donderdag 5 mei 2016

Big Kiss

Goedemorgen allemaal op deze dubbele feestdag!!

Ik denk dat de meeste van jullie er vandaag wel op uit zullen trekken. Maar mocht je toch thuisblijven, dan heb je misschien wel zin op aan de slag te gaan met de nieuwste Noortjes.


Ik ben helemaal weg van de blauwe mal met swirls 6002/0537
Voor deze kaart heb ik het dessin papier Budding Spring 6011/0314 gebruikt.

        
6002/0537 Noor! Design Blauwe mal met swirls             6011/0314 Paper Bloc Budding Spring      
 
 
De randjes heb ik geruwd en bewerkt met distress inkt. 
 
 
 
Het plaatje heb ik gemat op cardstock en in het midden van de blauwe mal geplakt. Ook de randjes van de blauwe mal heb ik met distress inkt bewerkt.
 
 
 
 
Op de kleinste mal een passende tekststempel  " Big Kiss" 6410/0317 en daaronder  twee groene takjes van de Vintage Flourishes 6003/0038.
 
 
                 6410/0317 Sending Messages Postcard stamps         6003/0038 Vintage Flourishes blad 2          
 
 
Dan wens ik iedereen een hele fijne en gezellige dag toe!
 
Groetjes Janneke
 
 
       

20 opmerkingen:

  1. Prachtig! Janneke wat heb je enig gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart mooie kleuren en de nieuwe mal is echt super mooi, fijne zonnige dag nog.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Janneke, wat een prachtige creatie! Ik snap goed dat je weg bent van die mal, want je hebt 'm ook supermooi verwerkt in je kaart.
    De combinatie van alles is zo mooi en lief.(net als de kaart die je voor mij maakte) ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een blikvanger is het geworden Janneke! Je hebt alles heel mooi bij elkaar gevoegd en ik zie allemaal leuke dingen. Het wondgaas is ook zo leuk en staat heel mooi bij het papier, je bloemen en mooie stansen, prachtig kaartje!!!! Hele fijne dagen, en geniet van het mooie weer!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend...een lust voor het oog!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi weer Janneke. Hier hou ik ook zo van . Alles klopt gewoon weer. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Janneke,
    Die is PRACHTIG wow wow zo een beauty !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janneke,
    je kaartje is prachtig, mooie, nieuwe stansen heb je gebruikt, leuk plaatje en een schitterende toef!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart Janneke. Prachtig, heel mooi deze kleurencombinatie en wat een sierlijke cirkel-stans is dat. Heel lief gedecoreerd, ik ben er weg van.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er geweldig mooi uit Janneke. Hier geen inspiratie met dat mooie weer, dus o.a. Maar lekker in de tuin gezeten.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig en toch ook wat stoer door het kleurengebruik! Prachtige kaart!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig mooi kaartje Janneke....PRACHTIG al die leuke stansjes erop...en alles past ook geweldig bij elkaar...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, de stansen zijn inderdaad heel erg mooi. Ook het kleurgebruik is heel mooi geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart! Ik heb het papierblok ook sinds kort maar heb er nog niet mee gewerkt. Dus jouw kaart is weer een mooi voorbeeld!
    Groetjes CAroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Janneke,
    wat een prachtig kaartje met een hele lieve foto fijne avond liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaart,Janneke.Leuk vlindertje en een mooie bloementoef.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben ook helemaal weg van deze nieuwe mal van Noor! dus ik begrijp jou heel goed :) Hij staat hoog op mijn verlanglijstje en hij is pas net uit haha :p Super mooie kaart Janneke! Lief plaatje, mooie kleuren, mooie toef, prachtige mal ;) en het wondgaas is een leuke touch :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend Janneke!!!
    Mooie spulletjes van Noor!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Janneke
    Schitterend is je kaart en wat is dat een mooie sierlijke ronde mal en het DP vind ik ook zo mooi.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen