zaterdag 20 februari 2016

Gast designer

Vandaag kan ik jullie dan eindelijk vertellen dat ik gastdesigner mag zijn bij Noor! Design.
Ik was helemaal in de wolken toen Jolanda mij begin december vroeg of ik het leuk zou vinden om een bijdrage te willen leveren aan het blog.
Haha, jullie begrijpen wel dat ik daar niet lang over na hoefde te denken...
Gelukkig mocht ik eerst klussen & verhuizen en nu alles weer een beetje op orde is ga ik gezellig aan de slag met de mooie producten van Noor! Design.



 Voor deze kaart heb ik o.a. de snijmallen van "One of a Kind - Tuinset 6002/0503 gebruikt.


6002/0503 One of a Kind Tuinset      
 
 
 
 
De basiskaart 15 x 15 cm heb ik 2 maal gesneden uit groen dp, daarop een oranje vierkant van 14.7 x 14.7 cm en als laaste een vierkant van 14.5 x 14.5 cm.
Alle randjes werden geruwd en bewerkt met distress inkt Vintage Photo.
 
6011/0313 Paperbloc Botanical        6011/0304 Paper bloc Wood texture
 
 
 
 
Het venster 6002/0198 en de grasrand 6002/0137 passen heel goed bij dit voorjaarskaartje.
En een mooie "Carpe Diem" tekstempel 6410/0039 mag natuurlijk niet ontbreken!
Ik kan niet wachten tot de lente haar intrede doet!
 
 
    6002/0137 Vintage Flourishes Rand gras   6410/0039 Stempelset Buttons Veel Geluk
 
 
 
Omdat het een enkele kaart is, heb ik aan de achterzijde een cardholder 6002/0290 bevestigd.
 
 
6002/0290 Cardholder 
 
Ik hoop dat jullie genoten hebben en komen jullie gezellig een bezoekje brengen op het blog van Noor! Design, daar vind je nog veel meer inspiratie.
 
Een heel fijn en gezellig weekend toegewenst!!
 
Liefs Janneke
 

20 opmerkingen:

  1. Super mooi geheel !!!!
    Zo veel op te zien !
    En de cardholder, ben daar ook fan van !
    Zeker bij wat zware kaarten, ze staan dan ook mooier !
    Geniet van het gast designer zijn !
    Geniet van het

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Janneka, mooi hoe je alles hebt verwerkt.
    Hier worden we blij van, dat kaarthoudertje heb ik ook en het is een geweldige uitvinding.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachti met hele mooie kleuren, mallen en bloemen Janneke!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, supertoffe kaart. En proficiat met je GDT plaatske.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eindelijk het zwijgen verbreken hè Janneke! Van harte met je gast designer schap bij Noor! En je hebt een prachtige kaart gemaakt met de tuinset stansen! Wat een mooi geheel met het venster er bij en al die bloemetjes! Heel gaaf gedaan het staat prachtig alles bij elkaar!!! Lekker hè weer aan de hobby, hihi
    Fijn weekend en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Janneke wat een waanzinnig leuk nieuws! Gefeliciteerd met jouw gastdesignerschap!! Ik kan mij voorstellen dat je helemaal in de wolken was toen je deze vraag kreeg en wat heb je lang moeten zwijgen ... Eindelijk is het zover! Verbouwing en vhuizing achter de rug, uitgepakt huis en ingericht hobbyplekje :) !! Ontzettend veel plezier als gastdesigner lieve Janneke! Deze kaart is al een beauty en een prachtige spitsafbijter! Ik verheug mij op alles dat je ons zal laten zien :) En ... wat een leuke nieuwe foto!!! Je straalt helemaal :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Janneke, wat een leuk nieuws, gastdesigner bij Noor, gefeliciteerd hoor. Je hebt met deze kaart een hele mooie binnenkomer gemaakt. Een leuk en lief tuintafereeltje, laat die lente maar komen hihi. Je bloemen-toef is echt een vrolijke blikvanger en die kaartenstandaard is inderdaad superhandig.
    Fijn weekend nog.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janneke
    Gefeliciteerd, supergaaf dat je gastdesigner mag zijn en je eerste bijdrage is schitterend alsof je zo naar buiten loopt in het voorjaar dan want nu lijkt het wel herfst.
    Supermooie nieuwe foto ook van je.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kom net van de Noor!Design pagina waar ik je prachtige kaart tegenkwam. Hij is super met dat openslaande raam en alle details.
    Wat leuk dat je gastdesigner mag zijn en wat heb je een tijdje moeten zwijgen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart heb je gemaakt.
    Zo leuk dat je gastdesigner mag zijn !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een geweldig mooie kaart Janneke!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Och meid wat een plaatje van een kaart heb je weer gemaakt.
    Ik raak niet uitgekeken.
    Heel leuk gedaan met het openslaande raam.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een gave kaart!!! Janneke, het is werkelijk een plaatje!
    Al de details zijn zo mooi en leuk bedacht!
    Geen wonder dat Jolanda je vroeg om Gastdesigner te zijn!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ontzettend mooi gemaakt. Super leuk dat je gevraagd bent om maand designer te mogen zijn.
    Succes en veel plezier. maar dat gaat nu wel lukken nu je een beetje p orde bent. ;-)
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd met jouw gastdesignerschap, wat leukkkkk.
    Het kaartje is een beauty, er is ook heel veel op te zien, erg mooi!!!

    Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig jij kunt echt toveren met stansjes zeg!
    Wat leuk dat je voor een maandje bij hen mag designen.
    Succes het gaat je super af!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk dat je gastdesigner mag zijn.
    Je kaart is echt prachtig! Mooie mallen en papier heb je gebruikt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke uitdaging!! Gefeliciteerd!
    (kon vanavond tetug om meer te bekijken!)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke uitdaging!! Gefeliciteerd!
    (kon vanavond tetug om meer te bekijken!)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik loop een beetje achter en heb dus al vele mooie kaartjes gemist. Deze is ook weer super. Jij zorgt ervoor dat men wel even zoet is met het bekijken van jouw kaart. Zoveel te zien. Ja, ze kunnen niet meer om jou heen en snap dat zij dit plaatsje An jou toegekend hebben. Proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen