dinsdag 21 juni 2016

Retro Cars ATC

Deze maand is er weer een leuke ATC Swap bij Noor!Design doen jullie gezellig mee?




Het blijft steeds weer een uitdaging om zo'n ieniminie kaartje te maken.
Deze maand zijn er hele gave clears stamps met Retro Cars uitgekomen, en je begrijpt het al... deze willen we graag zien op je ATC kaartjes.


6410/0386 Stempelset Retro auto's  
 
Artist Trading Cards zijn kleine handgemaakte kaartjes die wereldwijd geruild worden.
Bij een ATC is het enige dat vaststaat de afmeting van 64mm x 89mm. Het draait bij ATC's om het maken en het ruilen van de kaartjes.
Een ATC kaartje mag dan ook NIET verkocht worden.
 


De basis van mijn kaartjes heb ik gesneden uit zwart cardstock. Het dessinpapier komt uit het paperbloc Fading Colors 6011/0301 De randjes werden geruwd voor een stoere look.
                                                                       


                                                         6011/0301 Paper bloc Fading Colours  




De stempels heb ik met memento op zwart cardstock gestempeld en uitgesneden.




De randstans met Gears 6002/0288 passen heel goed bij dit thema.

                                                                    6002/0288 Gears Rand Tandwielen 

Twee okergele eyelets in het kaartje gemaakt met daar een stukje touw door heen geknoopt.
Hieronder nog alle 4 de kaartjes bij elkaar!!

 
 
Klik op onderstaande foto voor meer info
 
http://noortje-design.blogspot.nl/p/atc-swap-januari.html 
 
Hele gezellige dag toegewenst!
 
Groetjes Janneke
 

6 opmerkingen:

  1. PRACHTIG dit mannenkaartje Janneke...super leuk met die oldtimer auto erop..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toffe ATC kaartjes.
    http://knutselmeisjes.blogspot.be/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. toffe reeks ATC'tjes Janneke!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Janneke,
    wat een leuke ATC kaartjes heb je gemaakt! Gave stempels ook. Ik begin er niet aan, want ik denk dat ik er dan een verslaving bij heb. En ik heb al bijna geen tijd voor mijn werk....(geintje).
    Binnenkort nog nachtdienst? Ik wel, door vakantie tijd ook extra.
    Nou, groetjes maar weer,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke reeks is het geworden.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen