donderdag 12 november 2015

Candy time

Lieve blogdinnetjes,

Het is alweer dik 2 jaar geleden dat ik begonnen ben met bloggen...
En wat geniet ik enorm van jullie gezellige en lieve berichtjes en het contact wat we onderling met elkaar hebben.
Ik zou het absoluut niet meer willen missen!!
Het voelt alsof we één grote crea-familie zijn...

Op 12 november ben ik jarig en dat wil ik graag samen met jullie vieren.

Ik heb een mooie winterse candy samengesteld en deze ga ik weggeven ...



Wil je kans maken op deze candy??

- Laat dan een gezellig berichtje achter onderaan deze post
- Je bent volger van mij
- Plaats de candy in je sidebar

Ik zal op vrijdag 13 november ( via random) de winnaar bekend maken!!


Groetjes Janneke

42 opmerkingen:

  1. Hoi Janneke,

    Alvast proficiat met je verjaardag en je 2 jarig bestaan van je blog. Natuurlijk doe ik graag mee met je Candy. Mogen we nog veel inspiratie en leuke reactie bij elkaar achter laten, :)

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Janneke,
    enig dat je een candy weg gaat geven vanwege je 2 jarig blogbestaan en een beetje vanwege je verjaardag. Je hebt een prachtige candy samengesteld zeg! Zou super zijn te winnen.
    Wat je beschrijft als een grote creafamilie, dat vind ik ook. Dat je zulk leuk contact kunt hebben zonder elkaar te hebben gezien. En soms natuurlijk ook wel, of je ontmoet elkaar na verloop van tijd en dan is het net of je elkaar al tijden kent.
    Gaaf trouwens dat je zo'n borduurmachine hebt. Ik heb ook een Brother naaimachine en daar zit ook iets van borduren op, maar dat heb ik nog nooit uitgeprobeerd. Erg eigenlijk, he? Ik weet niet eens of ik de gebruiksaanwijizing nog wel heb, want de machine is al 32 jaar oud! Doet het nog steeds wat naaien betreft.
    Genoeg gekletst, ik ga je candy in mijn sidebar zetten.
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig om samen met ons je verjaardag te vieren. Gefeliciteerd met het 2 jarig bestaan van je blog, wat gaat de tijd snel.
    Ik kijk telkens met veel plezier naar de voorbeelden op je blog.
    Wat zou het leuk zijn als ik op mijn verjaardag (13 november) verrast zou worden met het winnen van deze candy.
    Alvast een hele fijne verjaardag toegewenst.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pas 2 jaar?? Het lijken er wel 20 whahhaaaaaaaa!! Komt gewoon omdat het idd allemaal zo gezellig is Janneke en het net lijkt of je elkaar al heel lang kent. Je bent 1 dag na mijn Ben jarig en ik vind het enig dat wij jouw verjaardag mee mogen vieren met een prachtige candy maar............mag ik dan wel je adres zodat ik je een kaartje kan sturen???

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hoor Janneke ... bloggen is een echte verslaving ... Maar wat is het toch telkens genieten hier bij jou en ook de knappe ideetjes telkens !
    Gefeliciteerd alvast met het 2-jarig bestaan van je blog en wat een super mooie candy heb jij samengesteld !!!
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 jaar blogger..... lijkt wel of jij het veel langer doet, alles ziet er zo tip top uit.
    Hihi grappig, bijna jarig, 2 dagen daarna ben ik jarig, we zijn toch niet van de zelfde bouwjaar.
    Maar dat terzijde. ....... wat een gave Candy....... ga ik zeker plaatsen op mijn blog.
    Alvast gefeliciteerd maar we komen elkaar vast nog wel tegen voor de 12e.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd: 2 jaar bloggen en bijna jarig...da's een feestje waard...:-)
    Leuk dat je dit deelt met ons: ik waag graag een gokje...het is een mooie candy!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janneke,
    wat leuk dat je een candy weg gaat geven, het zijn mooie spulletjes..
    Ik vind het bloggen ook nog steeds heel erg leuk en gezellig..
    Je verjaardag staat genoteerd, maar dar wist ik al..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..en ja, ik geniet ook van het mooie weer, alleen is het nu nog koud en mistig, zometeen even wandelen met de honden..

      Verwijderen
  9. Hoi Janneke gefeliciteerd met jouw twee jarig blog bestaan! Leuk he hoeveel leuke, lieve en warme mensen je ontmoet door het Bloggen :) Ik begrijp heel goed dat het voor jou voelt als een grote crea familie want zo voel ik het ook :) Wat lief dat je jouw verjaardag en twee jarig blogbestaan met ons wil vieren door een prachtige candy weg te geven! Ik doe niet mee maar ik plaats jouw candy wel op mijn blog :) Ik hoop dat wij nog jaren lang mogen genieten van jouw blog met al jouw prachtige creaties!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met het 2 jarig bestaan van je blog Janneke.
    Ja het gaat heel vlug allemaal.
    Mooie candy geef je weg voor deze gelegenheid en ook voor je verjaardag.
    Dank je wel voor de kans.


    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal gelijk heb je hoor, een hele grote crea familie!! En alweer je twee jarig bestaan, de tijd
    vliegt Janneke! En snel jarig hè! Daar ben ik natuurlijk al mee aan de slag, hihi Geen heel groot spektakel dit keer...want alles moet weer in de verhuisdoos, haha...maar het wordt wel iets schattigs hoor!!! Ik ga het met je mee vieren hoor en zet je inmijn side bar! Nog heel veel en heeeeeeeeel lang
    blog plezier!!!! Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet deze candy er prachtig uit en want krijg je dan al weer zin in al die gezellige dagen. Lekker met kaarsen aan bij de openhaard en een lekkere beker warme chocolademelk met slagroom. Heerlijk knus hoor en dat bedenk je dan als je die schitterende plaatjes van Syta ziet. Zin om aan de freubel te gaan. Je bent trouwens op dezelfde jarig als mij. Gaan we er samen maar een gezellige dag van maken ieder met zijn eigen gezinnetje. Alvast een hele fijne verjaardag en nog heel erg veel blogplezier voor de komende tijd.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk! En wat vliegt de tijd....een hele mooie candy heb je samengesteld. Ik wil graag meedoen. Maar zou het ook heel leuk vinden om je een kaartje te sturen. Dus zou ik je adres mogen?
    Ik ga je candy in mijn sidebar zetten. En dat we nog heel lang van elkaars creaties mogen genieten.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Janneke, wat gaat de tijd dan toch hard hé!! Al twee jaar in blogland!! En ja één grote familie met allemaal dezelfde passie!!
    Ik zou het niet meer willen missen!! En dan ook nog eens binnen kort jarig, dubbel feest! Wat ik graag mee vier!
    Prachtige candy geef je weg! Gaat het plaatsen in mijn sidebar hoor!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi, leuk dat je al ruim twee jaar vol enthousiasme blogt. Ikzelf ben nog niet zolang bezig maar ook ik geniet van alle onderlinge contacten, berichtjes en soms zelf een opbeurend woord. Leuk dat je dit viert met zo'n prachtige Candy. Ik ga hem in mijn sidebar zetten. Blijf vooral lekker door bloggen zodat we van je creatie's kunnen blijven genieten.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk Janneke!! Weer al twee jaar aan het bloggen! Leuk hoor! Ik geniet ook altijd van je mooie creaties!
    Ik zet hem op mijn Blog hoor!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hello Janneke,
    Wat gaat de tijd toch vlug he
    2 jaar al aan het bloggen en wat is het toch fijn om zo van elkaars creaties te mogen genieten
    het is telkens weer genieten fijne dag dag ik zet hem ook op mijn blog liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd voor het 2 jaar bestaan van je blog en ook alvast voor je verjaardag.
    Leuk dat je dit wil vieren met een fantastische candy, dankjewel.
    Ik plaats hem in mijn sidebar.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Janneke. Wat leuk dat je al 2 jaar een blog hebt. Altijd genieten van je prachtige creaties. Leuk en gezellig! Je krijgt natuurlijk een kaart voor je verjaardag . IK vroeg me even af. Of ik nog je goede adres heb? Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. gefeliciteerd met je twee jarig blog ik wil graag meedoen met deze candy groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Janneke ,
    Via Trijntje ben ik hier gekomen en heb ik een verder op je blogje gekeken ...wat een schitterende creatie heb ik bewonderd,....heeeeel leuk.... ben dan ook gelijk volger geworden....gefeliciteerd met de 2e verjaardag van je blogje...
    en ook een mooie inkomer... een hele leuke candy waar ik natuurlijk heel erg aan meedoen..ik zet die zometeen in mijn sidebar


    Groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke candy ga je weg geven. Ik doe graag mee.
    Wat leuk dat je al 2 jaar een blog hebt. Gefeliciteerd!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met de 2e verjaardag van je blog. Het is een heel mooi blog er is van alles te zien en je maakt prachtige creaties ,ben je dan ook meteen maar gaan volgen. Superleuke candy geef je weg doe ik natuurlijk graag aan mee.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi Janneke!
    Congratulations on 2 years blogging.
    I am your new follower.
    Thanks for the chance to win this beautiful candy.
    I addet it on my sidebar so that you can get more followers.
    Groetjes, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ha Janneke, 2 jaar in blogland en je hebt al zoveel moois laten zien! Proficiat hiermee en natuurlijk ook met je verjaardag.
    13 is mijn geluksgetal dus wie weet... Ik waag een kansje op je mooie candy.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Janneke,
    Wat een gave candy geef je weg om je 2 jarige bestaan van je blog te vieren. Super leuk dat je dat doet en natuurlijk doe ik daar graag aan mee en zal hem op mijn blog plaatsen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lief van jou om een candy weg te geven voor jouw verjaardag! Mail je me eens je adres door (nancy punt soet at skynet dot com), misschien vind je het wel leuk om een extra kaartje te krijgen, ik kreeg er ook zo'n mooike van jou! Da's wel het leuke van bloggen hé, contacten, ook al is het niet in het echt... Sommige mensen ontmoette ik ondertussen al eens op een beurs, op een workshop... Zo leuk!
    lieve groetjes en nog veel sukses met je blog, wij kunnen blijven genieten van al je moois!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat aardig , dat je zo maar een candy weggeeft. Maar ik wil best graag meeloten. Ik wens je ook alvast een heel fijne verjaardag. Ik vind het altijd gaaf om je blog te bezoeken. Mag alleen niet zo lang achter de PC. Soms een mailtje, vaak niet. Nu kwam ik toevallig weer eens bij je langs. Geniet van alles dat je doet. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik maakte een mailtje, maar zie hem niet. Kijk straks nog wel even. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik maakte een mailtje, maar zie hem niet. Kijk straks nog wel even. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat leuk Janneke dat je ons wil tracteren voor jouw verjaardag, je hebt er een smakelijk pakketje van gemaakt, ik ga hem voor je delen op mijn blog, en alvast een hele fijne verjaardag. groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  32. How generous you are...Was blog hopping when I discovered your blog. yOur creations are beautiful . Thank you so much for a chance to win such awesome goodies.Am your follower.Have posted about your giveaway on my blog sidebar to send you some more traffic
    Cheers
    Dr Sonia
    soniasv@rediffmail.com
    Cards Crafts School Projects

    BeantwoordenVerwijderen
  33. I have just discovered your blog and your creations are unbelievable. Congratulations on two years of blogging.
    Thank you for the chance to win such a great candy.
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Janneke,

    Candy staat op m'n blog en volger ben ik zelfs 2 keer, hihi. Dat zit zo: op mijn oude blog kan ik op geen manier meer inloggen en heb ik een nieuwe blog, met de nieuwe sta ik aan het eind van je volgerlijst, omdat die profielfoto daar niet wil laden. Wat leuk dat je bijna jarig bent! Ik 2 dagen na jou, zou jouw candy een leuk verjaardagscadeautje zijn ;) Hele fijne verjaardag alvast en er komt een kaartje van mij en mn mams jouw kant op hoor!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat leuk! Ik kwam eigenlijk langs om je op je blog ook even te feliciteren met je verjaardag... zie ik ineens deze mooie candy staan. Ik doe graag mee en alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.

    Liefs,
    Diana
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Janneke, gefeliciteerd met je verjaardag en het 2-jarig bestaan van je blog! Ik dacht dat ik allang volger van je was, maar ik denk dat ik je creaties weleens gezien heb als je met challenges meedoet. Ik vind je blog iig alleszins de moeite om je te gaan volgen.
    Een candy is nooit te versmaden, dus ik doe graag mee.
    Fijne dag gewenst!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik las het bij Gerie,, en wilde met mijn felicitatie niet achterblijven.
    Je candy zag ik te laat. Leuk, dat je dat met je 2 - jarig blog laat samenvallen.
    Fijne dag nog en nog vele dagen er bij natuurlijk. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag Janneke !! Hier Hiep Hoera !!
    Wat een prachtige candy voor je 2 jarige blog ik doe graag mee .Ja idd het lijkt precies dat we iedereen kennen met blogger en het voelt aan als één grote creatieve plezante bende heel leuk !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ooooh ! Waarom kreeg ik je blog al niet vroeger in het oog ! Jij maakt mooie stukken zeg! Die fleece-jes voor de babies, die paddestoel, de chalk kaartjes! Allemaal toppertjes. Bij deze dus je nieuwste volger geworden! Voor gisteren - foeie ! ben een dag te laat - maar toch nog een fijne verjaardag. Hopelijk had je een fijne dag! Groetjes en tot op blogger, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  40. I just discovered your blog today ... wow! So many fun ideas to explore. I don't know how to "put the candy in my sidebar" :( drat! would love to win this!

    BeantwoordenVerwijderen