woensdag 17 februari 2016

Voor jou

Hallo lieve allemaal,

Wat heb ik jullie én het freubelen de afgelopen weken gemist zeg...
Na weken verbouwen en klussen zijn we dan eindelijk over naar onze nieuwe woonplaats en huis.
Ontzettend bedankt voor de mooie kaartjes die ik vanuit blogland mocht ontvangen, ze staan allemaal te pronken op de kast!!
We zijn nog niet helemaal klaar, dus voorlopig gaan we op een iets lager pitje door met klussen.
Eerlijk gezegd kan ik geen verfkwast meer zien ;-)
De kamers zijn ingericht en ook de meeste dozen zijn uitgepakt.
Op de overloop heb ik een klein hoekje ingericht als mijn werkplek. Het is de bedoeling dat het achterste gedeelte van de garage ooit omgetoverd gaat worden tot mijn werk/hobbykamer... Helaas heeft dat niet de eerste prioriteit :-(

Vandaag is het o.a. mijn beurt om een reminder te laten zien voor de lopende challenge bij CraftAddiction 
We willen graag een hart op je kaart of creatie zien!!



Ter ere van Valentijsdag heb ik een tasje gemaakt met heerlijke hartvormige spekkies erin!
De basis is de DDBD Box art stencil. Het DP is een oudje uit 2006 ( making memories) en heb ik laatst bij de outlet van Pipoos XL gekocht. De roze cirkels zijn van vilt en voelen zo heerlijk zacht aan....
Onderaan zit een hartenrand die ik uit zwart cardstock heb gestanst.  Ik heb deze zilverkleurige stans ooit met een candy gewonnen, maar ik weet niet welk merk het is.
Als iemand het weet, dan hoor ik het graag!!

In de webshop vind je heel veel mooie artikelen, waaronder de stencils van Dutch Doobadoo

 

Ik wens jullie allemaal een hele gezellige en zonnige dag toe en wie weet tot ziens bij de CraftAddiction challenge!

Liefs Janneke



21 opmerkingen:

  1. Een schitterend cadeautasje Janneke. Prachtig designpapier in contrast met het zwart.
    Prachtig gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi cadeau-tasje heb je gemaakt Janneke. Lief met die roze accenten en spekkies gaan er altijd wel in toch. Het kan zijn dat die stans van Lin&Lene is maar 100% zeker ben ik daar niet van.
    Fijn dat je het klussen op een lager pitje voort kan zetten, komt uiteindelijk toch wel goed en de dagen gaan weer lengen en dan komt er ook weer meer energie.
    Lieve groetjes (collega) Miranda :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heeeeel mooi tasje met een heeeeerlijke inhoud Janneke!! Spekkie voor het bekkie hahah!!

    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk mooi (en lekker) kadotasje!
    nu na alle inspanning hopelijk wat meer tijd voor wat ontspanning, de boog kan immers niet altijd gespannen staan hé!
    lieve groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi cadeau tasje,Janneke.Mooie kleurtjes en zo leuk afgewerkt met de strik.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beeldig die combi van zwart, wit en roze!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi tasje zo leuk met al de hartjes veel plezier in je nieuwe huisje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die Janneke,
    daar ben je weer! Wat een werk altijd he? Zag ik ook bij mijn dochter en schoonzoon. Ze hadden ook echt even geen zin meer. Komt wel weer als het voorjaar wordt.
    Je creatie is superleuk Ontzettend gave weggever!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Janneke,
    de hartjes rand is van Lin&Lene,Joy Crafts, ik heb deze ook..staat mooi op je doosje, de strik is echt top!
    Hier nog iemand die het freubelen ontzettend mist, gelukkig kon jij al weer aan de slag..
    Veel plezier in je nieuwe huis,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk even pas op de plaats janneke! Even met iets anders bezig zijn dan de verf kwast! Jullie hebben al zoveel gedaan! de energie komt met lekker voorjaarsweer wel weer terug. Geniet maar van alles wat al wel is gedaan!
    Je kado tasje is een snoepie om te zien, gave kleuren en ziet er wel heel verleidelijk uit! prachtige reminder!!!
    Je hebt ook een hele mooie foto op je blog staan.
    Veel plezier in jullie nieuwe huis en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig tasje hoor Janneke...hier word je toch vrolijk van en zeker na al dat klussen.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig kadotasje voor Valentijn! Spekjes lust iedereen ;-)
    Fijn dat jullie over zijn. Logisch dat je het zat bent... Succes met de laatste loodjes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. In 1 woord SCHITTEREND...........

    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Janneke, leuk om weer van je te horen. Geloof het graag dat je geen verfkwast meer kan zien. Wat heb je gelijk weer een prachtige creatie gemaakt. Mooi tasje en zo leuk in die kleurtjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat je nieuwe huis nu voor een groot gedeelte klaar is. Ga je er ook van genieten?
    Je hebt wel een ontzettend schattig tasje gemaakt zeg. Heel mooi gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk toch dat je even kunt relaxen met je hobby en dan laat je ons alweer zoiets moois zien. Het zijn dan ook weer scitterende kleuren bij elkaar. Helaas jammer dat je nog even geduld moet hebben oor je eigen stekkie, maar als die er eenmaal is kom jij er niet meer uit denk ik zo. hou nog ff vol want je weet de laatste loodjes wegen het zwaarst.

    groetjes en liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk toch, even iets anders dan verhuizen, klussen en opruimen! Wij zijn destijds drie keer binnen 4 jaar verhuisd dus ik kan me helemaal inleven wat die verfkwast betreft!! Maar dat komt wel weer, eerst maar proberen lekker in slow motion verder en als het mooiere weer komt dan lekker buiten aan de slag!! Dan komt de energie wel weer! Je eerste freubel is in ieder geval weer superleuk!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Janneke,
    wat een heel mooi tasje en ziet er nog heel lekker uit ook veel succes met jullie nieuw huisje liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Janneke,
    Wat een super mooi tasje echt prachtig gemaakt !
    Och kan het geloven dat je geen verfkwast meer kan zien vroeger deed ik ook alles zelf .
    Veel geluk in jullie nieuwe woning !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen