woensdag 30 september 2015

Footsteps in the sand

Wat is het een prachtige dag vandaag... Heerlijk genieten!
De lucht is strak blauw en het zonnetje laat zich van haar beste kant zien.
Je zou bijna denken dat het nog zomer is... Maar als ik naar buiten kijk zie ik toch echt de bladeren al rood/oranje verkleuren..
Met weemoed denk ik terug aan de zomer en haar mooie dagen.
Daarom heb ik nog één keer een zomerskaartje gemaakt...





Aan de binnenzijde een pocket gemaakt....


Gebruikte materialen:
- DP Maja Design "Vintage Autumn Basics"
- LR 0240 Ovaal
- LR 0231 Vuurtoren
- CR 1254 Label
- CR 1279 Meerpaal/meeuw/boot
- EC 0144 Stamp "footsteps in the sand"
- NoorDesign 0330 Golven
- NoorDesign 0329 Schelp/zeester
- NoorDesign 0360 " May your Joys...."
- DBDD greyboard "strand"


Bij WLVC heeft Jolanda deze keer de challenge bedacht en zij wil graag een kaart zien met zon, zee en strand.
En bij Cards2Create is de opdracht om een vintagekaart te maken.


Gisteren zat er tussen de post een klein doosje met mijn naam erop.
Vol verbazing raapte ik het op, ik had immers niets besteld.
Voorzichtig maakte ik het pakketje open ..... en daar zat een prachtig gedecoreerd schortje in.



Speciaal voor mij gemaakt door mijn lieve DT collegaatje Chantal .
Ze schreef dat ze een persoonlijk schortje gemaakt heeft, met een symbolische betekenis van de verkoop van ons huis en de zoektocht naar een nieuw huis...!
Zo ontzettend lief hè.

Wij hebben zeer drukke en emotionele weken achter de rug.
Eind augustus hebben we ons huis in de verkoop gezet, omdat we graag t.z.t een huis wilden kopen met iets meer grond i.v.m. het bedrijf van manlief.
Ik kan jullie met schaamrood op mijn kaken vertellen dat we binnen anderhalve week ons huis kwijt waren....
Tja, en het huis waar we stiekem verliefd op waren geworden stond ook nog te koop!
Vanmorgen hebben wij het koopcontract getekend, en per 1 december krijgen wij de sleutel...




Het is een semi bungalow met een flinke tuin, maar helaas is er geen ruimte over voor een hobbykamertje.. Arnold heeft beloofd dat er in de toekomst een ruimte voor mij gemaakt zal worden ;-)
Voordat wij erin kunnen moet er nog héél véél geklust worden...

Ik ga nog even van het zonnetje genieten.. maar vanavond kom ik terug voor een blogrondje hoor!

Groetjes Janneke





27 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de nieuwe woning !
    Je kaart is super mooi !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niks schaamrood hoor is toch geweldigggggg en dan ook nog is het huis kunnen kopen waar je verliefd op ben wat wil je nu nog meer...............een hobbykamertje whahaha je moet maar zo denken wat in het vat zit verzuurd niet. Gezellig dat je meedoet bij ons met de challenge van WLVC en je kaartje is geweldig precies zoals het moet zijn.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig strandkaartje Janneke. En wat lief van Chantal dat ze je dit schortje stuurt wat ze zo prachtig heeft gemaakt. Ook wij hebben ons huis wat we huurden kunnen kopen, en vogende week bij de notaris is het allemaal officieel. Voor jullie is het nog veel spanneneder in een helemaal nieuw huis. Veel geluk Janneke!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie dat je met deze prachtige kaart ook een kansje wil wagen bij onze C2C challenge, heel veel succes!!
      xx Wilma

      Verwijderen
  4. Hihi ik denk nu ook met weemoed terug aan de zomer bij het lezen van deze post Janneke ;) Prachtig zomers kaartje! Wat ontzettend lief dat je het schortje op jouw blog hebt geplaatst! Ik heb het met zoveel plezier voor jou gemaakt :) GEFELICITEERD!!! Jullie hebben het koopcontract getekend!!! Waanzinnig!! Het is echt zo'n waanzinnig mooi huis en die tuin en de omgeving .... zucht ... Wel jammer dat er geen ruimte is voor een hobbykamer maar zo te lezen zal deze er in de toekomst wel komen :) Heel veel succes met alle regel en opknap dingen! Ik ben zo blij voor jullie!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Janneke,
    wat een schitterend kaartje een streling voor het oog
    en wat lief van Chantal om jou zo te verwennen
    Proficiat met de aankoop van jullie nieuwe huis en veel succes
    fijne avond liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart!
    En jij was 1 van de bofkonten die zo'n prachtige creatie mocht ontvangen van Chantal zo lief van haar.
    Succes met je nieuwe huis je zult het de komende tijd flink druk krijgen met klussen, succes! En natuurlijk gefeliciteerd!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend mooie kaart Janneke!!
    Prachtig van kleur en alles past weer even goed bij elkaar.
    En.... wat super lief dat Chantal jou heeft verwend met dit schitterende cadeau!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel veranderingen maar wat zal het straks allemaal fijn zijn voor jullie....een beetje opnieuw beginnen eigenlijk.....ga ervan genieten hoor.....
    Wat een geweldige kaart heb je gemaakt zeg.....je kunt dit toch ook als geen ander hè.....geweldig!
    Fijn dat je meedoet aan onze challenge van WLVC en succes.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat super Janneke!! Dat is dan toch iets wat zo moet zijn denk ik.
    Van harte gefeliciteerd met de verkoop en aankoop van jullie huis.
    Dat is toch helemaal geweldig!
    (heb je het lange verhaal op mijnblog vandaag al gelezen?) De flat van Annebeth en Jeroen ook binnen 3 weken verkocht, maar die hadden geen geluk dat een huis naar hun zin te koop stond.
    Maar vandaag hebben ze de sleutel gekregen, heel spannend vond ik het...Pffff...
    Je zomerkaart is weer helemaal fantastisch. Hoe doe je dat toch? Zo mooi allemaal.
    En het schortje had ik bij Chantal al gezien. Wat een schat van een meid is dat!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, past toch ondanks dat het bijna oktober is wel bij het mooie warme weer. Wat fijn dat jullie huis zo snel verkocht is en jullie droomhuis ook te koop stond.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte Gefeliciteerd met het ondertekenen van het koop contract Janneke! geen weg meer terug, hihi. Maar geweldig om iets wat jullie graag wilden te kunnen verwezenlijken!! En een nieuwe hobbykamer is iets om naar uit te kijken toch, je vind vast wel een knutsel hoekje in de bungalow!

    Je kaart is weer heel mooi samengesteld, het plaatje vind ik zo mooi en het blauwe kant onder de golven, geeft een heel leuk effect!! prachtige zomerse sfeer! Gelukkig hebben we er een heerlijke week opzitten, na alle regen en wind! Deze zonnige dagen dat is genieten zeg! Van mij had de zomer nog langer mogen duren, maar helaas moeten we weer een jaartje wachten!!! Dan zitten jullie in een nieuwe tuin!

    Chantal is een schat, wat zijn we verwend hè, door ons DT maatje!

    Nou meid vannacht maar een beetje dagdromen over het inpakken en
    de verbouwings plannen, maar vergeet niet de telefoon op te nemen, haha
    rustige nacht!!
    Liefs Gerie



    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn dat je huis zo snel verkocht was Janneke en dat je een huis hebt kunnen kopen waar je al verliefd op was...gefeliciteerd hoor.
    Je kaart is een plaatje, lief, nostalgisch, zomers...ingrediënten waar ik van hou :)
    En dat schortje wat je van Chantal hebt mogen ontvangen....super, dat zou ik een mooi plaatsje geven.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Janneke
    Ik ben superblij voor je dat jullie huis zo snel verkocht was en dat jullie je huisje van je dromen hebben gevonden, gefeliciteerd met dit mooie nieuws. Je gaat een drukke tijd tegemoet maar als het straks eenmaal klaar is dan geniet je enorm van jullie nieuwe huis.....iets leuks om naar uit te kijken.
    Je kaartje is weer zo mooi en tot in detail uitgewerkt, heerlijk zomers.
    Wat een verrassing was dat gisteren toen de post bezorgd werd, we zijn zo verwend met de beeldschone schortjes door die lieve Chantal.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie zomerse kaart, deze week kan dat ook nog makkelijk met dit mooie weer. Het blauwe kantje onderaan is heel mooi. Wat geweldig dat schortje wat je van Chantal hebt ontvangen. En van harte gefeliciteerd zowel met jullie nieuwe droomhuis als met het feit dat jullie huidige huis zo snel weg was. Niks om je voor te schamen maar gewoon heel blij mee zijn. Heel veel succes met het klussen in de woning.
    Lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Janneke. Gefeliciteerd met je nieuwe huis. Fijn dat jullie zo snel een koper hadden en dat het huis wat jullie zelf wilden ook nog te koop stond. Soms heb je geluk! Je kaart is prachtig geworden. Weer superleuke details en je hebt prachtige mallen gecombineerd. Super. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart helemaal mijn stijl, gefeliciteerd met je nieuwe huis en bedankt voor je deelname bij Cards2Create!
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig leuke kaart heb je gemaakt. Ik vind hem prachtig.
    En natuurlijk van harte gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe woning.
    Fijn dat jullie huidige woning zo snel verkocht was.
    Spannende en drukke tijden gaan nu komen ;-)

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart,Janneke.Mooi plaatje en kleurtjes.Een heel mooi geheel.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Janneke,
    Ik kan me voorstellen dat je overrompelt bent dat jullie huis zo snel verkocht is, bij ons ging het een paar jaar terug ook zo. Maar als je dan eindelijk je droomhuis kunt kopen is dat helemaal geweldig daar krijg je geen spijt van. Wij genieten er nog elke dag van, ik weet zeker dat jij dat ook gaat doen. Heel veel succes met klussen en alles regelen. Maar voor ik het vergeet je kaartje is weer super mooi.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Janneke,
    Op FB had ik je prachtige huis al gezien, geen wonder dat het zo snel verkocht is...en ook je nieuwe huis wordt vast en zeker mooi.. er moet natuurlijk wel een hobbyplekje komen, misschien een serre aanbouwen?
    je kaartje is prachtig, mooie golven en dat plaatje supermooi..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart. Gefeliciteerd met jullie nieuw huis.
    Fijn dat jullie huis zo snel is verkocht.
    Leuk dat je een cadeautje van Chantal hebt gekregen.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart heb je gemaakt Janneke, met het zon zee strand thema, en gefeliciteerd met jullie nieuwe woning, jammer van de hobbykamer die ontbreekt, maar dat mag de pret niet drukken, die komt er vast na al het klussen. geniet ervan.\gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend kaartje heb je gemaakt Janneke - supermooi van kleur en compositie - helemaal toppie!
    Gefeliciteerd met jullie nieuwe stekkie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi,

    Super mooi kaartje. Met toffe kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. gave kaart, veel geluk in jullie prachtige nieuwe huis, super gaaf! Bedankt voor je deelname bij WLVC

    BeantwoordenVerwijderen