woensdag 1 juni 2016

Ik ben in de tuin

Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes die ik kreeg nav het afscheid bij het scrapcards challengeblog. Dat heeft me enorm goed gedaan!!
Ik zou het bloggen echt niet meer willen missen, ook al ben ik niet altijd trouw in het achterlaten van reacties, toch lees ik altijd met veel plezier jullie berichtjes en kom ik ook graag even op visite bij jullie.




Vandaag ben ik niet in blogland, maar ben ik in de tuin aan het werk!!
En aan het tuinhek bungelt deze tag, zodat iedereen weet waar ze mijn kunnen vinden ;-)



Er waaien af en toe zulke donkere wolken over, dat ik bang ben dat we het niet droog houden....



De werkbeschrijving van deze tag, kun je vinden in het Noor!Design Magazine nr. 10

                                                   
 
 
 
Na het harde werken smaakt een kop koffie en een boterham heerlijk. Om mijn benen even wat rust te gunnen, geniet ik ondertussen van het schrijven van dit bericht...
De afgelopen weken hebben we de tuin grotendeels leeg gehaald. De jongste zoon van mijn zus heeft geholpen met een kraantje. Wat een werk is er al verzet.
De vorige bewoner heeft jaren niets aan de tuin gedaan, dus we moesten echt schoon schip maken. 
 




 
 
 
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe!!
 
Groetjes Janneke
 

9 opmerkingen:

  1. Mooie tag,Janneke.Past leuk bij de mooie tuinfoto's :).Dat wordt nog een heel karwei.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag Janneke en je tuin word straks net zo mooi!! Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag Janneke en je tuin word straks net zo mooi!! Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie tag Janneke! Heerlijk lente tafereeltje :) En aan de foto's te zien ben jij letterlijk in de tuin hihi :p Wat een werk! Dat wordt genieten straks :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende tag heb je gemaakt.
    Zonde als die nat wordt, dus op tijd naar binnen halen.
    Wat een werk om de tuin weer mooi te maken. Maar als het zover is ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige tag, denk dat het veiligst is om die te lamineren... Nu een immens werk in jullie tuin, maar wat zullen jullie genieten als jullie eigen tuintje aangelegd is!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja,ja Janneke wat een tuinklus is dit! Wel fijn dat er een kraantje voor al het graaf werk is, dat scheelt heel veel werk!!! Maar als éénmaal alles weer af is wat zullen jullie dan genieten op deze stek! En als je in de tuinsferen zit, kan ik me voorstellen dat deze prachtige tuin label er wel moest komen! Toppie gedaan meis!!! Succes met alles!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige tuintag, zo stijlvol. Poeh, wat hebben jullie een hoop werk te verzetten maar daarna kan het opbouwen beginnen. Wat is Feike een schattige pup, ik snap dat je daar je handen aan vol hebt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een bedrijvigheid in je tuin Janneke, wat een werk allemaal, daar ben je nog wel een tijdje zoet mee.
    Ik hoop dat we als de tuin op orde is, je ons ook een foto laat zien.
    De tag is beeldschoon, net zoals de schat van een hond.
    Veel geluk er mee, wat een droppie zeg.
    Veel succes met alles, je bent een druk baasje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen