woensdag 6 januari 2016

Winters label

Lijkt de winter dan toch nog te komen??
In het noorden van Nederland is de winter in iedergeval neergestreken.... Hier in het westen is het druilerig en absoluut niet koud.
Ik zag de groene puntjes van de bloembollen al boven de aarde uitsteken!!



Vandaag start de nieuwe challenge bij het Scr@p-Cards Challenge-blog , kom gezellig even langs om de voorbeelden van het DT te bewonderen en laat je inspireren....

De opdracht voor deze maand is: Label met 3 laagjes & je favoriete stans !


 Gerda's Hobbyshop is deze maand de sponsor en zij heeft een tegoedbon van € 12.50 beschikbaar gesteld voor de winnaar!

                                                     Onze sponsors



Ik ben groot fan van de producten van DDBD, dus ben ik heerlijk in de weer geweest met de Shape Art Label Mirror . Aan de randen van het cardstock heb ik witte gesso gesmeerd, net zoals op de houten letters. Direct daarna heb ik op het natte gesso, glitters gestrooid...
Aan de linker zijkant zie je nog een klein stukje van de randmal 6002/0260 Noor!Design uitsteken. Rechtsboven nog een mooie Noor! Design stencil 6002/0358 .
Een winterse afbeelding van WEE Stamps . Verder heb ik nog een aantal MD producten gebruikt om het label verder aan te kleden...
Wanten CR 1255, Finse ijsster CR 1335, Nordic Winter paperpad PK 9128.
Onderaan het ribbelkarton zit een randje met ijspegels, deze is gemaakt met de Martha Stewart randpons.


Voorlopig is dit even het laatste blogbericht...
De verbouwing van ons nieuwe "oude" huis is nog in volle gang en vordert gestaag, maar is nog lang niet klaar!



De bovenverdieping is inmiddels voorzien van dakkapel en is ook al gestuuct. De balken staan in de grondverf en zullen vandaag afgelakt worden.


Beneden is de muur tussen de keuken en woonkamer gedeeltelijk weggebroken. Dit schept meer ruimte. Alles is gestript..... De plafonds zullen deze week geplaatst worden, en dan kan de stucadoor ook beneden aan de slag!!

Het toilet is verplaatst en heeft nog geen deur :-(   Dus een paar keer per dag sommeer ik de mannen te blijven waar ze zijn, zodat ik even gebruik kan maken van het toilet.....



Aan de achterzijde hebben we terrasdeuren gekregen en de vloerverwarming ligt er ook al in.

Eigenlijk zouden we deze week al overgaan, maar gelukkig mogen we nog tot eind januari in ons huis blijven ... dat geeft iets meer ruimte en lucht... alhoewel de verhuisstress wel merkbaar is.
ik hoop begin februari weer terug te zijn in blogland!!

Groetjes Janneke

28 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschoon label Janneke en het past idd perfect bij het ijzige weer dat het Noorden in zijn greep heeft! Wij zetten geen stap buiten de deur want het is spekglad en de dikke ijslaag is niet van de auto te krijgen! Wat wordt jullie oude/nieuwe huis mooi, heerlijk alle fris en wit en dat heeeeeeeel luchtige toilet heeft ook wel wat whahaaaaaaaaaaa!!
    Heel veel succes, de maand zal wel veel te snel omgaan voor jullie.....fingers X-ed dat alles op tijd af komt!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Janneke, wat een lieve winterse tag heb je gemaakt. Groot gelijk dat je je nu even op de verhuis gaat richten. Wat zal je straks in een fris huis wonen en wat een mooie uitzicht vanuit de tuindeuren zie ik daar. Nu even stressen maar strakjes heel veel woonplezier en dan is de stress zo vergeten ;). Veel succes en sterkte...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Janneke, mooi model mooie kleuren en ik ben ook helemaal gek van de Wee-tjes. Chappoo!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je label vind ik echt prachtig en dat plaatje heb ik ook nog dus je hebt mij weer op een paar leuke ideetjes gebracht!
    Succes met alle drukte! af en toe zul je wel eens met de voetjes in de lucht voorbij komen neem ik aan!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja,ja wat een werk hè Janneke! Maar wat zal het mooi worden bij jullie!
    Heerlijk hoor vloerverwarming, zo behaaglijk, nooit koude voeten!
    Gaaf om wat foto's te zien en in ieder geval zullen de slaapvertrekken
    wel klaar zijn voor de grote verhuizing! Het is nu wel buffelen, maar als
    je éénmaal zit in een spic en span huis, kun je weer uitblazen, haha
    Je dot van een label heb ik al bewonderd, top dat je hiervoor tijd vrij gemaakt hebt! Maar ja af en toe moet je ook even in rust stand toch! Heerlijk met dit weer in je bed Janneke na een nachtdienst!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Janneke,
    jullie boffeb in ieder geval met het weer, hier is het een doffe ellende, we kunnen niet wandelen, geen boodschappen, scholen en veel winkels zijn dicht..dus maar hopen dat het niet bij jullie komt..
    Wens je nog veel succes met de verbouwing..
    Je hebt een schitterend label gemaakt, weer lekker vol met mooie spulletjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige label heb je gemaakt en sterkte met de verbouwing en de verhuizing!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tussen de bedrijven door heb je toch maar mooi een prachtige label gemaakt. Super van je!!! Vind hem geweldig mooi. Tot over een maand hier in blogland. Klus ze wordt vast jullie paleisje en hopelijk kan je over een maand wat mooie foto's laten zien hoe het geworden is.
    Succes.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig label ,je hebt de mallen mooi verwerkt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Janneke jouw label is zo cute! Zo'n lief plaatje, mooie kleuren en super opbouw! Ik vind het zo knap van jou dat het jou gelukt is om toch nog tussendoor te knutselen :) De foto's zien er mooi uit. Het is nog niet af maar jullie zullen straks in een paleisje wonen weet ik zeker! Voor nu heb je alleen maar verhuisstress en pendelen tussen twee huizen en daarom geef ik jou groot gelijk dat je een maand lang vaarwel zegt tegen Blogland ;) Heel veel succes!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een geweldig leuk label en zo lekker winters en wens je veel succes met de verbouwing
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Janneke lrachtig label heb je gemaakt. Mooi plaatje en kleuren. Heel mooie details heb je op het label super!. Wat een werk hebben jullie. Maar het gaat vast goed komen. Succes met je huis. We zien je we. Weer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi winter label,Janneke.Wat een leuke stempel.Mooi afgewerkt met bolletjes lint.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk kaartje Janneke, er is zoveel te zien! Suc6 met de verbouwing en de verhuisstress...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig winter label heb je gemaakt. Op de foto's is al te zien dat het een prachtig huis gaat worden. Ik wens je nog veel succes met knutselen en met de verhuizing. We zien je volgende maand weer.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Janneke
    Je label is schitterend met zoveel mooi's erop, je hebt prachtige mallen gebruikt en dat plaatje is zo lief.
    Wat zal jullie nieuwe huisje straks een paleisje zijn, deze maand vliegt vast om voor jullie, heel veel succes en straks lekker genieten als het klaar is.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige label heb je gemaakt. Die wantjes.... zo snoezig!
    Eind december reed ik omgeving Cruquius en daar stonden de narcissen al aan de kant van de weg te bloeien. Zo raar.
    Sterkte met de verbouwing. Het gaat vast heel mooi worden.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend label Janneke - een beauty heb je ervan gemaakt.
    Succes met de verbouwing en de verhuis.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige label heb je gemaakt !
    Succes met de verbouwing achteraf gaat het nog zo leuk zijn in je nieuw stekje !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterend winters label. Ziet er geweldig uit. Net als de vorderingen van je nieuwr huis. Succes met de laatste loodjes.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig winters label janneke!
    Veel succes met de werken deze maand, hoop dat alles in orde komt voor de verhuis!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Janneke,
    wat een super mooie label heb je gemaakt met zoveel mooie details
    ook veel succes met de verbouwing in je nieuw stekje
    fijne zondag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Janneke,
    Ik ben mijn bloglijst aan het opschonen. En ik kwam jou natuurlijk ook tegen. Ik dacht, ik heb haar al een poosje niet gezien. Nu snap ik wel waarom. Wat een klus!
    Ik hoop dat jullie snel klaar zijn en je weer heerlijk aan de freubel kunt.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Janneke,
    Ik ben mijn bloglijst aan het opschonen. En ik kwam jou natuurlijk ook tegen. Ik dacht, ik heb haar al een poosje niet gezien. Nu snap ik wel waarom. Wat een klus!
    Ik hoop dat jullie snel klaar zijn en je weer heerlijk aan de freubel kunt.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen