf.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Janneke,
    leuke foto!!!!
    Goed te lezen dat je genoten hebt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen