dinsdag 1 december 2015

Winter wonderland / Gast designer

Vandaag start de nieuwe challenge bij Hobbywinkel De Egel en omdat ik de winnaar was van de maand oktober mag ik deze maand gastdesigner zijn, hoe leuk is dat!!

Het thema van de maand challenge is:
Twee kleuren en dan mag je kiezen uit de optie ZWART/WIT óf  BRUIN/BLAUW

Ik heb een stoere winterse zwart/wit kaart gemaakt.
Hier in huis hebben we heel wat afleveringen van Rail away gezien en toen ik dit plaatje zag moest ik gelijk daaraan denken...










De volgende producten heb ik gebruikt:

- DDBD shape art Label frame
- Joy! Sneeuwster 6002/0358
- Joy! Hoekjes 6002/0356
- MD Winter wonderland CR 1347
- MD Denneboom LR 0136
- MD Kerstroos LR 0122
- MD Pretty papers bloc Black & White PK  9070

Ga maar eens op het blog van De Egel kijken om de voorbeelden van het designteam te bewonderen!!

Deze creatie doet mee bij :
MDD - Use at least two dies



Vandaag is het voor ons een feestelijke dag, omdat wij de sleutel van ons nieuwe huis krijgen!!
We hebben er zo ontzettend veel zin in....

De komende maanden krijgen wij het heel druk met verbouwen en verhuizen. Daardoor zal ik minder aktief zijn op het blog. Er staan wel een aantal berichten ingepland en ik hoop natuurlijk af en toe wel even bij jullie op bezoek te komen als ik uitgeblust met mijn beentjes omhoog zit bij te komen!!

Groetjes Janneke






25 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Janneke!
    Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis en veel succes met de verbouwing!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi zo in het wit / zwart, prachtig gewoon.
    De trein komt er ook helemaal uit.
    Gefeliciteerd, nu klussen natuurlijk.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GEWELDIG!!
    Hele mooie kaart Janneke!
    Knap gemaakt helemaal in het zwart/wit.
    Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met een heel mooi plaatje en prachtige contrastkleuren !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart en het plaatje pas er perfect bij ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart,Janneke.Leuk dat je gastdesigner mocht zijn.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je GDT plekje.
    Deze creatie is suuuuuuuper mooi. Echt geweldig vindt ik hem.
    Grtjs Veerle

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Nou complimenten voor je kaart, ook alle meiden in ons team
    vonden hem gewoon schitterend, meer dan geslaagd dus !
    Ik vind hem echt super mooi☺
    Gefeliciteerd met de sleutel van jullie nieuwe huis
    en veel succes de komende tijden !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-2 kleuren}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie kaart Janneke!
    vrveel succes met de verbouwingen. Nu en dan ook wat me-Time inplannen in deze stressy maanden!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende voorbeeldkaart Janneke! Je hebt het zwart/wit echt zo prachtig verwerkt :) Ik ben helemaal weg van deze kaart :) De trein is heel leuk! Zelf ken ik Rail Away niet maar ik denk dat het iets met een trein te maken heeft hihi :p Gefeliciteerd met jouw gastdesignerschap! Dik verdiend :) En .... GEFELICITEERD met de sleutels van jullie nieuwe huis!!! Zo spannend en leuk allemaal! Ontzettend veel opknapplezier en heel veel succes met inpakken en verhuizen!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. voor deze kaart past maar een woord SCHITTEREND!!!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier ook nog eens van harte gefeliciteerd met je nieuwe woning.
    Wat super dat je nog kaarten heb kunnen maken, die gepland staan hebben we nog iets om naar uit te kijken, hihi. Eentje weet ik al ;-)
    Ja je krijgt het druk genoeg nu.
    Kijk maar waar het gaat lukken, alle begrip hoor.
    Ik vind het dan ook zo knap dat je deze geweldige kaart voor elkaar hebt gebokst tussen alle voorbereidingen door. Ik vind hem echt wow zo mooi, erg leuk plaatje!!
    Mooi in het zwart wit, doe ik eigenlijk nooit, maar als ik dit zo zie.....gaaf!!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow dat is heel erg origineel en mooi gedaan. Super zeg dit is echt geweldig leuk gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart heb je gemaakt, mooi voorbeeld voor de challenge.
    heel veel succes met de verbouwing
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een mooie kaart! Chique kleuren en geweldige details en design. Veel succes met het werken in jullie nieuwe huis. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt en wat heb je deze met zorg gemaakt. Dat is te zien. groetjes, Nelleke DTde Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor het blog van "De Egel" Wauw zeg, dit is een Topper hoor.
    Veel geluk in jullie nieuwe huis. Succes met het klussen.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Petje af Janneke een kaart in het zwart/wit en dan zo verrassend en sfeervol!
    Wie bedenkt er een kerst kaartje in deze kleuren....jij dus! Geweldig plaatje en
    een blikvanger tot en met!!! Succes met alles hoor, helemaal leuk de voorbereidingen
    naar de nieuwe stek!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit kaartje heb je wel ff super mooi gemaakt zeg. Het is echt een juweeltje.
    Ik wil je ook een dikke proficiat geven met de sleutel van jullie nieuwe stulpje. Heel veel suc-6 met verbouwen, en verhuizen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart heb je als gd voor de Egel gemaakt Janneke. Het is een plaatje in zwart-wit.
    Heel veel succes met de verhuizing...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, wat een prachtige kaart in zwart/wit. Zo gaaf hoe je deze kaart hebt aangekleed, hele mooie bloem. Gefeliciteerd met de sleutel en heel veel succes met de verhuizing. Logisch toch dat je dan wat minder tijd hebt, wel leuk dat je al berichten hebt ingepland, hoeven we je niet helemaal te missen.
    Lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Janneke,
    Wauw wat een prachtige kaart,prachtige accenten echt een gaaf kaartje zo in het zwart/wit
    De kerstster ziet er ook schitterend uit met kleurcombinatie in één woord een topkaartje Janneke!
    Gefeleciteerd met jullie nieuw huis succes met de verhuis .Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super mooie kaartje heb je voor de challenge van de Egel gemaakt!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What a lovely black and white winter card :)
    Thank you for playing with Marianne`s Design Divas :)

    BeantwoordenVerwijderen