woensdag 27 april 2016

Moeilijke opgave

Lieve blogdinnen,

Wat leuk om te zien dat er weer nieuwe volgers voor mijn blog bij zijn gekomen, wees WELKOM!!
Natuurlijk hoop ik dat we elkaar kunnen inspireren met mooie creaties en ideetjes of zomaar even gezellig bij elkaar op blogvisite komen...


Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij het Scr@ps-Cards challengeblog.

Het is thema is : kleurenchallenge nav de foto ( maak een kaart of creatie)




Ik moet eerlijk bekennen dat ik het een moeilijke opgave vond en totaal geen inspiratie had om een kaart te maken.
En iedere keer als ik de voorbeelden van Gerie en Chantal zag, zonk de moed me steeds verder in de schoenen...
Na uren zoeken naar passend dessinpapier en een afbeelding toch maar aan de slag gegaan..
Het dp komt uit het paperpad The Cornershop van Tilda.


Ik ben heel benieuwd naar jullie creaties en voor de winnaar is er de volgende mooie prijs!!


   

                                               Gesponserd door het 't Scap-Ateljeetje 

http://www.t-scrap-ateljeetje.nl/


Gelukkig zijn er dagen dat ik wel iets moois uit mijn mouw weet te schudden.. en wat leuk als dit dan ook nog beloond wordt met een plaatsje in de Top 3 of gekozen wordt als maand winnaar!

                                                       Maand winnaar bij Cuttlebugmania





                                                   Top 3 plaats bij Marianne Design Divas



                                       Een hele gezellig Koningsdag toegewenst vandaag!!

                                                                  Groetjes Janneke

19 opmerkingen:

  1. Je zou het niet zeggen hoor dat je het hier zo moeilijk mee hebt gehad. Hij is prachtig! Gefeliciteerd met je andere kaartjes. Ik ga mijn best doen om mee te doen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind je kaart heeeel goed gelukt hoor, maar ik herken het wel dat je soms geen inspiratie hebt. Gefeliciteerd met je prijzen, super leuk is dat he die beloning op je werk. Fijne koningsdag.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'm ook mooi maar het is wel herkenbaar. Hang momenteel ook een beetje in een dipje maar weet dat ik er ook weer uitkom ;-)
    Jullie challenge vind ik geweldig gaaf. De kleuren..zo mooi.
    Je bent misschien zelf niet tevreden en tegelijk zijn er genoeg mensen die zouden willen dat ze dit konden maken wat jij maakte.

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Ik vind het heel goed gelukt hoor. En wat een prachtige kleuren om mee te werken! Ik ga het zeker weer proberen.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe mooi ook (echte Geriekleurtjes volgens mij hihi) ik zou er ook moeite mee hebben en vind jouw draai er aan met meer grijs en minder roze dus super geslaagd Janneke! Dikke proficiat met je winnertjes, ze zijn ook top!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi hoor Janneke!
    Tja, het ene kleur of thema ligt je natuurlijk altijd beter dan het andere!
    dat merk je wel aan je andere topkaartjes!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook al heeft het wat kruim gekost, het resultaat mag er dubbel en dwars zijn.
    Zelf zou ik ook zo snel niet weten wat ik met deze kleuren zou moeten maken.
    Ik vind het een prachtig kaartje geworden.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, je zou niet zeggen dat het moeilijk voor je was. Ik vind het kleurenpalet prachtig maar denk dat het wel een moeilijke is. Gefeliciteerd met je topkaartjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart,Janneke en een prachtige strik.Gefeliciteerd met je winnende kaarten.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn mijn lievelingskleuren maar ik zit ook in een inspiratiedip op het moment haha ken je nagaan met mijn lievelingskleuren ook nog :p Jouw kaart is heel mooi hoor Janneke! Je hebt de kleuren mooi verwerkt en de beertjes zijn zo lief :) Gefeliciteerd met jouw top drie notering en winnende kaart! Dik verdiend :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is mooi geworden hoor Janneke en het zijn ook echt wel de kleuren n.a.v de kaart. Best lastig soms. Bij mij zelf wilde het vandaag ook helemaal niet. Ik heb van alles op tafel gehad maar of het plaatje kon ik niet vinden en had ik een plaatje dan had ik er weer geen papier bij. Toen hupsakee alles maar weer in de kast gegooid. Volgende keer beter.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Janneke,
    Een bere mooi en leuk kaartje !!
    Gefeliciteerd met je top kaartjes echt gaaf .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooi dit kaartje Janneke...en het is niet te zien dat je het moeilijk vond...prachtige stansjes en accentjes erop...en ook nog gefeliciteerd met je topplaatjes...dik verdiend hoor geniet er maar lekker van..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het komt door het weer Janneke, ik lees dat er meer in een inspiratie dip zitten!
    Let maar op als de zon weer schijnt en je kaartje vind je denk ik voor jou doen simpel, maar is wel heel schattig hoor! En misschien denkje van niet, maar ik moest ook even achter mijn oor krabbelen met deze gekozen kleuren van Chantal, echt waar! haha Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Janneke
    Superleuk dat je gewonnen hebt en ook nog een top 3 plekje, lekker van genieten.
    Je kaartje vind ik juist prachtig maar ik weet hoe je ermee geworsteld hebt.....hier ging het net zo hihihi.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou Janneke je kaartje is echt geslaagd hoor, je weet er ook elke keer weer iets bijzonders van te maken.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Janneke. Soms zit het mee en soms zit het tegen.... Ik denk dat we dat allemaal weleens hebben. Je wil er iets moois van maken maar in je eigen ogen lukt het niet.... Je kaart is best leuk geworden hoor! Mooie materialen. En de beertjes zijn erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen