donderdag 17 december 2015

Koester een mooi moment

Vandaag laat ik het klussen even voor wat het is en heb mezelf een dagje "vrij" gegeven.
Na twee weken slopen, sjouwen en behangkrabben voel ik spieren waar ik het bestaan niet van wist LOL.
Omdat het huishouden in ons oude huis ook gewoon doorgaat, heb ik me vandaag maar eens op een andere manier nuttig gemaakt!

Vanmorgen vroeg opgestaan en de was opgehangen... Dat zal straks over zijn, omdat het nieuwe huis veel kleiner is en er geen ruimte is om te drogen. Dus zal ik na 21 jaar huwelijk een droger moeten aanschaffen...
De boodschappen staan inmiddels in de kast en de laatste kerst/verhuiskaarten werden gemaakt. Nu alleen nog de enveloppen schrijven en dan gaan ze voor het weekend op de bus!!




In mijn schaarse vrije minuten maakte ik deze set schaatsen... De tekst spreekt mij enorm aan en ik probeer dan ook tussen alle drukke werkzaamheden door te genieten van de mooie momenten!!




De basis is gemaakt met de DDBD Dutch Card Art Ice skate.
Het sterren dp is van Tilda Winter Memories en het 3d plaatje is van Studio Light.




De volgende producten heb ik gebruikt:

- 3d afbeelding  Studio Light EASYWM488
- IJskristal   Noor! Design  6002/0358
- Hulsttak LR 0244
- Dennentak LR 0180

Afgelopen week behaalde ik met mijn Winter Wonderland label een plaatsje in de Top 3 bij Marianne Design Divas.
Dit zijn ook van die heerlijke geniet momentjes !!



Nu ga ik er een eind aan breien... dan kan ik nog even het avondeten klaarzetten voordat ik richting mijn werk ga.

Groetjes en tot snel maar weer!

Liefs Janneke

32 opmerkingen:

  1. Schitterend zijn deze mooi opgemaakte schaatsen Janneke...prachtige details erop....erg mooi afgewerkt ook....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een dagje voor jezelf heb je ook wel dik verdiend Janneke want hoe dankbaar het ook is en hoe je jullie nieuwe plek ziet opknappen...de spiertjes moeten ook even op adem kunnen komen net als jij! Het is een energieslirper en je was lijdt er ook wel een beetje onder mar wat zul je blij zijn met de droger straks! Ik doe alleen handdoeken op kastdroog en verder alles strijkdroog en hang dat dan nog even op een rekje, de volgende dag vliegt je strijkbout er over, heerlijk!! Whahha wat een huishoudelijk praatje terwijl ik je eigenlijk moet complimenteren met de prachtige schaatsen en feliciteren met je top 3 plekje met het gave zwart/wit label!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zijn ze mooi deze prachtige schaatsen en gefeliciteerd met je nominatie groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een schitterende kaart Janneke!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Druk druk druk en toch nog zulke leuke schaatsen gemaakt.....
    Gefeliciteerd, je zwart / wit kaartje is gewoon prachtig.
    Succes met de verbouwing.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW Janneke wat een pracht van een kaartje en wat zal je moe zijn van al dat gekrab en gesjouw, maar dan heb je idd die momenten die je koester en lekker even kunt uitleven in je hobby en die label gewoon tercht, want I like It dat zwart/wit. Ik hoop dat jullie gauw kunnen genieten van jullie nieuwe thuis en weet je die droger ga jij straks Liken ;)

    Liefssssss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat je nog de puf hebt gevonden om zo'n prachtige creatie te maken! Knap hoor.
    Weet zelf nog goed hoe het was in de tijd dat we aan het verbouwen waren, dat blijft gewoon maar doorgaan. Maar goed als het klaar is kun je heerlijk genieten van je nieuwe stekkie en weer in alle rust knutselen!

    Succes nog met alles!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtiggggggg Janneke mooi bewerkt.
    en nog gefeliciteerd met je top3.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige schaatsten heb je gemaakt...supermooi!!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje Janneke ik vind het echt zo knap van jou dat je tijd vindt om zulke mooie schaatsen te maken! Zo'n enorme verbouwing, elke dag werken, een gezin draaiende houden en ook nog eens het huis waar jullie nu wonen .... complimenten!!! Dat dagje vrij heb je driedubbel en dwars verdiend! Ik weet niet of ik de tijd had kunnen vinden om zelf nog eens kerst- en verhuiskaarten te maken. Gefeliciteerd met jouw top drie notering! Dik verdiend!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Janneke wat een drukte bij jou! Je schaatsen zijn superleuk gemaakt! Schitterend. Gefeliciteerd met je top 3 plekje. De kaart is ook prachtig. Goed van je om eben een dagje vrijaf te nemen. Soms moet er ook nog even wat Andes gebeuren. Succes met alle klussen daar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een supermooie kaart, heel mooi afgewerkt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou zo te horen heb je wel een vrije dag verdiend! En zo knap dat je toch nog tijd hebt gevonden om weer zo'n beauty te maken. Echt schitterend hoor en je top 3 notering is ook dik verdiend!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou Janneke,
    dat zal best een drukte zijn!! Goed van je dat je gewoon even tijd voor jezelf neemt. Heel belangrijk als je druk bent.
    En de schaatsen zijn echt prachtig! Super! Leuk dat je met de voorbeeld kaart voor de Egel ook nog in een top 3 bent belandt!
    Succes en sterkte met alles! oh ja, een droger.... was bij mij ook zo: geen plek in huis en dat is in de winter heel vervelend. Maar toen ik hem had: heerlijk. Het scheelt ook nog tijd!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je Top 3 kaartje.
    Ik geef je groot gelijk, dat je door al de drukte heen nog ff tijd voor jezelf maakt. Sommige dingen gaan ook gewoon door.
    Je schaatsen zijn echt wel super mooi geworden. De temperaturen buiten zijn niet echt winters te noemen, maar met deze schaatsen komen we wel al lekker in het winterse sfeertje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi Janneke, prachtig gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat knap van je Janneke om te zeggen "nu even niet, nu ben ik aan de beurt"..kun je mij dat leren..LOL..
    Het is een stijlvol paar schaatsen geworden. Ik ben weg van je manier van decoreren..práchtig gewoon.
    Gefeliciteerd met je top 3 notering maar dat was ook al zo mooi gemaakt, chapeau.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goed van je om even tijd voor jezelf te nemen maar als ik dan lees wat je gedaan hebt....hihi toch nog veel huishouden. Maar ook dit prachtig paar schaatsen die je prachtig bewerkt hebt. Gefeliciteerd met je top drie plekje met je schitterende zwart/wit kaart.
    Ik had ook je winterkaart gemist, een moeilijke challenge maar wat heb je er een prachtige kaart van gemaakt, zulk mooi papier.
    Veel succes nog met klussen en vergeet niet om af en toe even rust te nemen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauwww Janneke, wat een schitterende creatie. Jij kan er wat van hoor, prachtig gedaan !!
    Gefeliciteerd met je toppertje, wel verdiend want dat was ook al zo'n bjoetie !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Janneke.
    Origineel en alles past zo leuk bij elkaar.
    Supermooi !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wouw echt weer een juweeltje zo alles bij elkaar Janneke! wat weer een plezier hier op je blog! Ik ben echt weg van schaatsen en maak er iedere winter wel kaarten mee!
    Hoe vind je toch de tijd, maar vooral de rust om dan nog zoiets moois te maken! Want je baan gaat ook gewoon door en een giga drukke tijd! Als ik het erg druk heb, dan lijk ik wel geen inspi te hebben, dan wil ik we;l, want kunnen we lekker op ons gatje zitten, maar lukt het niet zoals ik zou willen, haha Je Zwart- witte kaart was ook zo prachtig, dus meer dan verdiend je top 3 plek!!
    Veel succes met klussen, werk, gezin etc.etc.etc.etc.etc. hahaha
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een geweldig mooie creatie is dit Janneke.
    prachtig met de bloemen en hoe je kleuren en details gecombineerd hebt.
    fijne dagen en liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig zeg die schaatsen! Ik heb de mal ook nog liggen,maar nog steeds niets mee gedaan. Door jou krijg ik weer inspiratie. Heftig hoor klussen en straks een verhuizing. Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig Janneke die schaatsen!!! Dat geloof ik graag dat je spieren voelt dat je van het bestaan niet wist;-)
    Leuk dat je dan nog langs komt hier in blogland!
    Gefeliciteerd met je top drie plaats en terecht, zo gaaf!!!
    Succes met het klussen,
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super mooie schaatsen,Janneke.Gefeliciteerd met je plaats in de top 3 met je winter label.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow Janneke, wat een pacht van een creatie zeg!
    Zo mooi en met veel zorg gemaakt.
    Ook het zwart-witte kaart, deze is ook zo geweldig, had hem al een paar keer bekeken
    ik vind hem heel bijzonder mooi.
    Knap van je hoor dat je ondanks al de drukte toch nog even tijd vrij kan maken voor de kaartjes.

    Groetjes, Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel wijs om ook tijd voor jezelf te maken! Heel erg gaaf deze schaatsen, zie er echt super uit.
    Succes met alles en doe maar weer snel aan 'me time'.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Janneke ,
    wat zijn je schaatsen super mooi gemaakt en fijntjes afgewerkt ook dikke proficiat met je gewonnen plaatsje
    veel liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige schaatsenset, fijn dat je tussen alle druktes van verbouwing door even tijd voor jezelf had om zoiets moois te maken. Ziet er geweldig uit.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen