donderdag 31 maart 2016

10 vingertjes & 10 teentjes

Lieve allemaal,


Met twee drukke tieners in huis, kan ik soms wel eens verlangen naar de tijd dat ze nog baby waren...
Heerlijk knuffelen en uren wandelen, wat was het genieten met zo'n klein mensje!



Voor dit geboorte label heb ik de DDBD Shape Art XL Tag (471.713.136) gebruikt.
De afbeelding van het babietje komt uit het blokje Paper & Pictures 6011/0060 en het dp is van het Berry Sweet Paper bloc 6011/0316.

                     6011/0060 Paper & Pictures Everyday   6011/0316 Paperbloc Berry sweet  




Ik heb de blauwe swirl 6002/0302 rand in de lengte doormidden geknipt en iets uitelkaar gelegd zodat de kanten roosjes er precies tussen liggen.
Hier schuin overheen een banner 6002/0386 met een tekst van de nieuwe clear stamps 6410/0410


                                           6002/0302 Blauw Swirl rand    6002/0386 Sending Messages Banners (2stuks)   6410/0410 Sending Messages Banner tekst Nederlands    



Achter de afbeelding heb ik de blauwe stans Frame Elegant 6002/0399 geplakt. Aan de voorzijde de tekst HOERA!
Een flinke strik van tule en lint, met daarop een roosje en een paar piep kleine voetjes en klaar is de tag!


                                     6002/0399 Blauw Frame elegant   6002/0297 Hoera  


                                          Gezellig dat jullie weer even langs zijn geweest!

                                                               Groetjes Janneke

18 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan! Zo lief...
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woooooow Janneke wat een schitterende babylabel heb je gemaakt ...zoveel prachtige details erop....een eche BEAUTY...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dit is prachtig Janneke, erg mooi gedaan. Ik geloof dat ik dit maar eens na ga maken want deze spulletjes heb ik ook liggen.
    En ja ook ik kan wel eens terug verlangen naar die babytijd....mooie tijd was dat. Maar ook nu als ze eigenlijk volwassen zijn (14-19-20) is het fantastisch. Maar ja.....die babytijd komt nooit meer terug hè.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie babykaart heb je gemaakt.
    Ik verlang niet zozeer terug naar de babytijd van mijn kinderen, maar ik kijk wel uit naar de periode dat er kleinkinderen gaan komen ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi Janneke...eerst Oma worden dan kun je weer knuffelen en wandelen met zo'n klein mensje, dus....nog even geduld! gaat sneller dan je denkt!
    Een dot van een label is het geworden in mooie sprekende kleuren!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie label en wat een leuk klein flesje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief label Janneke! Heel mooie blauwtinten, super schattig plaatje, prachtige blauwe kant rozen en de details zijn zo cute :) Zo jammer he dat baby's groot worden maar je zal vast heel veel kunnen knuffelen met kleine mensjes als je oma wordt ;)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahhhh wat een lief label heb je gemaakt!
    Te schattig gewoon.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou de hele babytijd ook zo graag over willen doen............zucht!!!! Wat een dot van een label Janneke, zo lief!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige label voor een geboorte van een babietje Janneke! Net als jij verlang ik soms ook wel terug naar die babytijd van de kinderen. Nu moet je soms zeggen: Doen jullie het licht uit? ;-)
    Gelukkig kan ik mijn knuffels nog uitdelen aan mijn kleindochter. Mijn kinderen willen niet meer knuffelen...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend lief kaartje Janneke.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie babylabel Janneke heel mooi zo in het blauw. Ik herken het ook de babytijd van je kids is zo mooi maar oh zo snel voorbij.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve mooie Babylabel Janneke
    ja kindjes worden veel te rap groot hé
    fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super lief kaartje en wat een leuke details heb je erop verwerkt.
    Echt een prachtige kaart!
    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Otzettend mooi weer Janneke, die banner tekst heb ik ook aangeschaft, gaaf zijn ze!!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Janneke
    Wat is je label MOOI en zo lief, goed idee om die mooie mal in de lengte doormidden te doen zodat hij mooi onder het roosjeskant uitpiept aan beide kanten.
    Gelukkig knuffelen mijn jongens nog heel graag met hun moeder maar soms zou ik ook wel even terug in de tijd willen en dat ze zo lekker in je armen liggen hihihi.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen