zondag 17 april 2016

Lief hertje

Ik had me zo verheugd op een heerlijk zonnig weekend... Maar helaas heeft de regen en wind de overhand... Behalve vandaag....




Dit weer nodigt uit om heerlijk binnen te zitten bij de kachel of te gaan freubelen. Voor wat inspiratie wil ik jullie uitnodigen om eens een kijkje te nemen bij de challenge van CraftAddiction .

Het thema deze maand is: Something old & something new


Ik heb een wandhanger gemaakt met de lieve hertjes van Eline.
De basis is de nieuwe mal van DDBD Shape art Floral . Daarop het oude DP Eline's Babies PB7025 en één van mijn eerste stansen de cirkel CR 1201 .
Ik ben helemaal weg van die lieve hertjes COl 1401 en kon ze laatst op de beurs ook niet laten liggen ;-)


De challenge loopt tot en met 30 april en de winnaar krijgt een shop te goed van € 10,-
bij CraftAddiction !!


                                              Een hele fijne zondag toegewenst,

                                                           Groetjes Janneke

27 opmerkingen:

  1. Superlief kaartje Janneke!
    Fijne zondag,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief, lief, lief! Soms is het helemaal niet erg dat het grauw weer is, als je een hobby binnenshuis hebt hihi. Super leuke hanger heb je gemaakt met de hertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, wat is dit hangertje schattig geworden. Wij hadden gisteren geen last van de regen...waren lekker aan het struinen op de beurs. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh.... ik smelt gewoon bijna.
    Wat is deze lief!!!
    Ook voor jou een fijne zondag en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een lieve reminder gemaakt Janneke. Die hertjes zijn inderdaad té leuk maar ik heb tot op heden weerstand kunnen bieden hihi.
    Vandaag is het inderdaad weer om lekker lui aan te rommelen en dat komt mij heel goed uit....zzzzzz
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige en schattige kaart.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super schattig met die hertjes !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje heb je voor de challenge gemaakt Janneke!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Janneke,
    de hertjes zijn echt schattig en zó leuk op je hanger,mooi model heb je gemaakt..lieve bloemetjes..
    Ik ben nu ook een kaart aan 't maken met dezelfde cirkel stans..
    groetjes,
    Ans
    p.s. en ja wat een slecht weer, hier in Hoogeveen is nu de Cascade run en het weer is bar en boos..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief hangertje Janneke! Hier was het heel de dag slecht en grauw weer maar de zon laat zich nu zien :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig! Ontzettend leuk gedaan, Janneke. Ik kon de hertjes ook niet laten liggen.
    Ze zijn onweerstaanbaar :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie creatie.
    Zo lief met de hertjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief hangertje heb je gemaakt, de hertjes blijven zooo leuk!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superlieve hanger. Leuk om zo je oude en nieuwe producten te combineren. Ik zag de challenge al, ik hoop nog met jullie mee te gaan doen.
    Fijne week!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattige wandhanger heb je gemaakt met de lieve hertjes in de hoofdrol!
    Hier brand de kachel ook lekker, en gisteren heb ik samen met collega's de hele middag gezellig van een high tea genoten!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is prachtig! Nu moet ik die hertjes toch echt eens gaan gebruiken. Ze zijn zo lief. Heb ik te veel spulletjes?
    Ben wel heerlijk wezen knutselen vandaag en haken. Lekker afwisselen.
    Je inspireert me met deze lieve hertjes. Ik leg ze direct klaar.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie hanger, je hebt zo'n lief tafereeltje met de schattige hertjes gemaakt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Janneke wat supermooi gemaakt met deze lieve hertjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een schitterende hanger is dat Janneke....so cute die hertjes...

    groetjes en een fijne maandag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooi !!!
    De hertjes zijn ook zo gaaf en de vorm die je hebt gebruikt is ook super
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie wandhanger,Janneke met de schattige hertjes.Leuke vorm.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een schattig kaartje Janneke! Lief zijn de hertjes toch hè?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Janneke, bedankt voor je lieve reactie op mijn pillowbox. Superleuk. Ik heb even bij jou rondgekeken en ben je volger geworden hoor haha. Wat een mooie dingen maak jij zeg!
    Groetjes van Caroline

    BeantwoordenVerwijderen