woensdag 23 december 2015

Ik wens je....





Lieve blogdinnen en lezers van mijn blog,


Ik wens je wat licht in momenten van zorgen
Ik wens je wat hoop en wat uitzicht op morgen

Ik wens je wat warmte in kil-grijze dagen
Ik wens je een antwoord bij twijfels en vragen

Ik wens je wat zachtheid als woorden te hard zijn
Wat vreugde en vrede als gedachten te zwart zijn

Ik wens je wat rust te midden van je werk
Ik wens je wat stilte, het make je sterk

Ik wens je een hand die je verder geleidt
Een stralende glimlach die je vrienden verblijdt

Ik wens je een plaats om bij regen te schuilen
Ik wens je een mens die niet schrikt van je huilen

Ik wens je een bloem om je dagen op te kleuren
En een vriendelijk gebaar om weer bij op te fleuren

Ik wens je Gods zegen over de komende jaren
Dat Hij je steeds in Zijn liefde mag bewaren!

                             *******


Vanwege de verbouwing én verhuizing komende weken, stuur ik dit jaar geen kerstkaarten.
Toch wil ik jullie hele fijne kerstdagen toewensen en natuurlijk een bijzonder mooi en creatief  nieuwjaar!!

Liefs Janneke

19 opmerkingen:

  1. Voor jou en je gezin ook hele fijne feestdagen en dat het een heel mooi 2016 voor jullie mag worden!

    Groetjes

    Rimmie

    ps: wat een geweldig sfeervol plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele fijne feestdagen en mooi, gezond 2016 voor jou en je gezin.
    Lekker genieten in het nieuwe jaar van jullie nieuwe woning.
    Tot volgend jaar.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een sfeervol hoekje ik wens jou ook gezellige kerstdagen en voor 2016 veel geluk en gezondheid toe groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Janneke, alles wat je ons bloggers wenst, wens ik ook jou en je familie van harte toe. Fijne kerstdagen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jullie natuurlijk hetzelfde Janneke, dankjewel voor je mooie wens en
    de moeite die je hebt genomen! Tot volgend jaar!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne feestdagen Janneke!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige wensen wens je ons toe Janneke! Uiteraard wens ik jou en jouw gezin hetzelfde toe :) Heel fijne feestdagen en ik wens je al het moois toe in 2016!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel sterkte met verhuizen, een fijn en liefdevol huis, veel gezondheid en liefde. Bedankt voor je goede wensen en ik wens het ook jou toe. Goede feestdagen, groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi janneke
    wat een prachtig gedicht en ook van deze kant wens ik jou en je dierbaren alle geluk en gezondheid voor 2016
    lieve warme kerstgroet van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Janneke wat een prachtige gedicht.
    Ik wens jouw en je iedereen Fijne Feestdagen een een goed 2016.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig gedicht.
    Ook voor jou en je familie hele fijne feestdagen en een heel goed 2016.
    Lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie wensen, Janneke ! Geniet van de gezelligheid, van het samenzijn met familie en vrienden. Kortom, geniet van "Kerst" ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige wensen.
    Wens jou ook een hele fijne kerst met je familie.
    Wens je alle moois en goede gezondheid voor 2016 en veel woon genot in je nieuwe stekkie.
    Liefs Anita xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie wensen Janneke en ook jullie wens ik heel graag een knusse Kerst (tussen de dozen??) en dank voor je leuke SL-kaart die gisteren toch is bezorgd!
    Sterkte met de verhuizing straks, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooi gedicht,Janneke.Ik wens jou en je familie hele fijne Kerstdagen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Janneke,
    wat een super mooi gedicht en wat een gezellig plaatje erbij
    ook ik wens jou een warm en gezellig eindejaar met je gezin
    ook een gezond en creatief 2016 fijne zondag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hallo lieve Janneke
    wat een mooi gedicht en een geweldig hoekje heb je daar in je huis, ennuh helemaal mijn stijl.
    Wij zijn liefhebbers van brocante - landleven en industrieel, maar dit hoekje is super gaaf.
    succes met de verhuizing en een fijne jaarwisseling.
    liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Janneke wat heb je een prachtig gedicht voor ons gemaakt. En wat een mooie foto. Ik wil je namens mijn moeder. Die ondanks de drukte van je verhuizing toch nog een prachtige kaart van je heeft gekregen. Heel leuk. Heel erg bedanken. Fijn van je.... Jij ook de allerbeste wensen voor 2016 en nu nog even veel succes met alles rondom je verhuizing. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen