zaterdag 14 november 2015

Happy Birthday

Bedankt voor jullie gezellige reacties op de snelle kaartjes van Studio Light.
Ik zou bijna zeggen dat ik de smaak te pakken heb ..LOL
Er zijn deze maand zoveel jarige bloggertjes dat ik toch wel een voorraadje kaarten aan moest leggen.

Vandaag een verjaardagskaartje voor de jarige Lisanne Bakker 
Hiep hiep hoera... een hele gezellige dag toegewenst hoor!




Het plaatje komt van pinterest, verdere uitleg hoef ik niet te geven toch??
Gewoon een échte jonge meiden kaart!





Lisanne maakt al jaren prachtige kaarten en creaties. Maar nu kon ze afgelopen zomer opeens niet meer op haar blog inloggen....
Uiteindelijk heeft ze een heel nieuw blog moeten aanmaken.

Als je haar wilt feliciteren ga dan even gezellig naar haar nieuwe blog!! 

Groetjes Janneke




29 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart heb je gemaakt voor Lisanne !!!
    Lekker zoete kleurtjes ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige verjaardagskaart Janneke! Heerlijk girlie en ik weet zeker dat Lisanne er heel blij mee zal zijn :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Janneke wat een prachtige kaart voor Lisanne. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Janneke,

    Mooie meidenkaart voor Lisanne.Daar zal je blij mee zijn.Hele mooie strik.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Janneke,

    Heel erg bedankt voor deze prachtige kaart! Hij staat hier te pronken :) Ben er erg blij mee...

    Lieve groetjes,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart voor de jarige job!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Janneke,
    inderdaad de smaak te pakken, hele gave meidenkaart heb je gemaakt..super..
    Wat betreft het blog van haar..ik heb even gekeken en ben nog steeds volger, het is me ook niet opgevallen dat er iets veranderd is..
    nog een fijn weekend,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..en nog een keer, als ik bij jou op de link klik dan kom ik op haar oude blog terecht,als ik bij haar moeder klik, kom ik op haar nieuwe blog..
      groetjes,
      Ans

      Verwijderen
  8. Prachtige verjaardagskaart! Deze gaat de jarige job vast heel mooi vinden!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart heb je voor lisanne gemaakt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartje voor Lisanne is een echte BEAUTY Janneke....prachtig plaatje en zo mooi ook in die roze kleurtjes...

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige verjaardagskaart!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie felicitatiekaart. Jeetje wat moet dat balen zijn als je niet meer op je blog kunt.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie felicitatiekaart. Jeetje wat moet dat balen zijn als je niet meer op je blog kunt.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een waanzinnig leuk kaartje gemaakt voor de jarige.
    Ik weet niet of je de link hebt aan gepast, alsi ik op de link klik,kom ik wel op de juiste blog uit.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja zo gaat dat bij mij ook een voorradje kaartje heb ik ook altijd nodig en als je denkt dat je een voorraad hebt ben je ze alweer kwijt. Dit kaartje ziet er supers uit en idd een gezellige jonge meiden kaart.

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart voor Lisanne! Mooie stijl ook en kleuren.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Janneke, mooi plaatje en schitterend gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige verjaardagskaart, leuk plaatje heb je gevonden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo janneke. U had reactie op mijn kaart gegeven dat ik geen volger zou zijn van de challengeblog maar dat ben ik wel al tijden. En heb het nagekeken en ben het nog steeds. Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Janneke,
    Wat een mooie leuke verjaardag kaart !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik was nog helemaal geen volger.........oeps hahaha!!
    Een prachtige kaart Janneke, behoeft inderdaad geen uitleg!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart ,Janneke
    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Janneke
    Schitterend is deze kaart voor Lisanne.
    Superleuk dat je zelf zoveel mooie verjaardagspost hebt gekregen, dat is genieten.
    Een heel fijn weekend, liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele leuk kaart heb je gemaakt.
    Ik heb ook dat blok van studio Light liggen en ga er binnenkort mee aan de slag.
    Inderdaad om wat snelle verjaardagkaarten mee te maken is het ideaal.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen