donderdag 28 april 2016

Bloghop Noor!Design

Gezellig dat jullie doorgehopt zijn naar mijn blog..



Een nieuwe maand dus ook een nieuwe Noor! collectie.
Wees gewaarschuwd want het is weer een TE leuke collectie! Gisteren heeft Jolanda alle producten al uitgebreid toegelicht op het Noor! Design blog.



De Noor meisjes zijn voor jullie alweer aan de slag gegaan met deze nieuwe spulletjes. Stuk voor stuk laten lichten ze een nieuw artikel uit en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden. 

Ik ben aan de slag gegaan met de Vintage Flourishes Poloroid 6003/0068



6003/0068 Vintage Flourish Poloroid 
 
Dit kleine stansje is leuk te verwerken op een kaart, maar kan ook heel goed op een LO gebruikt worden.
 
 
De basis van deze kaart heb ik gesneden uit kraft cardstock 30 x 15 cm. Het dp komt uit het Paperbloc Seashore 6011/0312. Het plaatje van Syta van Gelderen heb ik gemat op wit cardstock. Natuurlijk mag een romantische tekst op de kaart niet ontbreken. Hiervoor heb ik de stempelset Sending love 6410/0040  gebruikt.
 
 
 
 
Ik heb het gestanste poloriod als memo'tje geklemd tussen een klein wit knijpertje. Deze heb ik midden op het grote hart 6002/0381 geplakt. Aan de onderzijde van de kaart heb ik wat tilantia gedaan, en daar tussen de vuurtoren 6002/0419 , anker 6002/0418 en zeilboot gestoken.
 
 
Je start met hoppen bij het blog van Ineke
daarna ga je naar:
 
 Jolanda 
 
Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?

Hop van 28 april t/m 30 april langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
 
Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

Wil je meer zien, hop dan even langs de blogs van de meiden. 
We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 


Groetjes Janneke

41 opmerkingen:

  1. Ik krijg zin in de zomer door je kaart hahaha. Heel erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhhh wat mooi,en dat terwijl ik helemaal niks heb met zon zee en strand kaarten,maar als ik dit zie zit er toch wel een hoog "hebben hebben hebben"gehalte aan.Prachtig gedaan en echt helemaal "af".groetjes Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOOOW wat een prachtige kaart van alles te zien en super mooie op elkaar afgestemd, wil ook nog even kwijt dat ik je begin pagina met de 3 foto's bovenaan geweldige sfeer vind uitademen. Fijne dag nog.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Janneke. zoveel moois! groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WoW wat is dit super mooi gedaan zeg. Prachtig....ik denk dat ik dit eens een beetje ga namaken.
    Die nieuwe kleine stans is wel erg leuk gebruikt zo.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig Janneke!!! wat een mooie sfeer met prachtige strand details!
    Die polaroid heeft een heel hoog 'hebben' gehalte!!! wat is ie prachtig!!
    Super gedaan en dit ligt beter in je straatje hè!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige creatie.En wat heb je veel spulletjes gebruikt. Alles komt heel mooi tot z'n recht op deze kaart.
    Gr, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige creatie.En wat heb je veel spulletjes gebruikt. Alles komt heel mooi tot z'n recht op deze kaart.
    Gr, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave maritiem kaart Janneke!
    En wat een leuke nieuw malletje de polaroid dat word er eentje voor mijn verlanglijstje!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterend Maritiem kaartje heb je gemaakt met die nieuwe stansjes Janneke...
    Ik ga proberen vanavond verder te hoppen

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. sehr schöne maritime Karte! also muß ich mein Herz nicht nur rot ausstanzen...lG Erni

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Janne wat een super mooi maritiem kaartje ! Het polaroid stansje is echt heel mooi en je kan er echt heel veel mee doen ! Je kaartje is super mooi opgebouwd en ... laat de zomer maar komen hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart. Mooi hoe je de stanzen hebt gecombineerd.

    Liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. alles past perfect bij elkaar. geweldig mooie kaart heb je gemaakt... toffe blog hop was het.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige strand kaart! Geweldig mooi. Mijn verlanglijstje wordt langer en langer.... Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooh heerlijk zomers hoor.
    Super gedaan. Door de verschillende lagen en vormen wordt het echt een leuke speelse kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Janneke,
    Wat een gave creatie heb je gemaakt zeg. Mooi met dat kraft en de polaroid is helemaal super!
    Prachtig alles bij elkaar. Ook je vorige kaartje vond ik leuk. Ik kon me helemaal indenken dat het niet de makkelijkste opgave was....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi hoe je deze kaart hebt gemaakt. Het is een plaatje geworden!
    Groetjes,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi hoe je deze kaart hebt gemaakt. Het is een plaatje geworden!
    Groetjes,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik vind hem erg mooi geworden
    gr
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaart. Echt vakantiegevoel krijg je hier van. Leuk dat knijpertje met dat jutestrikje. Mooi al die onderdelen op je kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele mooie kaart,Janneke.Superleuk gedaan met de polaroid stans en de witte knijper.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gaaf, zo'n mooi kaart. Wat een werk heb je daar aan gehad zo te zien. Leuke embellishments ook :) Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo'n gaaf thema om een kaart mee te maken! En inderdaad helemaal geschikt om die polaroid op te verwerken....

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een geweldig mooie , leuke maritieme kaart Janneke. Leuke spulletjes heb je erop verwerkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat ziet je kaart er leuk uit zeg. Het is een vrolijke kaart geworden. Je hebt meteen zin in de zomer met zon, zee en strand alleen nu het weer nog.
    Groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow wat een beauty zeg.
    En dat polaroid raampje is zo leuk.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaart. Ik houd wel van Maritiem.
    Je kaart is heel mooi!!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een schitterend maritiem kaartje Janneke...er is weer zoooooveel moois op te zien....GEWELDIG leuke stansjes erop...en je was de laatste in deze bloghop ...ik heb heel erg genoten van al dat moois...
    groetjes Rosina...

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige maritieme kaart, hele mooie stansen heb je gebruikt en een mooie foto. De tekst die je in de poloroid heb gedaan is wel heel toepasselijk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Laat de zomer maar komen. Doet je goed als je deze kaart ziet. Dan heb je zin in lekker zon zee en strand. Prachtige kaart. Je hebt er iets moois van gemaakt.
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige kaart...je krijgt gewoon zin in de zomer als je ernaar kijkt.

    Veel lieve groetjes
    Lucie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtige kaart...je krijgt gewoon zin in de zomer als je ernaar kijkt.

    Veel lieve groetjes
    Lucie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Amazing sea card. Love all the details.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Helemaal mijn ding zo. Zal ik mijn adres geven? En wat een leuk gebruik gemaakt van het vintage polaroid stansje. Dat staat op mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige kaart. Zee en strand,daar krijg ik.altijd een vakantiegevoel van.
    Veel mooie details. Leuke toepassing van de polaroid mal.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een leuke mal is dat polaroid raampje, die heb je zo leuk gebruikt! En ik krijg spontaan zin om heerlijk in de zee te lopen bij het zien van je kaart. Er is een hoop moois te zien op je kaart, super!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Zin in de zomer kom maar op! Dat is door de uitwerking van je kaartje wel naar boven gekomen. Ik vind de combinatie van alle materialen helemaal te gek. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  41. janneke,
    je bent de laatste in de rij van mooie creatie, maar ook deze verbaast mij .
    een prachtige zee kaart met heel veel details!

    grtjs
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen