donderdag 7 april 2016

Naar buiten

Lieve allemaal,

De dagen worden langer en het zonnetje laat zich steeds vaker zien.
Wandelend door de natuur zie de bomen en struiken steeds meer in de knop komen. Nog even en dan is alles weer fris en groen!


Vandaag mogen jullie een kijkje nemen door mijn raam... Dit is de nieuwste mal van Noor! 6002/0509, net zoals de roll up roses 6002/0472


                                             6002/0509 Blauw Ramen   6002/0472 Floral Flourishes roll up roses 



Ik heb de roosjes gestanst uit wolvilt en een parel in het midden als hart van de bloem en het klimoptakje 6002/0456 laat ik speels onder het roosje vandaan komen.


                                                       
6002/0456 Autumn klimop 




Rondom de kaart heb ik de blauwe randstans 6002/0357 gebruikt.
Op de achtergrond het DP uit het paperbloc Spring 6011/0401. En een mooie stempel  "Voor jou Van mij " 6410/0039 als finishing touch!


                                               6002/0357 Blauw Rand           6410/0039 Stempelset Buttons Veel Geluk 


Hopelijk heb ik jullie weer wat inspiratie kunnen geven en misschien zie ik binnenkort wel veel meer creaties met de nieuwe raam-mal voorbij komen!?


                                                           Groetjes Janneke

15 opmerkingen:

  1. Supersss, leuk die bloemen uit vilt (goeie tip)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan met het venster. Die vilten bloemetjes, die stelen de show!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig janneke, en de mooie bloemen en blauwe borders springen er helemaal uit!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is dit klentekaartje Jannele...wat een mooi uitzicht door het raampje super schattig het vogelnestje...en ook die viltenbloemetjes zijn heel gaaf...

    groetjes en nog een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Net als op mijn B-Day-kaart een beeldig doorkijkje!! De natuur wil wel en het groen schiet er uit maar hier klettert het weer tegen de ramen....waar blijft de echte lente??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastisch mooie sierlijke kaart Janneke!
    Echt prachtig.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Janneke
    wat een super mooie voorjaarskaart heel mooi !!
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig zicht door je raam!
    de roosjes in wolvilt zijn supers!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat ik even door je raam mocht kijken Janneke. Alles is zo mooi gecombineerd en afgewerkt, het is een plaatje. Mooi effect om die roll-up roosjes uit vilt te stansen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige voorjaarskaart, hele mooie mallen heb je gebruikt. Wat zijn die roosjes in wolvilt mooi geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb bijna dezelfde mal van Memorybox en nu ik je gezellige raam zo zie...denk ik veel te lang heb ik hem niet gebruikt! Heel erg leuk hoe je de kleuren van je groen en bloemen uit je afbeelding terug hebt laten komen op je prachtige kaart Janneke! Heel leuk om de afbeelding achter je raam te doen, heel mooi uitkijkje zo!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Janneke ik heb ook de mal van het raampje met luiken aangeschaft nu nog tijd vinden om er iets mee te maken. Ik heb in ieder geval inspiratie bij je op kunnen doen je hebt er echt een leuk doorkijkje mee gemaakt.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Janneke,
    prachtige kaart heb je gemaakt met de mooie stansen, ik vind de vilten bloem echt supermooi..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijke lentekaart en wat zijn die vilten bloemen mooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen