vrijdag 11 maart 2016

Black & White

Tussen alle gezellige voorjaarskaarten door, kom ik vandaag met een black & white "under the sea" kaart...



De basis van de kaart is de DDBD Shape Art Label die ik uit zwart cardstock heb gesneden. Daarop een iets kleiner label. Hier heb ik het papier uit het paperbloc Wood texture 6011/0304 voor gebruikt, wat ik vervolgens weer bewerkt hebt met zwarte gesso en het stencil Mask Art golven.



 
De golven, zeedieren, zeewier en blauwe mal werden gestanst uit zwart en wit cardstock.
 
 
 

Voor de letters BEACH & OCEAN heb ik de mooie mal 6002/0141 gebruikt.
Het plaatje van de duiker komt van pinterest. Ik zou er niet aan moeten denken om zo ingepakt af te dalen naar de zeebodem... brrrr.




                                                               Groetjes Janneke

19 opmerkingen:

  1. Wat gaaf gedaan Janneke! Ik heb ook nog zo'n pot zwarte gesso staan. Je hebt me inspiratie gegeven. Prachtig!
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi Janneke! Erg mooi zo in deze kleuren. Vindt dat echt knap ik vindt het nogal lichtelijk te donker maar dan zie ik dit en dan denk ik wauw! Mooi gedaan.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze label Janneke...heeft een echte stoere uitsraling in die zwar-wit kleurtjes...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave stoere tag met de duiker! Ook niks voor mij hoor om zover onder water te gaan in zo'n pak :(
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de kaart geweldig, mooi zo in het zwart wit.
    De nieuwe mallen van Joy Crafts komen ook zo mooi uit.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stoere tag en vooral een leuke uitleg !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan en het is een prachtige en stoere label geworden!
    Heel goed bedacht hoe je deze stansen van de zee diertjes hebt gebruikt!
    En wat heeft de duiker veel parels opgedoken, hihi
    Alvast een mooi weekend Janneke!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janneke,
    wat een mooie en hele stoere label in de zwart wit kleuren heel mooi gedaan
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig met de bubbels mooie geheel met al die leuke zee malletjes .
    Stoer en gaaf .
    Groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een stoer en krachtig label Janneke. Krachtig door het zwart-wit thema. Ik ben er weg van zoals je de zeespullen hebt gebruikt. Niet veel mensen durven zwart te gebruiken op/bij hun creaties maar ik vind het effect altijd heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie label. Echt mooi in het zwart.
    Leuk met de mallen van de zeediertjes.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje Janneke ik heb mijn ogen weer eens lekker de kost gegeven hier :) Zo stoer om deze tag in zwart/wit te maken! Alle mallen komen er zo mooi op uit en de combinatie met het stencil is zo leuk! Ik ben helemaal weg van die octopus en die wegwijsbordjes! Weet je dat die duikpakken vroeger niet normaal zwaar waren? Ik durf ook niet naar de bodem van de zee te duiken en zeker niet in zo'n duikpak haha :P
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, was precies hetzelfde als wat ik dacht. Brrr, je zal daar maar in naar beneden moeten. Wel een hele speciale kaart geworden zo in het zwart/wit. Mooi zijn al die onderwater dingetjes en de parels zijn een leuke touch.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartstikke gave kaart heb je gemaakt. Lekker stoer door het zwart/wit.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een stoere kaart heb je gemaakt heel mooi bewerkt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie bewerkte tag,Janneke.Plaatje past er mooi bij.Leuk gedaan met de zwarte gesso en het stencil.Mooi geheel.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh Janneke! Wat en creatief idee weer! Ik vind hem helemaal leuk met die duiker erop. Ik moet er ok niet aan denken hoor...ik heb en vriendin die duikt en ze vindt het geweldig. Mar de pakken van nu zijn natuurlijk veel praktischer dan toen.....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Janneke, prachtig zo in het zwart wit. Mooie details.
    Nee ik moet er ook niet aandenken!!!
    Laat mij maar droog aan de kant zitten, hihi.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen