donderdag 26 november 2015

Felicitatie in de lift

Jullie zullen wel denken... Wat bedoeld Janneke hier nu mee??
Ik zal het uitleggen..

Vandaag een kaart die ik speciaal gemaakt hebt voor de jarige GerJanne !



Ik denk dat de meeste van jullie haar wel kennen en dan zullen jullie ook beamen dat GerJanne een hele lieve en hartelijke vrouw is, die altijd een lief berichtje achterlaat bij haar volgers..
Zij laat bijna dagelijks een nieuwe creatie zien. Daar neem ik ècht mijn petje voor af hoor!!
GerJanne is een kei in het maken van vrolijke scrapkaarten en ook een lift kaartje zie je regelmatig bij haar verschijnen....

Nu leek het me zo leuk om speciaal voor haar verjaardag een gelifte "GerJanne- kaart" te maken.

Op pinterest ging ik opzoek naar een vrolijke scrapkaart...Dat was niet zo heel erg moeilijk.... Maar toen moest ik in mijn papierwinkel nog opzoek naar designpapier..... Tsjonge zeg, het leek zo makkelijk om deze kaart te liften....



Gelukkig vond ik een paperpad van Echo Park Paper "We are Family"  en ben daarmee aan de slag gegaan.



Als basis heb ik een vierkante witte kaart gebruikt en daarop 3 verschillende laagjes dp.
In het midden sneed ik een rechthoek uit, zodat er een venster ontstaat.
Het bovenste laagje waar de knoopjes opzitten heb ik vervolgens uitgestanst met de bloemenrandpons van Martha Stewart.
Rondom kreeg de kaart een geel stiksel...
Twee vlaggenlijnen LR 0329 werden crisscross aan de bovenzijde " opgehangen".. Een tekststempel van Marianne Design EC 0096.
Als laatste, een stuk geel DMC borduurgaren door de 4 knoopjes geregen....




Ik ben benieuwd wat GerJanne en jullie van mijn eerste gelifte kaart vinden??


Groetjes Janneke




25 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vrolijke kaart echt een GerJanne kaart!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie kaart heb je gemaakt.
    Die moet GerJanne wel mooi vinden !!!
    Het papier dat je hebt gebruikt is wel heel erg geschikt voor dit kaartje
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart in deze prachtige vrolijke papiertjes!
    krijgt vast een ereplekje bij GerJanne.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Janneke wat een ontzettend leuk idee om een 'GerJanne' verjaardagskaart te maken! Ik denk dat zij hem helemaal super zal vinden :) Zo leuk gedaan met het venstertje en de vlaggen erboven en het DP past er perfect bij! GerJanne is inderdaad een schat vind ik en ik weet zeker dat zij deze kaart en jouw post zal koesteren :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleurrijke kaart! Daar zal GerJanne superblij mee zijn! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi gedaan! Leuk zo met die knoopjes.
    Kan niet anders dan dat ze er blij mee is.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je voor haar verjaardag een liftkaart maakte van een van haar kaartjes, dat zal ze gaaf vinden. het is dan ook een heel mooie lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Janneke,

    Leuke vrolijke liftkaart voor de verjaardag van GerJanne. Hier zal ze blij mee zijn.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie, vrolijke kaart voor onze jarige Gerjanne. Wat zal ze daar blij mee zijn.
    Je hebt de kaart erg leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk en lief dat je dit gedaan hebt! Zal ze vast en zeker waarderen! Hij is mooi geworden. Leuk dat je een kijkje op m'n blog kwam nemen, zo kom ik jou weer tegen... ik ga je gezellig volgen. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke vrolijke kaart en erg mooi in elkaar gezet met al die vrolijke keurtjes
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super leuk gedaan Janneke en GerJanne is er vast heel blij mee want die houdt wel van kleurrijke kaartjes!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schitterend liftkaart heb je voor GerJanne gemaakt Janneke - ik vind hem helemaal toppie en GerJanne is er vast heel blij mee.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief en leuk idee om een kaart van GerJanne te liften. En wat heb je dat super gedaan. Hele leuke papiertjes heb je gebruikt, hij is heel mooi geworden. Hihi, benieuwd of ze gelijk haar gelifte creatie herkende.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat is je dit goed gelukt heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi Janneke, je hebt er veel moeite in gestopt om er eentje te liften.
    En dan ook eens erg mooi, toppie hoor. En wat je schrijf over GerJanne...helemaal mee eens!!!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Keigaaf voor GerJanne...jij dacht even een voorbeeld en hoppa doe ik even haha
    En dan wordt het toch nog zoeken, naar de vlaggetjes, papiertjes en wat al niet meer!
    Je kan helemaal niet inpakken Whahaha Prachtig gedaan Janneke en ze vind hem te gek...wedden!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Janneke,
    Wat een leuk idee echt geslaagd hoor !!! het is super mooi prachtig van kleuren gaaf !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Janneke Wat een leuke vroiijke kaart heb Je "gelift" super vroiijk past echt bij Gerjanne. Super geslaagd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha Janneke,
    dit moet je vooral vaker doen! Toen ik hem uit de enveloppen haalde was het eerste wat ik dacht: wat een vrolijke kaart!!! Van wie zou hij zijn?
    EN toen las ik de binnenkant en heb nog eens goed gekeken: is deze wel van Janneke? Hahaha, je had al aangekondigd dat je even uit je comfortzone stapte en meer in mijn stijl een kaartje zou maken.
    Nou dat is je uitstekend gelukt! Wat een enige kaart! En daarbij: knappe kaart! Mooi gelift.
    En dank je voor de mooie woorden! Veel plezier dinsdag! Altijd wel heel speciaal!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super vrolijke kaart is dit.
    Daar word je al blij van om naar te kijken zonder dat je jarig bent ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi

    Schitterende kaart met leuke details.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Janneke
    Wat een gaaf en vrolijk kaartje voor GerJanne........dat je even moest zoeken naar dit DP snap ik wel want dat zien we niet snel bij je.
    Mijn kaartje voor haar had ik toevallig ook gelift hihihi.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen