zondag 1 mei 2016

Voor jou van mij

Oooh wat vliegen de maanden voorbij.... voor m'n gevoel is het net kerst geweest ;-)
Toch geniet ik met volle teugen van het voorjaar en als ik de weersvoorspelling moet geloven, gaat de temperatuur komende week weer omhoog!




Op deze eerste dag van de maand mei start er een heel nieuwe sketch-challenge bij Noor!Design 


Je kunt meedoen met onze challenge tot 30 mei 2016 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Noor! Design Challenge groep op Facebook.


Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar: 
                     joyce.martens@noortje-design.nl

En natuurlijk is er aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 30 mei met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan  maart maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt een leuke prijs van Noor! Design. 



Vandaag viert ook Petra haar verjaardag. En speciaal voor haar maakte ik deze kaart.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een sketch kaart gemaakt hebt, maar wat is dit leuk om te doen zeg!




Alle onderdelen heb ik eerst uit kraft gesneden en daarna het dp uit het paperbloc Botanical 6011/0313 . Een smal zigzagsteekje geeft net een speels effect. Voor deze sketch heb je de blauwe vlinderrand 6002/0251 nodig. Het plaatje komt van internet en heb ik achter de blauw ovaal 6002/0258 gedaan. De tekst komt van het stempelset Buttons Veel geluk 6410/0039 .


Het is wel een hele lange blogpost geworden, hopelijk heb ik jullie niet verveeld.
Ik ben benieuwd of jij ook deze maand meedoet met deze sketch challenge.


                    Een hele fijne week toegewenst!

                          Groetjes Janneke

10 opmerkingen:

  1. Wauw Janneke wat een plaatje! Heel erg gaaf. Met zoveel prachtige details.
    Fijne zondag.
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Janneke!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje !!!!
    Echt gaaf.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat is dit een juweeltje van een kaart Janneke, hier worden we blij van.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart,Janneke.Wat een leuke sketch.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Janneke hele mooie kleuren. En de bloemen passen er zo leuk op. . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je Petra verwend met deze prachtige verjaardagskaart Janneke! Zoveel mooie details en super mooie kleuren :) Ik vind werken met een sketch altijd lastig maar ik vind deze wel heel mooi! Leuk om te lezen dat jij plezier hebt gehad van het werken met een sketch :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janneke,
    je hebt een prachtige kaart gemaakt voor Petra, leuke sketch heb je gebruikt..mooi met de vlinderranden en de prachtige bloemen toeven..
    Ik gebruik ook nooit een sketch ..maar ik heb nu een kerstkaart gemaakt, ook mét sketch..
    Wij hadden vandaag ook nog prachtig weer, ik hoop jullie ook, want deuren verven gaat dan een stuk beter..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tada, wat een prachtige creatie mocht ik vandaag openen en dat was deze. Hij staat te pronken hier op de kast en vind 'm supermooi. Dank je Janneke voor deze mooie speciale kaart. Ben er echt blij mee.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Janneke een droom van een kaartje heb je weer gemaakt ! Zo mooi die vlinderrand uit scrappapier ! Jij hebt het kaartje super mooi opgebouwd !
    Ik wens je een hele zonnige week toe !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen