woensdag 30 maart 2016

Pillow box

Vandaag start er een nieuwe challenge bij het Scr@p-cards challengeblog .
Wat hebben we weer kunnen genieten van zoveel moois wat er gemaakt werd met het thema "Kip ". Leuk om te zien hoe ieder hier een eigen draai aan heeft gegeven!



Het thema voor deze challenge is:  CADEAU VERPAKKING VOOR EEN DAME


Voor het eerst in mijn hobby carriëre heb ik een pillowbox gemaakt. Of eigenlijk moet ik zeggen .. gepimpt.
Laatst gaf Ans een tip dat de Zeeman hele leuke hobbyspulletjes verkocht. Nu kom ik daar eerlijk gezegd nooit, maar ik denk dat ze er nu een vaste klant bij hebben hoor.. LOL
Ik kocht daar een zakje met 3 craft pillowboxes voor maar € 0.49


Het mooie DP "coffee in the arbour" van Maja Design heb ik gemat op het craftdoosje. De randjes bewerkt met Distress inkt Vintage photo. Verder nog een paar Noortjes, bloemetjes en strik gebruikt om het doosje verder aan te kleden.

Komen jullie gezellig even langs op het Scr@p-cards challengeblog om de voorbeelden van de andere DT-leden te bewonderen?

De sponsor voor deze maand is:

                                                         Het Hobbypaviljoentje 



                                                       Een hele fijne dag toegewenst!!

                                                                 Groetjes Janneke

18 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel mooi uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan tref ik het zeker nooit, want als ik dan bij Zeeman kom...denk ik waar zijn nu die leuke spulletjes, haha Het is een schattig doosje geworden Janneke met de mooie Maja lijn! Fijne dag vandaag!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie cadeauverpakking Janneke, prachtig opgepimpt in mooie zachte kleuren met eem heel mooi theeleut plaatje hihi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Snif snif geen Zeeman meer in mijn boodschappenstraal en dan is ik dus echt wat zo te zien, super super leuk Janneke en klein en fijn en daar hou ik van!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi je opgepimpte pillwboxje Janneke...je heb er prachtige accentjes opgemaakt in die schitterende zachte kleurtjes...een heel leuk cadeautje om weg te geven...

    groetjes en een fijne woensdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Janneke
    Dit is een heel lief en prachtig doosje met het mooie Maja DP.
    Ik zal deze week in de stad toch ook maar eens binnenlopen bij de zeeman en dan maar hopen dat ik ook die leuke dingen tegenkom.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi, elegant doosje.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk cadeautje en de zeeman maar ook de wibra hebben soms leuke spulletjes voor onze hobby.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind het zo'n schitterend doosje Janneke!!
    groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier kom ik nooit zulke leuke spulletjes tegen bij Zeeman en hetzelfde verhaal bij Action en bij Xenos :( Het is er ook altijd ontzettend druk misschien ligt het daaraan haha :p Super leuk dat je voor het eerst een pillowbox hebt gemaakt en ik denk vast niet de laatste ;) Zulke mooie, zachte kleuren en het ziet er zo uitnodigend uit! Ben wel benieuwd wat erin zit haha :p
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie pillowbox heb je gemaakt.
    Echt zo vrouwelijk .....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieftallig pillow-boxje is dit geworden Janneke...sweet ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor en ze zijn inderdaad echt goedkoop die doosjes. Daar moeten we er maar vast veel van aanschaffen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Janneke,
    Wat een super mooi doosje !!
    Mooi bloempjes en kleuren alles past perfect .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Janneke wat heb je er een schattig doosje van gemaakt! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Janneke,
    wat heb je dit weer prachtig gemaakt. Helemaal voor een dame, dat is wel duidelijk!
    De bloemetjes zijn schattig! Leuk dat Ans de tip weer aan jou gaf. Ik heb er ook al een paar gescoord en er eentje gepimpt. Heel leuk om te doen.
    Zo leuk om weg te geven!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauww Prachtig is je Pillowbox
    heel leuk moet dit zijn om te ontvangen
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig doosje, ze zijn leuk, ik heb ze hier ook liggen. Klein en maar fijn en spot goedkoop.
    Ook ik ga daar weleens langs alleen voor dit soort spulletjes. Waarom niet?
    Leuk!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen