donderdag 2 juni 2016

Een kaartje speciaal voor jou

Goedemorgen allemaal,

Zoals jullie weten ben ik een groot fan van vintage en sabby chique. En deze maand is er een prachtige sierlijke blauwe stans op de markt gekomen die ik niet kon laten liggen.



                                                                    6002/0563 Blauw Hek groot 


De basis van deze kaart is de Shape Art Flower 470.713.118 . Deze heb ik getekend op blauw/wit cardstock en de kleinste vorm werd gesneden uit dp paper bloc Winter wonderland 6011/0047




Het plaatje heb ik gemat op wit cardstock en voorzien van een stiksel. Het blauwe hoekje 6002/0564 in de linker bovenhoek en onder de kanten doily heb ik de blauwe tag 6002/0539 gestoken.


                                                  6002/0539 Blauw Tag         6002/0564 Blauw Hoekje 


 
 
Aan de onderzijde een tekstbanner 6002/0386 , de tekst 6410/0410 werd met stazon inkt gestempeld.
 
6002/0386 Sending Messages Banners (2stuks)    6410/0410 Sending Messages Banner tekst Nederlands 
 
 
            
De kaart werd verder afgewerkt met parels, hartjes stekers en een bloementoef.
Het was enorm genieten om deze kaart te maken en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden ;-)
 
Een hele fijne dag toegewenst allemaal!
 
Liefs Janneke
 

23 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat is dit mooi gedaan Janneke. Prachtig en die nieuwe mal is zeker heel erg mooi.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! De ontvangster zal hier maar wat blij mee zijn.
    Fijne dag.
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héél mooi dit kaartje Janneke....alles pas zoooo mooi bij elkaar...schitterende accentjes erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal prachtig weer Janneke!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Janneke!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend mooi Janneke. Ik kan niet meer zeggen dan dat ik 'm ontzettend mooi vind.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooi kaartje Janneke ..en wat een prachtige malletjes weer !!!
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohw, wauw!!! Je kaartje is echt een pareltje. Wat heb je dit prachtig gemaakt. Alle details passen perfect bij elkaar.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er ging even iets fout bij Blogger. Mijn reactie werd 3 keer gepubliceerd, daarom heb ik er maar een paar verwijderd.

      Verwijderen
  12. Schitterende kaart... Love it!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een mooie vintage kaart Janneke en die stans is inderdaad geweldig mooi en zo fijntjes. Ik heb mijn ogen goed de kost gegeven hoor, er valt zoveel moois op te bewonderen ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Janneke,
    super mooi echt een kaartje naar mijn hart
    ook je andere mooie creaties bewonderd fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart!
    Ga ook even je andere creaties bekijken!

    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een schitterende kaart Janneke!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow Prachtige vintage kaart Janneke !
    Mooi van kleuren en plaatje de mal is echt super mooi op je kaart .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige kaart Janneke.
    ben je maar gelijk gaan volgen...
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super deze kaart heb ik even gemist maar wat is het een plaatje van een kaart, Super mooi.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart, echt supermooi in elkaar gezet!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen