vrijdag 13 november 2015

Verjaardagspost en winnaar candy!

Goedemorgen lieve allemaal,

Ik mag terugkijken op een hele gezellige verjaardag...
En wat ben ik flink verwend met mooie cadeaus, bloemen, kadobonnen, geld, felicitaties via socialmedia en ook de postbode heeft mij de afgelopen dagen prachtige kaarten uit blogland bezorgd!!
Zo voelde ik me al dagen een beetje jarig ;-)

Ik heb geprobeerd om de kaarten zo goed mogelijk op de foto te zetten...
Bedankt lieve blogdinnen voor jullie prachtige kaarten!!


Nancy, Ellie & Lisanne, GerJanne ( oeps.. ik zie nu dat je kaartje een beetje verstopt staat) , Trijntje , Anita v. Merode....


Tineke, Irene, Martje, Marleen, Danoesja, Corry en Gerie ....




Chantal, Jolanda en Ans en Monique !!


En dan gaan we nu over tot het bekend maken van de Winnaar van de Candy.

Gezellig dat er zoveel volgers mee hebben gedaan, en ik werd een beetje stil van de lieve woorden die jullie onderaan de candy achterlieten...

Arjan is deze ochtend vrij, dus die kon mij mooi helpen om een winnaar te trekken.

Trom geroffel..........

Trom geroffel..........




                                      Martine    http://kaartenparadijsje.blogspot.nl/ 

Lieve Martine, Proficiat met het winnen van de candy.
Stuur je mij even een mailtje ( zie sidebar) met je adres gegevens, dan komt de candy z.s.m. naar jou toe!

Dan ga ik nu snel verder om het huis weer spik en span te maken..

Fijn weekend toegewenst,

Liefs Janneke



25 opmerkingen:

  1. Hoi Janneke,
    wat heb je schitterende kaarten gekregen, je bent lekker verwend..
    Martine, van harte gefeliciteerd met je gewonnen candy,
    fijn weekend,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je zo'n leuke verjaardag had Janneke en je hebt prachtige post gekregen!! Dikke proficiat aan Martine, wat zal ze genieten van je mooie candy!!

    Fijn weekend, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Janneke, Wat fijn dat je een leuke verjaardag gehad hebt! En wat een prachtige kaartjes heb je gekregen!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaartjes allemaal ! Ik was een beetje laat om je blog te vinden, maar voortaan staat jouw verjaardag ook in mijn agenda genoteerd :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaarten heb je gekregen lekker feestelijk ik denk dat je wel een heel leuke dag hebt gehad groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte met je verjaardag. Fijn dat je zo'n leuke dag gehad hebt.
    Met zoveel prachtige kaarten ben je pas echt jarig, toch?
    Geniet er nog maar een tijdje van.
    Bedankt voor de kans op de candy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaarten heb je gekregen Janneke. Prachtig echt genieten.
    Wat een enorme verrassing dat ik gisteren voor mijn verjaardag zo'n mooie kaart van jou kreeg. Prachtig dank je wel. Ik voelde me wel zeer bezwaard dat ik jou niets had gestuurd hoor. Volgend jaar beter.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waw Janneke, wat een mooie verzameling verjaardagskaartjes! Leuk om te ontvangen en nog veel van te genieten!
    Martine, geniet van je candy!
    lieve groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een verwennerij!!! Bedankt voor de kans om te winnen en Martine gefeliciteerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt prachtige kaarten voor je verjaardag gekregen,Janneke.Wat een verwennerij.Martine gefeliciteerd met je candy.

    Groetjes en een fijn weekend,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je veel prachtige verjaardagskaarten gekregen Janneke! Ik kan mij heel goed voorstellen dat je je al dagen jarig voelde :) Nu kan je nog lekker nagenieten met al dat moois op de kast! Super leuk om te lezen dat je zo'n fijne verjaardag hebt gehad en lekker bent verwend met mooie cadeaus :) Werkse in huis! Dat is altijd het jammere van gezelligheid he hihi ;) Martine gefeliciteerd met jouw prachtige candy! Super lief van jou dat jij deze weg gaf onder jouw volgers Janneke!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Janneke wat een prachtige kaarten heb je ontvangen, geniet er maar van.
    Fijn dat een een mooie verjaardag hebt gehad.

    Gefelciteerd Martine en Janneke bedankt voor het geven.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaarten heb je gekregen!
    Dat is zeker genieten als je zo verwend word.
    En bij Martine is jou pakketje in goede handen daar kunnen wijdan ook weervan meegenieten.
    Fijn weekend!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. We een bjoeties van kaarten heb je mogen ontvangen op je verjaardag super leuk.
    En Martine proficiat met je gewonnen prijs.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi janneke
    wat leuk om te lezen dat je een topdag hebt gehad met veel kaarten en martine van harte gefeliciteerd
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Prachtige kaarten heb je gekregen. Leuk!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Janneke Wat Fijn dat Je zo veel kArten hebt morgen not angel en een leuke verjaardag hebt Gehad. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Janneke,

    als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag ben een paar dagjes ziek geweest en ben alles een beetje uit het oog verloren maar ik maak het zeker goed met Kerst
    en wat ben ik zo blij voor jou dat je zo verwend bent geweest dat heb je dik verdiend hoor meis
    en wauww zeg tof dat ik de candy heb gewonnen
    vrijdag de 13 de is toch een klein beetje geluk voor mij
    wat vind ik dit ongelooflijk fijn dat ik verwend ben met de mooie candy van jou
    alvast heel hartelijk bedankt
    geniet nog maar lekker na van alle mooie dingen
    hele fijne avond
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wooow Janneke wat ben jij verwent met PRACHTIGE kaartjes...het zijn zo te zien allemaal kunstwerkjes ...heerlijk is dat om zo verwent te worden...geniet er nog maar lekker van
    en Martine gefeliciteerd met het winnen van de candy.....heel veel plezier ermee...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha Janneke,
    sjee wat heb jij mooie kaartjes gekregen!! Enorm verwend! Meestal maak ik een kaartje dat bij degene past die hem krijgt, maar ik ben niet goed in vintage en er speelden hier wat dingen, dus ik kwam er niet aan toe om uit mijn comfortzone te stappen... Maar ach het gaat erom uit wat voor hart het komt toch?
    Martine van harte!! Jouw kaartjes kennende komen ook van deze mooie candy weer heel mooie kaartjes!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ben je lekker verwend met zoveel prachtige post voor je verjaardag! Wat heeft iedereen zijn best gedaan! Nu kan het nagenieten beginnen hè! Alles weer aan kant en je zit vast met de beentjes omhoog, haha En voor Martine is het niet vrijdag de 13de, wat ongelooflijk leuk dat ze je Candy heeft gewonnen!
    Fijne zondag en liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O,o,o ik ben de weg kwijt, komt omdat mijn weekend al vandaag is begonnen! Fijn weekend Janneke!

      Verwijderen
  22. Hoi Janneke,
    Wat kun jij heerlijk nagenieten van al de mooie kaarten die je hebt gekregen. Super leuk dat je er zoveel hebt gekregen en allemaal handgemaakt dat maakt het zo speciaal. Leuk dat Martine de candy heeft gewonnen.
    Fijn weekend, groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi, wat leuk dat je zoveel mooie kaartjes hebt ontvangen en ik vind het zo leuk dat je ze allemaal op de foto hebt gezet. Ik wil vanaf nu gaan proberen om alle verjaardagen ook bij te gaan houden en kijken of ik een kaartje kan maken, zo leuk om te zien. Gefeliciteerd Martine met de mooie Candy.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je een prachtige kaarten ontvangen voor je verjaardag. Dat is een feest he? Je candy is getrokken en de winnares feliciteer ik met de mooie candy. gr en tot horens leny w

    BeantwoordenVerwijderen