woensdag 4 november 2015

Christmas bells

Goedemorgen lieve blogdinnen..
Bedankt voor jullie lieve berichtjes op mijn vorige post en op mijn verjaardagscandy natuurlijk.
Ik geniet hier zo van en lees ze altijd met veel plezier!!

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij het Scr@p-Cards challengeblog.
Er zijn weer prachtige voorbeelden door het Design Team gemaakt.

We willen graag een kerstkaart of creatie zien mét sneeuwsterren én belletjes!!




Mijn eerste bestelling bij Nicole's webwinkeltje was o.a. de Christmas bell van DDBD.
Ik heb 2 klokken uitgesneden uit kraft en de kleinere delen gesneden uit wit cardstock en basis SC 154 van Studio Light. ( als je goed kijkt zie je dat het muziek papier is...)




 Vorige week ben ik naar de creabeurs in Gorichem geweest. Ik had vrijkaartjes gewonnen en wilde heel graag nog even iets leuks doen voordat ik me mag storten op het inpakken, verbouwen en verhuizen....
Het was weer genieten om heerlijk rond te snuffelen tussen al het moois en gezellig bij te kletsen met blogdinnen...
Ik had een paar nieuwe mallen gekocht en ook de mooie papierblokken en 3d stansvellen van StudioLight. En ik zal maar niet vertellen dat ik bij Nancy van Let's Get Bizzee heel wat voorraad voor workshops heb ingeslagen.....

Het zijn echt hele mooie stansvellen en zo eenvoudig om de plaatjes uit te drukken. Het 3d plaatje EasyWS497 met de schaatsen heb ik voor deze kaart gebruikt, daaronder een grote ijskristal van Hobby Idee HI mat0045



De randjes van het DP werden bewerkt met distress inkt Vintage photo en de randjes van het cardstock met witte gesso.
Verder heb ik de volgende mallen gebruikt: Kerstroos LR 0122 , Sterrenmal CR 1293, IJskristallen CR 1346, Dennetak LR 0181, Swirl LR 0157.




Ik ben benieuwd wat jullie van deze kersthanger vinden??


Met de volgende challenges wil ik graag meedoen:
- Scrapping4fun / Non traditional christmas colours
- AnMa creatief / Kerst - Winter 
- De Egel / Kerst 
- CreaPaleis / Kerst - Oud & Nieuw
- The Ribbon Girl / anything goes
- HobbyVision / Kerst
- Noor design U.K. / anything goes


O ja, vergeet ik toch nog bijna te vertellen dat er weer een mooie prijs te winnen is deze maand, dus kom snel een kijkje nemen bij het Scr@p-Cards challengeblog!



T'Scrap-Ateljeetje is de sponsor!!


Groetjes Janneke


37 opmerkingen:

  1. Wauw wat schitterend zo mooi met deze zachte kleuren echt weer prachtig Janneke.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie,Janneke. Mooie kleurtjes.Heel veel leuke details.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch mooie kaart Janneke!!
    Echt prachtig met deze zachte kleuren.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart in mooie vorm en kleuren, prachtige details en plaatje. Top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooooow Janneke wat een beauty van een kerstkaart...zo mooi deze klokvorm....je brengt me weer op een idee...en ik ga zeker proberen om mee te doen met deze leuke challenge
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zooooooo mooi in al die zachte tintjes Janneke en diverse merken schitterend gecombineerd!! Dat jij nog wist van mijn correctievloeistofdrama (mooi scrabblewoord *lol*!)......ik kijk nu dus echt heel goed uit als ik het potje in mijn hand heb!!!
    En je kunt het wel in heeeel ieniemienie lettertjes schrijven dat verandert niks aan het feit dat je dus helemaal los bent gegaan in Gorinchem whahaaa, gelijk heb je want dat merk is straks niet meer te krijgen!!

    Fjne dag, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Janneke,
    soms doen we niks dan hamsteren, maar het bederft gelukkig niet en ooit...kun je het gebruiken..
    Mooi zijn de vellen van SL, ik heb er ook een stel gekocht ( alleen zijn mijn kerstkaarten nu bijna klaar..)
    Je hebt een prachtige creatie gemaakt met de klokken en alles er om heen..super..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Janneke! Wat is jouw kerstkaart prachtig! De details zijn zo mooi, zo zacht en ook romantisch :) Ik ben weg van jouw kerstkaart! Wat fijn dat je lekker in hebt kunnen slaan voor workshops! Jammer dat je nog moet verhuizen en het allemaal weer mee moet slepen maar dat komt wel goed denk ik ;)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, sprakeloos mooi...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. reuze leuk en mooi en lekker winters door de schaatsen
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supersss dat je meedoet met onze 'Kerst' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Wowww met veel plezier zit ik te kijken naar je mooie kaart,
    wat heb je dat geweldig mooi gedaan zeg, echt te gek ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "KERST" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie creatie heb je gemaakt met de kerstbel .....
    Super gaaf.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat een prachtige, romantische kerstcreatie. Wat een hoop prachtige details en wat een mooie zachte kleuren. Ik vind hem fantastisch.
    Je letterbak heb ik schijnbaar gemist maar ook die is weer prachtig geworden en zo goed passend bij het geboortekaartje.
    Ik heb echt bewondering voor je werk.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kling klokjes klingeling...wat een mooie creatie Janneke. Supermooi gedecoreerd die mooie klokken..gaaf.
    Dank je voor je deelname aan de november-challenge van de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben er weg van Janneke...prachtige pastel tinten en een schaats plaatje erop!!!!
    Het is weer zo genieten bij je, wat toch een fijne hobby hè! Tezijnertijd krijgen we vast wel eens te zien wat je hebt ingeslagen bij Nancy, hihi ik denk na de verhuizing, hihi
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow this is absolutely stunning. I love it x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Janneke,
    Wauw wat prachtig de ddbd klokjes met het schaatsplaatje .Er is zoveel moois op te zien kan gedaan .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig! Een heus spektakelstuk!
    Heel mooi gemaakt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Janneke,
    wat een pracht creatie
    suuuupers mooi !
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig is je kerstklok.
    Leuk om er twee achter elkaar te plakken.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze kersthanger is prachtig geworden.
    Heel mooi met alle details.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Janne wat een geweldig mooi kerstbelletje is dit ... Oh 2 belletjes ... de kleurtjes zijn super mooi en dan die prachtige stansvellen ... daar word je toch verliefd op hé ... Top creatie hoor !
    Heel veel succes nog met de verbouwingen en de verhuis ...
    Groetjes, fijn weekend, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Janneke
    Je creatie is zo lekker shabby chic door de zachte kleurtjes, die christmas bells heb je heel leuk gebruikt op deze manier en je blijft ernaar kijken want er is zoveel mooi's op te zien.
    Super dat je zo genoten hebt op de beurs en ook nog lekker geshopt voor je workshops.
    Een heel fijn weekend, liefs Danoesj

    BeantwoordenVerwijderen
  25. A beautiful design with so many gorgeous elements.
    Thanks for sharing your talent with us at Scrappind4Fun Challenges. Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi,

    Heel mooi kaartje. En toffe kleurtjes.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Superleuk weer!!! Mooie kleuren.
    Succes met inpakken straks.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Geweldige kaart. echt super mooi versierd.
    Fijne verjaardag morgen!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  29. What a pretty card you made! I like all yours lovely embelishment :-))
    Thank you for entering at Scrapping4Fun this time, Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Vind hem helemaal te gek!!! Geweldig Janneke!!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Stunning card, love all the detail
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Thank you so much for playing along over at Noor! Design UK!

    I looooovvvvve your creation, we hope to see you back here next time!

    DT - Keeley Ainsworth
    Noor! Design UK

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Schitterende kerstklok Janneke, met supermooie details.
    Dank je wel voor het meedoen bij de kerst/winter challenge van AnMa Creatief.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen