woensdag 30 december 2015

Breaking News

Op de één na laatste dag van dit jaar kom ik met heel leuk nieuws!!!

Ben je nieuwsgierig geworden?? Kom dan maar iets dichterbij met je oor, dan zal ik het erin fluisteren.........

Op 3 januari start het splinternieuwe CraftAddiction Challengeblog !!!




Onder leiding van Nicole Dieltjes mag ik samen met nog 4 creatievelingen deel uit gaan maken van het designteam voor de webshop Craft Addiction .
Ik heb er heel veel zin in en ik hoop dat jullie ook enthousiast zijn geworden!

Kom gezellig even HIER  een kijkje nemen en meld je aan als volger, zodat je niets meer hoeft te missen!!

Groetjes Janneke


16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Janneke,
    van harte gefeliciteerd, jullie hebben een heel leuk team..veel succes!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk voor je Janneke, gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi ik wordt steeds nieuwsgieriger! Ik ben net al bij Irene en Nicole geweest en nu zie ik dat jij ook in het DT zit! Super super leuk Janneke! Gefeliciteerd en dik veriend! Ik weet hoe leuk het is om met jouw in een DT te zitten en dat zullen de dames ook merken :) Fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2016!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je plekje in het dt-team

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je plekje bij de nieuwe challenge ga die vlug op mijn blogjes plaatsen .
    Fijne jaarwisseling !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Janneke en veel succes daar, bekende namen, zie ik er staan, dus komt vast goed! Fijne jaarwisseling.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is zeker breaking nieuws Janneke! Hartstikke leuk een nieuwe uitdaging en
    het gaat helemaal leuk worden bij Nicole! Veel plezier bij het nieuwe Challenge blog, super weer eentje erbij! Denk maar wel goed om jezelf hè, wordt nu wel extra druk voor je! Een hele goede jaarwisseling Janneke met je gezin en een geweldige start van jullie nieuwe droom huis!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie ik net je reactie op mijn blog en je vroeg of ik dat was op de foto met mijn schoondochter en ja dat klopt hoor, hihi Wordt wel tijd voor een nieuwe profiel foto hè! Maar van mezelf maken is zo lastig...lol.

      Verwijderen
  9. Wat een leuk nieuwtje Janneke een mooie uitdaging voor het nieuwe jaar. Het word zo wel druk voor jou maar met nieuwe dingen doen die je leuk vind is extra drukte helemaal niet erg. Heel veel succes er mee ik blijf je volgen om op de hoogte te blijven. O ja ook veel plezier met klussen in je nieuwe stekkie het gaat vast helemaal jou droomhuis worden. Een fijne jaarwisseling en creatief 2016 toegewenst.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk voornemen voor het nieuwe jaar Janneke ! Proficiat met het nieuwe blog ! Heel veel succes! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je DT-schap,Janneke.Een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2016.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Janneke, wat een leuk nieuws en een goed begin van 2016.
    Gelijk volger geworden, zo mis ik niks van alle mooie creaties.
    Alvast gelukkig nieuwjaar.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuk nieuws gefeliciteerd en veel sucses ik wens je een fijne jaarwisseling groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen