donderdag 30 juni 2016

Let it snow

Natuurlijk hoop ik dat de sneeuw nog heel lang op zich laat wachten, maar de nieuwe producten van Noor!Design nodigen je wel uit om kerstkaarten te maken.




En aangezien ik nog geen enkele kerstkaart gemaakt hebt, wordt het hoogtijd om snel aan de slag te gaan!


                                                                6002/0584 One of a Kind Kerstset 


Wat is de set One of a Kind Christmas 6002/0584 gaaf hè, er zitten zoveel mallen in dat je eindeloos kunt combineren.


De ponsettia bestaat uit 3 losse bloemen. Rondom de bloemblaadjes heb ik wat witte gesso gedaan en de nerven heb ik aangezet met glitterlijm.


                                                                 6003/0050 Vintage Flourishes Hulst     


De mooie hulstbladeren van de Vintage Flourishes 6003/0050 steken onder de ponsettia's vandaan.

             


Voor deze kaart heb ik parelmoer kleurig cardstock gebruikt, dit heeft een mooi glimmertje en past wel bij een winterse kaart.

                                                            6003/0062 Vintage Flourishes Tags 

In de rechter bovenhoek een kleine tag Vintage Flourishes 6003/0062 met tekst en afgewerkt met een strik en belletjes.


Zo mijn eerste kerstkaart is een feit!!
Hoever zijn jullie met de kerstkaartenproductie??

Mijn goede voornemen van begin dit jaar om elke week een kerstkaart te maken is in duigen gevallen... gelukkig heb ik nog 5 maanden de tijd om de schade in te halen LOL.

                                         Een hele gezellige dag toegewenst allemaal!!

                                                                 Groetjes Janneke

20 opmerkingen:

  1. Een plaatje...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En wooooow Janneke , je eerste kerstkaartje is een knallende binnenkomer....ik kan niet anders zeggen dan..... PRACHTIG!!!!...


    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart, de eerst is een fijt bij jou ik heb nog steeds niets, oeps.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Janneke, en die kleine belletjes zijn geweldig.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een plaatje en wat is er veel op te zien!
    Prachtig!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is meteen wel een prachtige kerstkaart Janneke en ik word wel een beetje hebberig van de mooie spulletjes die je gebruikt hebt maar ik houd me voorlopig in....denk ik ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn idd weer prachtig die nieuwe mallen en heb weer een hoog heb gehalte hoor. Je kaartje ziet er dan ook weer schitterend uit......heel mooi gedaan.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janneke, je kerst kaart is prachtig, geweldige kleuren en spullen van Noor!
    Tja ik was goed begonnen met mijn kerst kaarten maar helaas dit niet weten vol te houden. Mijn teller staat ergens op de 10 geloof ik. Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een blikvanger en prachtig voorbeeld op het Noor blog!
    Ik geniet er in ieder geval weer volop van, zoveel moois te zien...top!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwie! Wat een mooierd weer! Met onze zoon gaat het trouwens goed hoor nu hij op de pomp over is... veel beter in te stellen (je vroeg ernaar op mijn blog ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Janneke wat is dit een super mooi kaartje ! Zo geweldig mooi van kleur en ja de nieuwe malletjes zijn weer super !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart !
    Mooie spulletjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Al is het dan nog maar de 1e kerstkaart van dit jaar.... het is wel direct een schitterende kaart! Wie weet hoe snel de volgende een feit is ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helaas was ik mijn Bloglijst kwijt dus kon ik niet reageren ben steeds aan het zoeken en weer in mijn nieuwe lijst terug aan het zetten.Je staat er weer bij.
    Wat een prachtige kaart is dit ik heb hem even opgeslagen , inspiratie noem ik het veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen