zaterdag 31 oktober 2015

En nog een kraamcadeau...

 Vandaag laat ik jullie een "geboorte letterbak" zien die ik mocht maken voor de kleine Tamar.


Afgelopen week mailde mijn overbuurvrouw de foto van het geboortekaartje door en vroeg of ik de kleuren en details kon verwerken in het cadeau....


Ik heb heel wat papier uit de kast gehaald.... en ook weer terug gelegd.... maar uiteindelijk is het me toch gelukt om een leuke combi dessin papier samen te stellen :-)




De volgende producten heb ik gebruikt:

- Letterbak Xenos
- Gesso DDBD
- MD Pretty papers bloc PK 9124, PB7041, PB 7028, PB 7029
- COL 1356 Letters
- COL 1306 Hartje
- LR 0303 Schoentje
- LR 0307 Rammelaar
- CR 1282 Cijfers
- EC 0106 & CS 0922 stempels
- Lalaland craft dies Banner

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!

Dan wens ik jullie nog een heel fijn weekend toe...

Groetjes Janneke

22 opmerkingen:

  1. Och wat een leukerd zeg! Ik vind ze altijd onwijs mooi!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Janneke,
    De letterbak is gaaf, maar de inhoud ook!
    Wat leuk om het geboortekaartje als uitgangs punt te kunnen gebruiken en je hebt eer een
    Girly feesje van gemaakt! Wat een enig kraam kado is dit, keigaaf!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet wel zeker dat dit een schot in de roos is Janneke, wat een super leuke letterbak en qua uitstraling perfect bij het geboortekaartje passend!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap hoe je de kleuren hebt gebruikt van het kaartje Janneke...de hele sfeer past er supergoed bij. Heel mooi gedaan.
    Fijne zondag, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het prachtig Janneke, de kleuren, de details en ook zo mooi dat je de naam er in hebt verwerkt, een héle mooie letterbak.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig zoals je deze letterbak hebt versierd! Past perfect bij het kaartje daar zullen de kersverse ouders vast blij mee zijn.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Janneke, dit is toch wel weer heel bijzonder. Wat een schitterende geboorte letterbak heb ej gemaakt. En de kleuren vinden we er in terug en de details.
    Super gedaan.
    Zulke cadeau's hebebn iets extra's.
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janneke,

    Wauw, prachtige kraamcadeau. En wat schitterende kleuren en accentjes.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Janneke wat heb je de geboortekaart mooi verwerkt in de letterbak! Zoveel schattige details en ik zie de kaart er ook in terug :) Heerlijke roze tinten in combinatie met het houten DP, mooie teksten, de geboortedatum is een heel leuke touch en het strikje aan de bovenkant zo lief :) Ik weet zeker dat de ouders van Tamar hier heel blij mee zijn!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedaan,Janneke,Vele leuke details.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Janneke, super gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Woooow Janneke wat een schitterend geboorte creatie...zo leuk al die schattige accentjes in die vakjes...ik ben er helemaal weg van....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dit mooi gemaakt Janneke, een schitterend cadeau is het geworden...leuk hè om vakjes te vullen...LOL..het ziet er super uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig om zo'n persoonlijk cadeau te krijgen, erg leuk gedaan.
    Groetjes Eida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig om zo'n persoonlijk cadeau te krijgen, erg leuk gedaan.
    Groetjes Eida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Leuk ook, dat je het zo van het kaartje erin terug hebt laten komen. ik denk dat ze er wel erg blij mee zullen zijn.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kraamcadeautje heb je ervan gemaakt ...erg leuk!!
    Leuk blog heb je heb nog even rondgekeken je maakt erg mooie creaties . Ga je ook maar meteen volgen ..kom zeker nog vaker bij je langs.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je deze letterbak mooi gemaakt.
    Had nog niet eerder een geboortje letterbak gezien maar vind hem erg leuk.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Janneke,
    wat is je letterbakje super mooi opgepimpd
    en wat een heel leuk kraam kadootje
    daar zullen de ontvangers heel blij mee zijn
    fijne dag liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Janneke,

    Wat een ontzettende gave kraamcadeautjes heb je gemaakt!!! Gewoon gaaf.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen