dinsdag 13 oktober 2015

Waaibomenfeest

 

Vandaag is het feest in het bos, waaibomenfeest!
 
Alle dieren zijn bij elkaar gekomen om de handen uit de mouwen te steken...
De bladeren worden opgeveegd, paddestoelen geplukt, en ook de familie Uil is flink aan het poetsen op de bovenverdieping!
Terwijl er hard gewerkt wordt, staat Vosje ( die ik niet heb.. hihi) achter het fornuis een heerlijke bospaddestoelensoep te maken... Dit zal zeker smaken na een dag hard werken!!
 
 

 
 
 
 
 
 
De paddenstoel ligt al weken uitgeprint op mijn werktafel, maar het kwam er steeds niet van om ermee aan de slag te gaan.... Het patroon is bedacht door Marleen en ik wilde graag meedoen met haar patroonchallenge!
 
 
 
De volgende producten heb ik gebruikt:
* COL 1352 Kikker * COL 1354 Konijn * COL 1356 Lief heersbeestje * COL 1357 Uil * COL 1368 Egel * LR 0374 Hark * CR 1336 Bladeren * LR 0205 Hekje * LR Klimop & vogelhuisje * Pretty papers bloc "rustic wood" PK 9124, Winterpastels PK 7046*
 
 
Ik wil graag meedoen met de volgende challenge:
 
        - Patroon challenge 
 
 
 
Ik ga nog even vlug aan de slag en dan hoop ik ook aan te mogen schuiven voor een bordje bospaddestoelensoep......
 
Groetjes Janneke





22 opmerkingen:

  1. Helemaal geweldig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige boel daar Janneke! Er wordt hard gewerkt door de diertjes maar straks kunnen zij heerlijk genieten van de bospaddestoelensoep en lekker uitrusten :) Ik zie een konijn die het hazenpad heeft gekozen! Super leuk gedaan en ik vind het er zo gezellig uit zien dat ik denk dat ik even op bezoek ga bij ze hihi LOL ;)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige creatie Janneke , er is heel veel tezien en mooi gemaakt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief bostafereeltje Janneke en zo mooi op de foto gezet...het ziet er tiptop uit vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend mooie creatie is dit. Heel leuk gedaan!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een enige foto van een nog veel leukere creatie Janneke!! Ik heb ook nog een bovenetage die dringend gedaan moet worden dus kun je dat vlijtige stelletje even doorsturen naar Groningen?? Geef je Meneer Kikker dan wel even een warm sjaaltje mee want alleen in dat korte broekje loopt hij volgens mij alleen maar te bibberen *lol*!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een super gezellig tafereeltje. Wat heb je dit waanzinnig leuk gemaakt zeg.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fantastisch leuke creatie met een leuk verhaal en hele mooie foto's. Echt gaaf gedaan.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Janneke, heb je lekker gesmuld van de bospaddenstoelensoep? Of hadden ze niets voor je over gelaten! Ze zijn ook met zoveel. Fijn dat meneer Vos kookte! Hij was er zo druk mee, dat hij niet even naar buiten kon komen voor de groepsfoto....whahahaha!
    Het is een topcreatie!
    Dank je voor het meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig! Dit is super leuk gemaakt. Helemaal Top!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo meneer de uil, waar breng je ons naar toe, hihi het doet me denken aan de fabeltjes krant!!!
    Waanzinnig leuk gedaan Janneke en ook je mooie verhaal erbij!!! Je foto is mooi op tijd genomen buiten, want morgen had dit tafereeltje helemaal veregent, hihi en had het er raar bij gelegen hihi. Volgens mij was dit voor jou ook hard werken aan dit project en hoop dat jouw paddenstoelen soep ook lekker heeft gesmaakt!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fantastic creation, I love all details :)
    Thank you for playing with Marianne`s Design Divas :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een fantastisch bos heb je gemaakt en dan die paddestoel. Zo zie je ze hier niet hoor.
    Als ie maar blijft staan met die stevige wind. Maar lekker soepie eten daar zijn alle dieren vast voor.
    Gezellig dat je je creatie mee laat doen bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Onwijs gaaf gemaakt Janneke, leuk al de diertjes in het bos, hard aan het vegen want ja daar gaan de herfst bladeren, hihi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi Janneke - schitterend gemaakt en zo gaaf en leuk - geweldig!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowwwwwww Janneke,

    Wat een gaaf tafereel, raak niet uit gekeken

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jeetje... Janneke, waar moet ik beginnen.
    Zo te zien heb je hier onwijs veel werk in gestoken... en ik moet wel zeggen je hebt eer van je werk hoor!! Je kaart is echt geweldig mooi geworden en ben er helemaal weg van!
    Het rode dessinpapier dat je hebt gebruikt voor de paddenstoel is ontzettend leuk gevonden en super dat je hier ook de stipjes nog op terug hebt laten komen. Tja en de hele beestenboel erom heen is natuurlijk fantastisch! Super dat ze samen alle voorbereidingen voor het Waaibomenfeest treffen, hopelijk hebben ze een hele leuke dag gehad met elkaar... zo ziet het er in elk geval wel uit!
    Ik vind de paddenstoel in elk geval ontzettend mooi geworden, echt prachtig gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet met de 'Patroon challenge' op mijn blog.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is deze kaart (zeg eigenlijk maar kunstwerk) ontzettend mooi en leuk gemaakt.
    Ik kom ogen te kort, zo leuk bedacht en uitgevoerd.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi,

    Heel mooi Creatie. super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een berg werk is hierin gaan zitten, maar het eindresultaat mag er dan ook wezen. Leuk dat je meedoet met de oktoberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supercute ,a gorgeous creation! It is great that you shared this nice card with us at Marianne Design Kreadivas challenge this month! Good luck !
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen