zondag 3 april 2016

Something old, something new

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij CraftAddiction.
Als team zijn we natuurlijk ontzettend blij dat er zoveel deelnemers mee hebben gedaan. De winnaar en Top 3 staan inmiddels op het blog!




Het thema voor deze maand is : Something old, something new

Mijn DT-maatjes hebben ook weer mooie voorbeelden gemaakt voor deze challenge, dus ga maar eens gezellig een kijkje nemen!

Ik heb me weer eens heerlijk uitgeleefd met een vintage kaart... veel te lang geleden ;-)


Het oude aan deze kaart is het dessin paper van Marianne Design. En het nieuwe is de brad en roze chrysant die ik laatst op de beurs in Gorinchem had gekocht!

De basis is een craftkaart van 15 x 15 cm, hierop heb ik wit cardstock gemat en DP Nostalgia PK9074 . Het dp werd geruwd en bewerkt met distress inkt Vintage photo.
Het plaatje gemat op de stansmal Blauw ovaal Franse lelie 6002/0254 De Vintage flourishes vlinder 6003/0023 heb ik 2x gestanst.
Achter de bloementoef heb de leuke hartjes van MD verstopt.




Alle bovenstaande producten zijn natuurlijk te verkrijgen in de webshop van CraftAddiction .

Kan je iets niet vinden óf heb je vragen over een product... Stuur dan even een mailtje naar Nicole en zij gaat voor je aan de slag!!

                                                  

                                                         Gezellige dag toegewenst!!

                                                                Groetjes Janneke

19 opmerkingen:

  1. Wat een mooierd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk om een vintage kaart bij je te zien Janneke, maar al het andere vind ik ook altijd prachtig en juist de afwisseling maakt het zo leuk toch? Het papier van Marianne herken ik haha Het is een mooi sprekende afbeelding en ik vind je hele opbouw van je kaart weer top!!! Hele leuke challenge weer, daar kan iedereen wel wat mee!!! Wat een mooie brads heb je gekocht bij de beurs!
    Geniet verder van de zondag!!! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart,Janneke.Lief plaatje.Heel mooi afgewerkt met de mooie details.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't Is een dotje met dat mooie koppie Janneke!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een prachtige kaart. Ik blijf kijken....zoveel te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauww Janneke een kaartje naar mijn hart prachtig is je kaart !!
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi vintage kaartje Janneke, er is veel moois te zien.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige vintage kaart heb je gemaakt Janneke!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een schitterende kaart geworden! Super.

    Liefs,
    MArieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Janneke wat is het weer een mooi vintage kaart geworden. Hier ben ik ook helemaal weg van.groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Janneke wat is het weer een mooi vintage kaart geworden. Hier ben ik ook helemaal weg van.groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit kaartje is echt een juweeltje.
    De prachtige details zijn rijkelijk aanwezig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwww dit is weer een juweeltje zeg, top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een geweldig mooi kaartje, echt vintage waar veel op is te zien.

    Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige vintagekaart weer, mooi die lichtbruine strik en roosjes. Een heel mooi babylabel, wat leuk dat flesje met de muisjes in.
    Ik heb de pillowboxjes ook gekocht, nu ik gezien heb wat voor prachtigs je ermee kunt maken zal ik toch ook eens aan de slag moeten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ontzettend mooie weer hoor Janneke.
    Top creatie.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie vintage kaart is het geworden en ja soms moeten we gewoon weer is iets maken of doen wat we al een tijdje weer niet hadden gedaan. Je hebt het nog niet verleerd hoor het vintage, want het is een echte bjoetie.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw!!!! Wat een details Janneke. Er is zoveel op te zien, een plaatje om naar te mogen kijken. Heel knap werk!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik schaam me diep! Ik was niet eens een volger van je maar ben dat nu direct geworden Janneke. Oeps...

    Je kaart is prachtig en er is zo veel te zien. Schitterend :-)


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen