zaterdag 26 maart 2016

Happy Birthday Irene

Allereerst wil ik jullie heel hartelijk bedanken voor de lieve woorden en felicitaties ivm met mijn nieuwe job bij Noor!Design.
Dat doet me zo ontzettend goed om te lezen!

Vandaag is mijn CraftAddiction DT-maatje Irene jarig!
Ik noem Irene wel eens gekscherend onze onderdirecteur, omdat ze een heleboel taken voor het challengeblog regelt en hierdoor neemt ze Nicole heel wat werk uit handen.
Maar vandaag hoeft ze zich nergens druk om te maken en kan ze heerlijk genieten van een feestelijke dag.
En bij een verjaardag horen ook kaartjes...
Ik hoop dan ook dat de postbode haar verblijdt heeft met bergen post!!



Voor deze verjaardagskaart heb ik het mooie stansblok van Studiolight gebruikt.
Aan de bovenzijde een romantische randstans LR 0161 die ik bewerkt hebt met distress inkt vintage photo en pareltjes...






                 Onderstaande producten zijn te verkrijgen bij Craftaddiction !


http://www.creatieve-hobbymaterialen.nl/product/studio-light-stansblok-no-25-love-home/                        http://www.creatieve-hobbymaterialen.nl/product/tim-holtz-distress-mini-inkpads-kit-3/
 
 
 
                                                                       
                                        Ik wens jullie allemaal een heel mooi paasweekend toe!

                                                             Groetjes Janneke
            

18 opmerkingen:

  1. Hoi Janneke wat heb je eenprachtige kaart voor Irene gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje voor Irene! En ik denk dat ze behoorlijk verwend is met kaarten! Ze had het over en flinke stapel....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook al zo een schitterend kaartje voor Irene gemaakt Janneke...die wordt vandaag wel verwent met zoveel prachtige kaartjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart heb je gemaakt voor Irene !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke kaart heb je gemaakt.
    Heel mooi dat doorkijkje bij het venster.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja Irene heeft flink kunnen uitpakken met alle verjaardags post...het blijven altijd kadootjes...zo leuk!!! Deze blokken zijn zo mooi om te gebruiken, het papier is echt prachtig! Heel mooi gedaan Janneke!!! Geniet van de paasdagen met je gezin hoor!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en toffe kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje heb je Irene gestuurd.
    Fijne Pasen.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De dames schrijven het al, ik ben echt verwend met alle leuke post uit blogland en met jouw enige kaart! Ik ben dol op tuinieren en dit is al zo'n leuke voorbode van de goede tijd die er weer aan zit te komen, helemaal leuk dat raam en bloemenpracht er achter!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Janneke ,
    Wat een prachtige kaart voor Irene .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gezellig kaartje hoor!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart heb je voor Irene gemaakt Janneke! Zo vrolijk en dat is Irene ook in haar reacties altijd :) Zo lief ook dat zij zoveel voor het blog doet! Ik moest wel lachen om hoe je haar noemt haha :p Fijne paasdagen :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve kaart heb je voor Irene gemaakt Janneke. Volgens mij is ze goed bedacht met kaarten..;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart voor Irene.Janneke.Fijne Paasdagen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk kaartje Janneke

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jou kaart voor Irene haar verjaardag is ook al zo beeldschoon, wat zal ze er blij mee zijn.
    Prachtig en vrolijk Janneke.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een hele mooie kaart voor Irene,
    Janneke wens jou een hele fijne Paasmaandag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke verjaardagskaart voor Irene en volgens mij heel toepasselijk want Irene is graag in de tuin te vinden volgens mij.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen