donderdag 12 mei 2016

Tea time

Lieve allemaal,

Vandaag gaan we heerlijk aan de thee en natuurlijk hoort daar wat lekkers bij!
Zoals jullie wel weten vind ik het ook leuk om kleine cadeautjes te maken. Eén van mijn favoriete weggevers is het toffifeedoosje.



Gelukkig heeft Noor!Design hele leuke stansen in het assortiment die heel goed bij dit thema passen.

                                                   6002/0398 Afternoon Tea Rand met kopjes/theepotjes    6011/0070 Paper & Pictures Afternoon Tea


De rand met theekopjes/theepot 6002/0398, kun je eventueel los knippen en apart verwerken op de kaart.

                            

Als eerste heb ik van wit cardstock een wikkel gemaakt die ik op het bestaande wikkel geplakt hebt. Daarop dessinpapier uit het paperbloc Afternoon Tea 6011/0077. De randjes werder bewerkt met distress inkt Vintage photo.


6011/0077 Paperbloc Afternoon Tea


 
 
Uit zilver kleurig carstock heb ik het theelepeltje & vorkje gestanst en met een stukje touw aan elkaar gestrikt.

                                                             6002/0465 Afternoon Tea Theelepel + Vorkje  

Met de losse letters van het Alphabet clear stamps 6410/0033 een tekst gestempeld op de banner 6002/0386


            
                         
Ik ben benieuwd wat jullie van deze weggever vinden?

Dan wens ik jullie allemaal een hele gezellige dag toe, enne.... niet te veel chocolade eten hoor!

                                                     Groetjes Janneke

21 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk en smakelijk uit...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dit opgepimpte toffifeedoosje!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij het zien van de prachtige versierde chocoladedoos loopt het water me al in de mond, hihi. GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar kun je mee aankomen Janneke, super super mooi en lekker bovendien..........wat wil je nog meer?

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Janneke wat een leuke presentje. Supermooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou zo erg van chocolade, dat als ik het in huis heb, me slecht kan inhouden!
    Niet te veel chocolade in huis halen dus....maar het is wel erg lekker...
    Mooi weggevertje weer Janneke! Prachtige kleuren combi!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woooow janneke wat een schitterend opgepimpt toffifeedoosje...prachtig in die kleurtjes en super leuke accentjes er allemaal....Ik hou van thee...ennnnn van chocolade....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wie wil er nu niet zo,n lekker cadootje krijgen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er super mooi en gezellig uit Janneke om over de inhoud maar niet te spreken!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke ... owh .... prachtige weggever Janneke! Prachtige materialen, super mooie kleuren en wat een lekkere inhoud :D Dat vorkje en lepeltje zijn zo leuk!!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooi hoe je het doosje versierd hebt. Mooi dat servies en het bestek.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gemaakt,Janneke.Heel leuk cadeau idee.
    Die Toffifee's zijn zo lekker :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dit weggevertje prachtig gemaakt Janneke, leuke mallen heb je gebruikt, de kleuren zijn prachtig, kortom een cadeautje naar mijn hart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Janneke,
    wat een leuke verpakking heb je gepimpt zeg. Zo leuk om weg te geven! De stansen zijn zo toepasselijk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige verpakking heb je ervan gemaakt. Ik zou de snoepjes zo afgeven en de verpakking bewaren. Hij is veel te mooi :-)

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zohé, dat is mooi! Echt een cadeautje hoor! Mooie kleuren zo bij elkaar!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je daar een leuke bijpassende verpakking omheen gemaakt Janneke. Heel leuk én lekker om cadeau te geven/krijgen.
    Fijne pinksterdagen,
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk toffeedoosje heb je gepimpt. Mooi met deze mallen. Erg leuk gedaan!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhhhhhhh Janneke,

    Wat een beauty en ook de inhoud lacht me toe. Njammie.
    Ik zie dat ik de afgelopen veel moois bij je hebt gemist.

    Leave groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een heerlijk kadootje om te geven. Mooi om te verpakking zo aan te kleden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt super dit weggeversdoosje Janneke ! Ik denk heerlijk om te maken en heerlijk om te krijgen !!!
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen