maandag 14 maart 2016

Wishing you a happy...Pocket Letter

Je ziet ze steeds meer langskomen... Pocket letters... in verschillende kleuren en stijlen.
Het is zo ontzettend leuk om te maken en je kan er heerlijk je eigen creativiteit in kwijt...




Voor deze Hollandse voorjaars PL heb ik diverse plaatjes op pinterest gezocht en deze gemat op cardstock 64mm x 89 mm.



Het dp komt van het paperbloc Botanical 6011/0313 . In het midden de mooie blauwe cirkel 6002/0379 , rondom een takje klimop 6002/0456 .



De vintage Flourishes opoefiets 6003/0064 heb ik doormidden geknipt en op twee kaartjes geplakt. Het romantische hoekje 6002/0356 en het vlindertje 6002/0503 mogen natuurlijk niet ontbreken. Op de labeltjes een tekst gestempeld met de clearstamps  Sending Love 6410/0040 en Spring 6410/0069 



Vinden jullie het leuk om ook eens een PL te maken en daar dan ook nog een hele gave prijs mee te winnen??

Maak dan voor eind maart een Pocket Letter en laat je inspireren door onderstaande kleurenfoto en post een foto van je pocket letter in de facebookgroep Pocket Letters van Noor! Design!





                                                               Groetjes Janneke

11 opmerkingen:

  1. Hoi Janneke,
    ik heb het geprobeerd maar het is niet mijn ding.
    Maar die van jou is een echte beauty!
    Die doily is zo mooi verwerkt en de klimop met die witte bloem maken het helemaal af.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk om een PL te maken, maar wil nog steeds geen face-book! Dus kan ik ook niet mee doen..jammerrrrr...!
    Je hebt er een blikvanger mee gemaakt Janneke, ziet er prachtig en gezellig uit!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige pocket letter heb je gemaakt. Ik zal er toch ook eens aan gaan beginnen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige compositie. De kleuren zijn zo mooi bij elkaar en geven een heerlijk voorjaarsgevoel!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige pocket-letter Janneke. Ik vind het ook zo heerlijk friemelen op de vierkante cm..LOL. Gaaf zoals je de doily verwerkt hebt en alles in die mooie zachte tintjes...héél mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende pocketletter Janneke!
    De kleurtjes zijn ook weer zo heerlijk voor het voorjaar.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige pocketletter, zo mooi die zachte voorjaarskleuren. Heel mooi hoe je alles verwerkt hebt, zoals de ronde stans, de fiets en de klimop.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan en super lenteachtig! Erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi ja pocket letters zijn echt hot op het moment :) Jouw pocket letter is super mooi Janneke! Zo vrolijk, fris en ook fleurig! Echt een voorjaars PL en wat heb je de stansen van Joy! mooi verwerkt! Maar weet je wat ik het allerleukste vind? Dat jouw liefde voor vintage toch een klein beetje verwerkt is door het lieve lint aan de linkerkant ;)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, vind het een pracht van een pocket letter.
    Super zijn ze altijd. Maar ik ga er me niet aan wagen helaas.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen